Gisteravond bij een all you can eat sushi restaurant geweest en pff, dat was echt vullend. Zelfs voor iemand die niet van vis houdt. Was wel heel gezellig gelukkig. Stiekem vond ik het ook heel grappig dat bijna iedereen aan het einde zo’n schatkistje met van dat ijs nam. Allemaal 30+'ers met een kinderijsje Er was slechts 1 party pooper (oké, wel met een goede reden).
Is dit hoe mijn dertigste levensjaar begint… vanochtend voor de Gal en Gal gewacht tot deze open ging
Omg, ik moet echt meer skills hebben op het gebied van lopen naar de wc in een rijdende trein. Ben net bijna twee keer op iemand gevallen in zo’n vierzitter. Echt top weer.
Ik sta allemaal sloopafval vanaf de eerste verdieping naar beneden te gooien, maar ik heb ook veel te veel wijn op gisteren. Wat een kutidee. Alles maakt herrie.
Ik wilde helemaal fitgirl lopen naar m’n wenkbrauwenafspraak. Maar toen liep ik langs drie check scooters. Wie ben ik om zo’n direct teken van god te negeren
Ew hier word ik tbh misselijk van. Zo kinderlijk weer. Beetje jammer dat je het verwijderd hebt, want je had het er gewoon op mogen laten staan.
@online_friend dat je ons niet helpt door mensen te verbeteren als ze “autist” zeggen.
“Het is persoon met autisme.”
Thanks, but no thanks voor je nutteloze bijdrage in autisme awareness. Autisten gebruiken namelijk liever het woord “autist”.
En wat ik ook vaak merk is dat mensen alleen begrip willen tonen als ze er zin in hebben. Als ik op een ongelegen moment niet tegen geluid kan, lach me dan niet uit, maar vraag hoe je me kan helpen.
En wees duidelijk in communicatie. Scheelt heel veel misverstanden.
En behandel autisten als volwassenen. Op het internet en in de media wordt vaak gedaan alsof we grote kinderen zijn. Wij hebben ook onze volwassen problemen.
Ik heb echt Fucking veel zin in kibbeling
Ik nu ook door jouw post. Straks kijken hoe lang de rij op de markt is.
En door jou realiseer ik me dat er natuurlijk markt is want zaterdag en ik niet tot vanavond hoef te wachten
Ik moest/mocht van mezelf vandaag een dagje niksen om van mijn verkoudheid af te komen maar ik ben nu al zo ongedurig, ik kan dit echt niet. Ik ga maar schoonmaken denk ik. Naar buiten gaan is ook niet heel aantrekkelijk want het sneeuwt nog steeds
Ik: waarom ben ik toch forever single???
Ook ik: krijgt van een man een complimentje over mijn zoete parfum “die zoete parfum is als tegenhanger van mijn zure karakter”
even in de rij bij Cora
Ik, als autist zijnde, eis nu van iedereen cadeaus.
Same same
En ook niet verwachten dat elke autist hetzelfde gedraagt. Het is een spectrum en daarnaast heeft ieder een eigen persoonlijkheid. Het is ongeveer hetzelfde als je verwacht dat iedere linkshandige gek is op touwtjespringen. Er zullen vast linkshandigen zijn die daar gek op zijn, maar lang niet allemaal.
Dus vraag mij aub niet om te rekenen. Dat autisme gen heb ik niet gekregen.
Ik heb al de hele dag koppijn maar begin nu ook weer een beetje te leven dus heb hetzelfde probleem. Al is van de bank afkomen moeilijk😅
Mn moeder vroeg of ik mee wilde naar de film dus dacht ja prima, is het een film van meer dan drie uur??? Mijn god
Ik wilde net vragen hoe het was Super dat je een leuke avond hebt gehad!!
Ik heb geen zin in opruimen en schoonmaken dus ik ga zo even richting de kringloop lopen om te kijken of ze nog leuke vinyl platen hebben. Misschien brengt je dat op ideeen. Misschien onderweg een koffie en koekje
Dit is nog steeds het meest rare idee ooit. Bestaat dit concept nog of was dit na 1 week hopelijk al een gierende flop?