Wat je even kwijt wil #59

Wat een wereld leven we in. :cry: :laughing:

2 likes

Kak op de cacaoboon

Klinkt haast poƫtisch

6 likes

Hallo laat haar lekker blij zijn. Geez.

24 likes

Met zon post zeg je eigenlijk " Ik vind wat van je post maar ik hoop dat iemand anders het zegt"

Dus bij deze ik cringe van het woord kereltje en chickie. Verder ben ik blij voor je @Flexican

25 likes

Leuk moment voor een discussie over ā€˜wat maakt een meisje een meisje’

10 likes

En misschien is hij biologisch een meisje, maar geeft hij later aan dat hij een jongen is.

Het kan nog alle kanten op.

4 likes

Dit doet me denken aan een vriend van me die ooit zei ā€œOh ik zie een hele knappe vader maar hij loopt met een meisje dat betekend zwak zaadā€
Hahaha whut…

3 likes

Denk dat de NOS een nieuwe koppenmaker in dienst heeft genomen. Moet haast wel dezelfde zijn als de

Ik denk dat het Willy Vandersteen is. Suske en Wiske en de cacaobonenkakker, Suske en Wiske en de wanbetalende wipper

25 likes

Crap nu enorm spijt dat ik niet even in de kringloop navraag heb gedaan over een poster die ik zag. Leek meer decoratie voor de winkel maar zo’n tof ding. Morgen maar even terug.

2 likes

Ik heb morgen 2 tentamens op 1 dag en ik heb serieuze concentratie issues (ADD). Ik schoot vanmiddag helemaal in de paniek want ik kon m’n ritalin nergens vinden en dat heb ik echt nodig om zo’n hele dag te kunnen functioneren. Gelukkig schoot het me te binnen dat ik in een oude portemonnee nog een strip heb zitten dus ben helemaal opgelucht dat ik die gevonden heb… :face_exhaling:

18 likes

Ben vandaag na 1,5jaar ziek zijn eindelijk weer naar de kapper geweest, ze waren super lief en ik heb het goed volgehouden maar nu deed ik het net in een staart en het is zo lelijke en nu kan ik alleen nog maar huilen :smiling_face_with_tear: ik heb ook echt geen puf om terug te gaan maar het is echt zebra, er zitten gewoon 4 blonde strepen op m’n (voor)hoofd en de rest is nog steeds dezelfde kutkleur bruin als ik al was :sob:

6 likes

Werk vraagt even veelste veel van me. Ik ben echt blij dat ik bijna vakantie heb.

1 like

Een neef van mijn vader had op het felicitatie kaartje wat hij naar mijn ouders stuurde geschreven; gefeliciteerd met Foefje! Jammer dat het een meisje is……

Hahahah thanks dude :joy::joy::joy: zelfs pre social media konden mensen hun mening niet voor zich houden.

9 likes

Ik vind dat we mensen zodanig genetisch moeten manipuleren dat er alleen nog maar meisjes geboren worden

27 likes

Wow oke, ik had vandaag wat ongemakkelijks:

Was met een oudere vrouw in gesprek, veel stress/spanningen laatste tijd, corona, lockdowns, ziekte man en dan nu weer de oorlog en al die vluchtelingen, blabla… Hebben veel mensen nu psychisch last van, dus ik wilde het met haar gaan hebben hoe ze kan zorgen dat ze hier wat minder last van heeft.

Maarrr, toen escaleerde dat gesprek ineens helemaal de andere kant op: ons landje ging kapot, door al die vluchtelingen, die vluchtelingen kregen overal voorrang voor onze eigen kinderen, we werden zelf tweederangsburgers; Wilders zou haar stem wel krijgen en ze ging hem een hele lange brief sturen dat ze hem overal gelijk in gaf.

Ik ging echt zo:
:smiling_face: :slightly_smiling_face: :thinking: :face_with_raised_eyebrow: :expressionless:

Heb vooral gezwegen en er nog wat nuancerende dingen in proberen te gooien en toen ging ze en bedankte ze me voor het fijne gesprek. :+1: Zat daarna echt een halve minuut voor me uit te staren om te processen wat er nu net gebeurde, haha.

29 likes

Hopelijk gaat ze niet in de gemeente rondbazuinen dat ze zo’n fijn gesprek had gehad met krabsalade en dat die het helemaal met haar eens was :expressionless:

3 likes

Haha, mensen die me kennen weten wel beter.

2 likes

Ook een vorm van therapie blijkbaar :flushed: Straks komt ze weer bij jou uithuilen omdat ie niet teruggeschreven heeft.

7 likes

Ik ging serieus even nadenken of je melkpoederpoeder echt zo moet noemen, niveautje weer🄲

1 like

Vanaf nu ben ik Tobias.

6 likes