Wow ik neem het terug, ik heb net alle verzekeringsdocumenten doorgelezen en ik voel me niks wijzer, alleen armer
Dit had mijn moeder kunnen zijn . Toen ik in groep 8 zat drukte ze me toch op het hart dat ik moest afvallen, want mannen houden niet van dikke vrouwen.
Lof it.
ik kan niet slapen en moet over 1,5 uur op voor een operatie voel me de hele week ook al gaar dus mijn hypochondrie draait overuren
Ik heb gisteren veel moeten huilen door levenstress. Word ik net wakker zitten mijn ogen dicht? Lijkt net alsof ik twee ogen als Quasimodo heb.
En het gaat ook nog eens over een kind van elf. Die moet nog in de pubertijd komen.
Ik moet straks afrijden en heb maar 5 uur geslapen
Wat een weer, ik heb zo veel zin om een dag werk-ziek te zijn zodat ik binnen kan blijven.
Ja het zal ook wel lekker filerijden worden zo.
Ik was gisteren zo verschrikkelijk moe, maar ik kon na 2 uur gewoon nog steeds niet uit bad komen
Dit weer is echt top voor mijn overprikkeling. Ik tril als een oude Nokia mobieltje
Ugh ja en lekker in bed blijven liggen. Heb er ook helemaal geen zin in vandaag
Ik zat gisteravond een grappige chat terug te lezen op Teams met mân collega crush en toen heb ik met mân stomme domme vinger per ongeluk een berichtje van hem geliked. Van een maand geleden. Nu al zooo geen zin in dat hij Teams opent en die notificatie ziet
Het is elke ochtend zo gezellig in mân bed met mijn hond en mijn koffie, maar daardoor ga ik er steeds te laat uit en heb ik geen tijd meer om te douchen voordat ik ga werken.
Ik zag het net al helemaal vast staan maar ik heb gelukkig een zitplek kunnen bemachtigen in de trein. Sta jij in de file?
De hele dag slechte Netflix series kijken en snacks eten klinkt echt perfect.
We hebben een teamuitje en gaan âeen activiteit doenâ maar de organisatie wil niet specificeren wat. Laat het asjeblieft geen dansworkshop zijn.
Medelijden met mezelf omdat ik vandaag in dit weer buiten moet werken. Dat wordt een drama met de combinatie papier en water. Oftewel: mensen kunnen vanavond papier machen met hun belastingenveloppen, tvgids en bekeuringen.
Slechts geslapen, denk maar 3 uur, en helemaal nat geregend. Dit gaat een lange dag wordenâŠ