Wat je even kwijt wil #59

Je maakt toch een grap? :joy:

2 likes

Staat overal in het nieuws …

18 likes

Huh? Nee was op het nieuws

2 likes

Prima laat maar. Dan niet.

76 likes

Oh mijn God ik heb de inhoud niet eens goed gelezen maar dat lijkt wel een 1 april grap. Salmonella in een chocolade ei. Hoe gebeurt het.

1 like

Nou jouw Nederlands is beter dan de mijne. Maar dyslexie is mijn excuus.

3 likes

Toevallig heb ik daar net wat over gelezen.

2 likes

Of door de NOS zo treffend beschreven

20 likes

Wat een wereld leven we in. :cry: :laughing:

2 likes

Kak op de cacaoboon

Klinkt haast poëtisch

6 likes

Hallo laat haar lekker blij zijn. Geez.

24 likes

Met zon post zeg je eigenlijk " Ik vind wat van je post maar ik hoop dat iemand anders het zegt"

Dus bij deze ik cringe van het woord kereltje en chickie. Verder ben ik blij voor je @Flexican

25 likes

Leuk moment voor een discussie over ‘wat maakt een meisje een meisje’

10 likes

En misschien is hij biologisch een meisje, maar geeft hij later aan dat hij een jongen is.

Het kan nog alle kanten op.

4 likes

Dit doet me denken aan een vriend van me die ooit zei “Oh ik zie een hele knappe vader maar hij loopt met een meisje dat betekend zwak zaad”
Hahaha whut…

3 likes

Denk dat de NOS een nieuwe koppenmaker in dienst heeft genomen. Moet haast wel dezelfde zijn als de

Ik denk dat het Willy Vandersteen is. Suske en Wiske en de cacaobonenkakker, Suske en Wiske en de wanbetalende wipper

25 likes

Crap nu enorm spijt dat ik niet even in de kringloop navraag heb gedaan over een poster die ik zag. Leek meer decoratie voor de winkel maar zo’n tof ding. Morgen maar even terug.

2 likes

Ik heb morgen 2 tentamens op 1 dag en ik heb serieuze concentratie issues (ADD). Ik schoot vanmiddag helemaal in de paniek want ik kon m’n ritalin nergens vinden en dat heb ik echt nodig om zo’n hele dag te kunnen functioneren. Gelukkig schoot het me te binnen dat ik in een oude portemonnee nog een strip heb zitten dus ben helemaal opgelucht dat ik die gevonden heb… :face_exhaling:

18 likes

Ben vandaag na 1,5jaar ziek zijn eindelijk weer naar de kapper geweest, ze waren super lief en ik heb het goed volgehouden maar nu deed ik het net in een staart en het is zo lelijke en nu kan ik alleen nog maar huilen :smiling_face_with_tear: ik heb ook echt geen puf om terug te gaan maar het is echt zebra, er zitten gewoon 4 blonde strepen op m’n (voor)hoofd en de rest is nog steeds dezelfde kutkleur bruin als ik al was :sob:

6 likes

Werk vraagt even veelste veel van me. Ik ben echt blij dat ik bijna vakantie heb.

1 like