Wat je even kwijt wil #59

Dat is schrikken dan zeg, sterkte! Hoe gaat het nu?

2 likes

Grappig hoe dat per persoon kan verschillen. Voor 1 op 1 contact heb ik nog allemaal trucjes die ik kan inzetten, maar in groepen lukt dat dus helemaal niet. :sweat_smile:

2 likes

Ik had laatst een discussie met mijn vriend over wanneer het geld van een tikkie op je rekening staat. Toen appte ik mijn moeder met een tikkie of ze even de discussie kon beĂ«indigen en 1 cent wou betalen. Nou ze hing gelijk aan de telefoon of ik het wel echt was :rofl::sob: ‘je hoort zoveel rare dingen tegenwoordig’.

61 likes

Wil je mijn adres hebben?

2 likes

Oh ik vind echt niet dat je je aanstelt. Je intuĂŻtie vertelt je niet voor niks dat je moet wegwezen. Het is zoveel belangrijker daarnaar te luisteren dan gedachten dat iemand misschien denkt dat je je aanstelt of onbeleefd was.

Dit verhaal klinkt trouwens super herkenbaar. In mijn wijk heeft ook een tijd een man vrouwen aangesproken met smoesjes om een gesprek te starten. Ook in het Engels en altijd ‘s avonds. Meestal begon hij dat hij nieuw was in de stad en wilde weten waar de dichtstbijzijnde supermarkt zat. Hij sprak je ook meer dan eens aan omdat hij nooit onthield tegen wie hij al een keer had gepraat

2 likes

Ik had een mug vannacht in mn slaapkamer :sob: helemaal lekgeprikt en ik werd steeds wakker van dat gezoem. Wist niet dat het nu al (steek)muggen tijd was :frowning:

Meh ik moet morgen terug naar het ziekenhuis en ben nu al nerveus, vind mezelf echt alweer helemaal kut

7 likes

Ik heb mijn vaarbewijs gehaald :partying_face:

102 likes

Net op tijd voor Koningsdag

14 likes

Als er hogere machten bestaan zouden die me best weleens om kunnen willen brengen. Begin dit jaar al kaas gegeten die achteraf uit de handel werd gehaald vanwege listeria. Vervolgens koekjes weggegooid omdat daar metaaldeeltjes in konden zitten. En gisteravond heb ik een zak chocobons geĂŻnhaleerd :thumbsup:

8 likes

Ik heb een baan :scream::partying_face: Nog voor ik ben afgestudeerd en kan tijdens het afstuderen al beginnen

116 likes

Koningsdag lot gekocht, dus €17,50 door de plee :ok_woman:t2:

3 likes

Ik moet boodschappen doen en douchen, maar er wordt vandaag een pakketje via DPD bezorgd en er staat geen tijd bij. Echt zo handig. Elk kwartier dat er weer voorbij is denk ik “ja, had m’n haren al kunnen wassen” Zul je ook zien dat ze vanavond om 10 uur pas komen ofzo. :woozy_face:

6 likes

Ik heb een nieuwe baan! Intern op een andere afdeling, echt mijn droomfunctie dus ik ben zo blij! Ik belde net mijn manager en ze reageerde zo lief dat ik nu ook gelijk een beetje weemoed voel

81 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Yoga/ mindfulness topic

Welke muesli is dit? :sweat_smile: Ik ben juist op zoek naar iets wat een beetje gezonder is.

1 like

Waarom is het dat als je al in een slecht humeur bent, alles maar kut blijft gaan de rest van de dag. Ben blij dat ik thuis ben

3 likes

Het klopte bijna

2 likes

WTF de kindersurprise gaat er hier in NL nu ook uit vanwege veiligheidsmaatregelen. Ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt om erin te stikken, zelfs als je een kleuter bent :thinking:

4 likes

Gaat erom dat er salmonella in kan zitten

24 likes