Echt hè, ik tel de dagen af tot donderdag. Goede vrijdag is mijn werk gesloten, maandag Pasen en dinsdag is mijn vrije dag. Can’t wait!
Zeker omdat we hier een jaar op hebben moeten wachten!
En een week later koningsdag!
Vannacht kwam ik weer thuis vanuit Frankrijk en ik loop altijd vanaf het station naar huis. Ik was nog maar net het station uit toen iemand me in het Engels aansprak en vroeg naar de weg. Wat ik al best wel raar vond want hij was op de fiets en het was echt midden in de nacht? Maar hij zei dat zijn telefoon uitgevallen was ofzo, idk. Ik merkte al dat hij me wat langer aan de praat wou houden en voelde me niet op mijn gemak en toen ik aanstalten maakte om weg te lopen vroeg hij ineens “can we maybe see each other again?”. Wtf? Ik zei nee en ben daarna ook meteen weggelopen. Heb nog wel een paar keer over mijn schouder gekeken. Nu ik het zo typ denk ik dat ik me misschien aanstelde maar het voelde echt niet prettig op dat tijdstip vlakbij een treinstation?
Ik ben nu verdorie voor de derde keer in 1 maand ziek. Ik pak echt alles mee wat er rond gaat nu ik weer allerlei mensen zie bah ik ben er zo klaar mee.
Het is ook elke keer na 2 dagen alweer goed maar blijkbaar blijft het zwerven
Oh bah ik heb hier ook altijd zo’n godsgruwelijke hekel aan. Als je een date zoekt zijn er tegenwoordig echt meer dan genoeg apps, maar laat vrouwen op straat (en zeker in het donker) gewoon met rust
Ik heb zo een tentamen waar ik 100% voor ga falen en moet herkansen. Twijfel echt of ik het überhaupt ga proberen. Wil lekker in m’n bedje blijven liggen. Maar dom om niet te gaan natuurlijk.
Zeker gaan om een feeling te krijgen voor de vragen en waar je de volgende keer goed op moet letten
Ja is wel zo inderdaad! Het is alleen deels mondeling dus dat wordt wel mega ongemakkelijk denk haha.
Ik was vanmorgen al om 8 uur bij de supermarkt. Amper andere mensen en geen muziek aan, alles aangevuld. Jammer dat ik normaal niet zo vlot ben smorgens anders zou ik dit altijd doen.
Ik lette weer eens niet op toen ik iets bestelde. Adres was mijn oude adres, dus meteen geannuleerd. Maar ik heb het geld al overgemaakt met ideal. Heb er wel meteen een mail achteraan gestuurd, dus hopelijk reageren ze een beetje vlot zodat ik het opnieuw kan bestellen. Wel meteen mijn adres aangepast.
Dat is schrikken dan zeg, sterkte! Hoe gaat het nu?
Thanks nog en @broodrooster. Heb er uiteindelijk niet meer om gevraagd, dacht er ook steeds niet aan als er weer iemand was gezien ze dan ook steeds bezig waren met onderzoeken/info geven etc. Mocht gelukkig eind vd middag naar huis (mn afspraak was al in de ochtend), daar was ik allang blij mee gezien ik steeds meer ging vrezen te moeten blijven, en had gelukkig nog een restje thaise curry in de koelkast
Nu ochtend erna begint het wel wat in te dalen, ugh laatste waar ik op zat te wachen is dat er nog iets medisch mis is. Vond dat ik m’n portie al lang en breed gehad had, maar helaas.
Edit: @Enthusiasm bedankt voor het vragen, zag je post pas na mijn reactie. Ellendig nog helaas. Zie ook op tegen alles dat er nu nog bij gaat komen kijken.
Grappig hoe dat per persoon kan verschillen. Voor 1 op 1 contact heb ik nog allemaal trucjes die ik kan inzetten, maar in groepen lukt dat dus helemaal niet.
Ik had laatst een discussie met mijn vriend over wanneer het geld van een tikkie op je rekening staat. Toen appte ik mijn moeder met een tikkie of ze even de discussie kon beëindigen en 1 cent wou betalen. Nou ze hing gelijk aan de telefoon of ik het wel echt was ‘je hoort zoveel rare dingen tegenwoordig’.
Wil je mijn adres hebben?
Oh ik vind echt niet dat je je aanstelt. Je intuïtie vertelt je niet voor niks dat je moet wegwezen. Het is zoveel belangrijker daarnaar te luisteren dan gedachten dat iemand misschien denkt dat je je aanstelt of onbeleefd was.
Dit verhaal klinkt trouwens super herkenbaar. In mijn wijk heeft ook een tijd een man vrouwen aangesproken met smoesjes om een gesprek te starten. Ook in het Engels en altijd ‘s avonds. Meestal begon hij dat hij nieuw was in de stad en wilde weten waar de dichtstbijzijnde supermarkt zat. Hij sprak je ook meer dan eens aan omdat hij nooit onthield tegen wie hij al een keer had gepraat
Ik had een mug vannacht in mn slaapkamer helemaal lekgeprikt en ik werd steeds wakker van dat gezoem. Wist niet dat het nu al (steek)muggen tijd was
Meh ik moet morgen terug naar het ziekenhuis en ben nu al nerveus, vind mezelf echt alweer helemaal kut
Ik heb mijn vaarbewijs gehaald