Ik had het niet eens door dat ik mn normale thema weer had hahah. Vroeg naar bed vanavond.
Ja hebben we ingesteld dat alleen jij nog een roze pagina hebt tot oktober 2023.
Enjoy!
Nee man gewoon boeken onder je kussen leggen, dat is hetzelfde
Oei ik weet niet wat jij hebt uitgevroten in je vorige leven maar dat is wss wat jij verdientm
Maar hadden jullie wel al gezien dat we dus een nieuw thema hebben: ‘EGF’?
Eg disrespectvol
Misschien moet ik de achtergrond van m’n ava maar naar roze veranderen dan
Wist ik dit maar eerder, nu heb ik al die uren voor niks in de bibliotheek gezeten
Mijn vriend en ik hadden vanmiddag weer een bezichtiging en dit huis was helemaal af. We zouden hier allebei heel graag willen wonen omdat de ligging ook echt perfect is. Nu word de grote vraag natuurlijk wat gaan we moeten bieden om het hoogste bod te krijgen.
Maar zoals het velen hier lukt wil ik bij deze even manifesteren dat wij de woning mogen kopen.
Als in later groot ben ik wil ik graag een vijver met eenden. Die eenden wonen daar en al hun babies ook en ze zijn heel gelukkig allemaal.
The end.
Gefixt!
Ik heb helemaal geen roze forum gehad
Er werd net om 12 uur aangebeld en ook gewoon door blijven bellen tot we wat door de intercom zeiden. (5 keer ofzo want hallo wie belt er zo laat nog aan? En ik zie natuurlijk niet wie er bij de ingang staat)
Bleek de frituur te zijn waar ik vaker bestel maar we hadden niks besteld. Echt zo raar. Hij had ook een ander telefoonnummer dan dat van mij.
Oh prachtig
Blesssss werd om 0400 wakker door de tyfusburen maar! ze gingen op vakantie beter blijven ze drie weken weg.
Geen paniek! Je kunt 'm zelfs handmatig instellen nu!
Heb je Floortje gekeken?
Kokoskrabben kunnen wel 60 jaar worden geloof ik.
Ik ga een oog op mijn ooglid tekenen zodat ik op mijn werk kan slapen en iedereen denkt dat mijn ogen gewoon open zijn.