Net op tijd voor Koningsdag
Als er hogere machten bestaan zouden die me best weleens om kunnen willen brengen. Begin dit jaar al kaas gegeten die achteraf uit de handel werd gehaald vanwege listeria. Vervolgens koekjes weggegooid omdat daar metaaldeeltjes in konden zitten. En gisteravond heb ik een zak chocobons geïnhaleerd
Ik heb een baan Nog voor ik ben afgestudeerd en kan tijdens het afstuderen al beginnen
Koningsdag lot gekocht, dus €17,50 door de plee
Ik moet boodschappen doen en douchen, maar er wordt vandaag een pakketje via DPD bezorgd en er staat geen tijd bij. Echt zo handig. Elk kwartier dat er weer voorbij is denk ik “ja, had m’n haren al kunnen wassen” Zul je ook zien dat ze vanavond om 10 uur pas komen ofzo.
Ik heb een nieuwe baan! Intern op een andere afdeling, echt mijn droomfunctie dus ik ben zo blij! Ik belde net mijn manager en ze reageerde zo lief dat ik nu ook gelijk een beetje weemoed voel
Welke muesli is dit? Ik ben juist op zoek naar iets wat een beetje gezonder is.
Waarom is het dat als je al in een slecht humeur bent, alles maar kut blijft gaan de rest van de dag. Ben blij dat ik thuis ben
Het klopte bijna
WTF de kindersurprise gaat er hier in NL nu ook uit vanwege veiligheidsmaatregelen. Ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt om erin te stikken, zelfs als je een kleuter bent
Gaat erom dat er salmonella in kan zitten
Je maakt toch een grap?
Staat overal in het nieuws …
Huh? Nee was op het nieuws
Prima laat maar. Dan niet.
Oh mijn God ik heb de inhoud niet eens goed gelezen maar dat lijkt wel een 1 april grap. Salmonella in een chocolade ei. Hoe gebeurt het.
Nou jouw Nederlands is beter dan de mijne. Maar dyslexie is mijn excuus.