Wat je even kwijt wil #59

Ik vond zelf dat de vanmoof het mooiste was en ook een hele goede actieradius had. Het is wel een gehaat object door velen hier, maar ik ben er echt heel blij mee :stuck_out_tongue:

3 likes

Vanmoof is wat meer sportief qua looks, toch? Ik ken het merk niet heel goed.

4 likes

Ja en het is wel ā€˜kaal’ in de zin van dat je dingen als bagagedrager of mandje er nog bij moet kopen als je die wil. Zelf vind ik het mandje heel fijn.
O en leuk van vanmoof is dat je in de app kan zien waar je fiets is, dat de fiets een boostfunctie heeft, hij automatisch schakelt, je hebt geen sleutel en het is heerlijk dat de fiets een takkenherrie maakt als iemand er aan zit :joy:

In het kort: tevreden klant

6 likes

Ik ben vanavond tot het besef gekomen dat ik een online shop verslaving heb :smiling_face_with_tear: dus ik heb net alle winkel apps van mijn telefoon verwijderd en ga kijken of ik achteraf betalen kan blokkeren

19 likes

ohhh dat alarm ik haat dat zo erg!! zowel bij m’n huis als op m’n werk sta ik vaak bij zo’n van moof in de buurt en je kan niet eens je fiets er naast in het fietsenrek zetten zonder dat dat pokkealarm af gaat, wat een ellende

2 likes

Je vergeet de :partying_face: bel :partying_face:

1 like

Hahaha ja en je ziet dan ook zo’n doodskop in het scherm. Zo dom :joy: maar ja ik durf hem wel in de stad zonder toezicht en zonder extra slot te parkeren daardoor

2 likes

Nou ik hang nog liever drie extra sloten om m’n fiets dan dat ik die herrie aan moet horen, zag vorige week ook twee mensen een eigen fiets proberen te ontgrendelen die niet meewerkte en ook elke keer op alarm ging, sta je daar te klooien in de herrie. Mij niet gezien

7 likes

Een vriend van mij deed dit en hij ging de hond gewoon ophalen bij de deur. Toen bij mensen die steeds ziek waren (COVID) of been/arm gebroken etc.
Verdiende heel goed en was chill

2 likes

Hoezo heb ik tegenwoordig honger sochtends? Is dat normaal als je enigszins fatsoenlijk eet ofzo?

1 like

Ik sta meestal op met honger :sweat_smile:

6 likes

Haha ja bij mij hoort dat erbij

1 like

Voor mij is t nieuw. En irritant :joy:

4 likes

Ik ga dit weekend voor het eerst sinds een eeuwigheid weer naar een toneelstuk en de plekken naast ons zijn nu nog vrij. Beter blijft dit zo.

5 likes

Ik heb er eentje van Cortina. Ziet er als een standaard transport-fiets uit. Is daardoor wel loodzwaar :sweat_smile: maar je hebt in ieder geval niet de typische ā€œStella e-bike lookā€. En was redelijk betaalbaar :slight_smile:

Wij doen dit ook en hebben meer dan €600 terug gekregen vorig jaar :star_struck:

1 like

Ik vind Budbee zo irritant. Maandag en dinsdag was ik gewoon thuis, kreeg ik een melding dat het niet bezorgd kon worden want niet thuis. Ook had ik aangegeven dat het bij de buren bezorgd mocht worden. Woensdag zou het dan bij een winkel worden afgeleverd dat is niet gebeurd, dan zou het vandaag zijn. En nu staat er weer morgen…

6 likes

Ah ja dat is ook zo irritant. Is het van H&M? Want je kan het dan ook nog via postNL sturen! Je kan het adres dan even opzoeken op hun website en dat op je pakketje schrijven

3 likes

Ik lees het vaker hier over werklieden, maar vanwaar die toon altijd? Mannetje? Zo iemand?
Gewoon iemand die aan het werk is.

4 likes

Pff nou zeg. Ik had de post gekker gevonden als er had gestaan: er is een meneer al vanaf 8 uur onder de vloer bezig. Zelf noemen ze het ook ā€œmannetjeā€. ā€œOo ja ik ken nog wel een mannetje die even je badkamer kan doen hoorā€

Niets denigrerends aan, gewoon spreektaal

1 like