Wat je even kwijt wil #59

Ik ben veel aan het huilen vandaag en zie mezelf net in de spiegel met zo’n perfecte traan mascara streep onder mijn oog en mis gelijk Jenna Marbles.

13 likes

Wat een horrorwijf. Fijn dat die vader iig nog tegengas geeft, maar mag wel wat meer.

Ik snap eigenlijk niet dat iemand van die generatie niet doorheeft hoe schadelijk dat soort opmerkingen kunnen zijn. Never forget mijn vader die vlak nadat ik een grote hap van mijn taartje nam zei: ik houd niet van dikke mensen. :roll_eyes:

10 likes

Wow ik heb zo’n volwassen dag vandaag, is een dagboekpost waard: ik heb een auto op mijn naam staan!! Ik ga motorrijtuig belasting betalen! Kan het nog volwassener? En ik heb de gezonde volwassen keuze gemaakt om m’n vakantie te verzetten naar volgend jaar april. Al is dat ook gevoed door het feit dat we kosteloos om konden boeken en ik nu super goedkoop business class naar Japan kan vliegen tijdens cherry blossom season. Economisch verantwoorde keuzes maken is ook volwassen toch ja toch

Volgende stap in mijn volwassen leven: ook echt m’n werk gaan doen ookal is het kut

45 likes

Wat een achterlijke kutmoeder. Ik moest vroeger van de ggd naar de diëtist en het enige wat het me heeft opgeleverd is een achterlijke relatie met eten

11 likes

Ik word hier zo verschrikkelijk woest van.

En ik vind het eigenlijk ook heel achterlijk dat tijdschriften/online media deze vrouw een kans geven om dit te delen. Misschien kunnen ze beter aandacht geven aan positievere moeders die hun dochters geen eetstoornissen en minderwaardigheidscomplexen aanpraten.

27 likes

Ik ben boos want door mijn leeftijd loop ik ergens ruim 500 euro mis waarbij ik het anders gratis zou krijgen. Het scheelt ook maar echt 6 maanden en ik moet het sowieso hebben terwijl ik het geld niet zomaar kan missen.

2 likes

Dit ook echt: ‘…want hoe kan het anders dat ze twee keer per week sport en gezond eet en evengoed niet dunner wordt?’ :pouting_cat: :nauseated_face: Weleens gehoord over medische dingen? Arm meisje. Met zo’n moeder heb je geen vijanden meer nodig.

3 likes

Ik haaat het echt dat ik geen vaatwasser meer heb en nu steeds moet afwassen. Stel het ook altijd uit dus moet ik het nu nog doen…

2 likes

Wow ik neem het terug, ik heb net alle verzekeringsdocumenten doorgelezen en ik voel me niks wijzer, alleen armer

1 like

Dit had mijn moeder kunnen zijn :smiling_face_with_tear:. Toen ik in groep 8 zat drukte ze me toch op het hart dat ik moest afvallen, want mannen houden niet van dikke vrouwen. :roll_eyes:

4 likes

Lof it.

1 like

ik kan niet slapen en moet over 1,5 uur op voor een operatie :weary: voel me de hele week ook al gaar dus mijn hypochondrie draait overuren

4 likes

Ik heb gisteren veel moeten huilen door levenstress. Word ik net wakker zitten mijn ogen dicht? Lijkt net alsof ik twee ogen als Quasimodo heb.

4 likes

En het gaat ook nog eens over een kind van elf. Die moet nog in de pubertijd komen.

3 likes

Ik moet straks afrijden en heb maar 5 uur geslapen :dizzy_face:

9 likes

Wat een weer, ik heb zo veel zin om een dag werk-ziek te zijn zodat ik binnen kan blijven.

11 likes

Ja het zal ook wel lekker filerijden worden zo.

2 likes

Ik was gisteren zo verschrikkelijk moe, maar ik kon na 2 uur gewoon nog steeds niet uit bad komen :sweat_smile::sleeping:

3 likes

Dit weer is echt top voor mijn overprikkeling. Ik tril als een oude Nokia mobieltje :thumbsup:

3 likes

Ugh ja en lekker in bed blijven liggen. Heb er ook helemaal geen zin in vandaag

4 likes