Ohja ik gebruik alleen de app, die moet je verifiëren met sms en inloggen en dan log je in met die geregistreerde telefoon en een pincode, dus wel dubbel.
Ik vind echt dat ze boetes mogen uitdelen aan mensen die in het OV video’s en muziek zonder oordoppen opzetten en dan achterlijk hard. Zo asociaal gvvrdmme.
Lekker belangrijk, waarom zou je je daar ook maar iets van aantrekken?
Ik vind groepen juist fijner dan 1 op 1. Dan wordt er voor mijn gevoel niet op me gelet en hoef ik ook niet op iedereen te letten
Ik ging met mijn beste vriend ff 1 drankje doen…… dat werden er 12 ik kom net pas thuis
em onze wekkers gaan super vroeg morgen ochtend.
Dat het helemaal brand aan je anus en ik had geen peper gegeten ![]()
![]()
![]()
![]()
Mooiste loes filmpje blijft wel hoge stem eeels? Tekening gemaakt?Eeeels? Lage stem eeels?
Ik slaap in een hotel maar ben al even wakker omdat het bed een 2x1 persoonsbed is en ik onbewust elke keer bang ben dat ik eruit val. Onbekende geluiden . … Vreselijk uit logeren! Ben altijd helemáál verrot.
Omg iemand herrinnerde me dr aan dat het binnenkort pasen is en dat we dan vrij hebben. Echt gelukkiger kan je me niet maken. Lange weekenden zijn een godsgeschenk.
Echt hè, ik tel de dagen af tot donderdag. Goede vrijdag is mijn werk gesloten, maandag Pasen en dinsdag is mijn vrije dag. Can’t wait!
Zeker omdat we hier een jaar op hebben moeten wachten!
En een week later koningsdag!
Vannacht kwam ik weer thuis vanuit Frankrijk en ik loop altijd vanaf het station naar huis. Ik was nog maar net het station uit toen iemand me in het Engels aansprak en vroeg naar de weg. Wat ik al best wel raar vond want hij was op de fiets en het was echt midden in de nacht? Maar hij zei dat zijn telefoon uitgevallen was ofzo, idk. Ik merkte al dat hij me wat langer aan de praat wou houden en voelde me niet op mijn gemak en toen ik aanstalten maakte om weg te lopen vroeg hij ineens “can we maybe see each other again?”. Wtf? Ik zei nee en ben daarna ook meteen weggelopen. Heb nog wel een paar keer over mijn schouder gekeken. Nu ik het zo typ denk ik dat ik me misschien aanstelde maar het voelde echt niet prettig op dat tijdstip vlakbij een treinstation?
Ik ben nu verdorie voor de derde keer in 1 maand ziek. Ik pak echt alles mee wat er rond gaat nu ik weer allerlei mensen zie bah ik ben er zo klaar mee.
Het is ook elke keer na 2 dagen alweer goed maar blijkbaar blijft het zwerven ![]()
Oh bah ik heb hier ook altijd zo’n godsgruwelijke hekel aan. Als je een date zoekt zijn er tegenwoordig echt meer dan genoeg apps, maar laat vrouwen op straat (en zeker in het donker) gewoon met rust
Ik heb zo een tentamen waar ik 100% voor ga falen en moet herkansen. Twijfel echt of ik het überhaupt ga proberen. Wil lekker in m’n bedje blijven liggen. Maar dom om niet te gaan natuurlijk.
Zeker gaan om een feeling te krijgen voor de vragen en waar je de volgende keer goed op moet letten ![]()
Ja is wel zo inderdaad! Het is alleen deels mondeling dus dat wordt wel mega ongemakkelijk denk haha.
Ik was vanmorgen al om 8 uur bij de supermarkt. Amper andere mensen en geen muziek aan, alles aangevuld. Jammer dat ik normaal niet zo vlot ben smorgens anders zou ik dit altijd doen.
Ik lette weer eens niet op toen ik iets bestelde. Adres was mijn oude adres, dus meteen geannuleerd. Maar ik heb het geld al overgemaakt met ideal. Heb er wel meteen een mail achteraan gestuurd, dus hopelijk reageren ze een beetje vlot zodat ik het opnieuw kan bestellen. Wel meteen mijn adres aangepast.