Ja, je kan retourneren naar postNL of dhl!
Ik heb huishoudelijke hulp en ik deed alsof ik heel nuttig bezig was achter mijn laptop maar ik was op h&m aan het kijken. Loopt ze achter mijn laptop langs ‘lekker aan het winkelen?’ voelde me zo betrapt🤣
Ik zeg het altijd gewoon.
Roep maar als je koffie wil hebben, dan maak ik wel even voor je.
Werkt hier altijd uitstekend
Ik heb een tijd terug de scriptie van mijn neefje gecontroleerd op spelling. Vind zulke dingen normaal gesproken helemaal niet erg om te doen en had het zelf aangeboden, want hij zei altijd dat hij enkel slecht was met dt. Maar het was 90 pagina’s aan drama, kromme zinnen, aap noot mies formuleringen. Heb toen enkel tips gegeven, want ga dat echt niet zitten herschrijven, is gewoon niet de bedoeling en ik had daar ook geen tijd voor. Nou surprise surprise, hij had het niet gehaald en kreeg verlenging om er nog wat van te maken. Nu vraagt hij weer of ik er naar kan kijken en heb daar zo geen zin in. Want als ik zag hoe dramatisch zijn taalgebruik was, kan ik me niet voorstellen dat het nu ineens fatsoenlijk is. Kan nu drukte met mijn eigen scriptie niet als excuus gebruiken aangezien ik afgestudeerd ben en zeggen ‘nee geen zin in 90 pagina’s aan achterlijke zinnen’ is ook zo lullig
Ik zit buiten zonder jas en heb de terrasdeur open
Er was een strontvervelend kind in de supermarkt. Niveautje ‘ik heb de volledige aandacht van alles en iedereen nodig’. Op een gegeven moment ging die ook nog op de vloer liggen. Het kostte mij pijn en moeite om niet over hem heen te walsen met mijn boodschappenwagen.
Ik heb zo veel zin om 5 uur in de trein te zitten voor een vergadering van 2 uur. Dit is niet eens sarcasme want ik mag weer eens praten over nep nieuws met echte experts en dus heel leerzaam. Ik wou alleen dat er geen andere mensen waren in de trein.
Het seizoen is weer aangebroken waarin een oudere collega anderen vertelt wat ze in de pauzes moeten doen (ook al werken we nog allemaal thuis): “En lekker even in het zonnetje gaan zitten tijdens je pauze hè?!!1!”
NEE Gerda ik haat de zon.
Gerda, lieve sgat, ik heb fokking zonneallergie
Houd op ons de hoogte van de Ooievaarssoap
Maar wat wil je dan dat mensen zeggen? “Ok.” ? xD
Gewoon zeggen dat je nu niet gaat helpen omdat hij vorige keer niks met jouw tips had gedaan. Je hebt geen excuus nodig. Hij is zelf verantwoordelijk voor zijn afstuderen.
Ik wil een (paaldans)paal in m’n huis zodat ik thuis kan oefenen maar ik heb een plafond van 3,60. Zulke hoge palen zijn er amper en degenen die ik wel kan vinden kosten rustig 600 euro
En op marktplaats had je zeker al gekeken?
Daar moet toch een handig persoon voor zijn die dat voor veel minder kan maken?
Ja geen idee of hij er iets mee heeft gedaan. Ik denk dat hij dat wel geprobeerd heeft, maar als je geen normale zin kan formuleren (en dat zelf niet eens in de gaten hebt), denk ik dat het nagenoeg onmogelijk is om er wat fatsoenlijks van te maken, ook met tips. Maar ik denk dat ik dat gewoon ga zeggen dan, dat ik niet meer kan doen dan de tips geven die ik al heb gegeven
Hoe heeft hij de middelbare school overleefd?
Ja, die zijn eigenlijk ook allemaal net te kort ):
@Vaiana Ja misschien wel, maar je hangt er natuurlijk wel met je volle gewicht aan dus ik denk dat je er nog wel een soort specifieke kennis voor nodig hebt om zo’n ding te maken?
Het is me gelukt om de roze K betalingsmethode te laten blokkeren. Nu de andere nog!
Ik had gisteravond echt even een inzinking maar het is de stress zo niet waard.
Op naar financiële fitheid