Ik zit al een half uur in een bus die er normaal minder dan een kwartier over doet en ik ben ongeveer halverwege. Is ook veel te warm in de bus en ben kotsmisselijk van dat hele tijd optrekken en remmen. Lekker begin van de dag.
Even medelijden met mezelf ook. Ik heb aangeboden extra te werken vandaag (normaal ben ik vrij op donderdag) maar misschien had ik beter even eerst naar het weerbericht kunnen kijken. Zo leuk 4,5+ uur buiten fietsen
Ik vind slapen met mijn vriend heel fijn, maar ik mis mijn katten dan die beneden in de woonkamer liggen. Het wordt tijd om die twee te combineren. Wil mijn vriend mij, dan krijgt hij mijn katten er bij in bed.
Gisteren een dagje naar de Efteling!!
We kwamen vast te zitten in de Max & moritz. Kwartier in dat bakkie gezeten maar we kregen een VIP kaart om eenmalig bij een attractie te gebruiken.
Die hebben mijn dochter en ik (de rest durfde niet) ingezet bij de Baron.
Vet koel⊠we hoefden niet in de rij te gaan staan en mochten kiezen waar we gingen zitten.
Zo zaten we dus vooraan om neer te storten in de krochten van de hel⊠OMG
Ja ik heb ruim 35 minuten langer in de auto gezeten, maar goed lekker de radio aan gehad en wakker geworden. Dus dat was ook niet heel erg!
Bedankt voor de tip Apple, als je me nou ook vertelt waar ik in de buurt heuvels kan vinden ga ik het zeker doen!!
Verhuizen naar Limburg
Paniekaanval en een kalmeringstabletje verder nu al meer dan 1,5 uur aan het wachten omdat de operatie hiervoor uitloopt ik wil eten!!!
WĂĄt???
Ik heb ook stadsverwarming maar niets mee gedaan met omhoog zetten en nu maak ik me zorgen heb de afgelopen maanden in de avonden wel de verwarming aangezet en probeer ook zo kort mogelijk te douchen maar als de prijzen zoveel hoger liggen moet ik dr misschien toch maar eens achteraan gaanâŠ
Nou dat trillen hield niet op, dus ziek naar huis gegaan.
Ja vorig jaar betaalde ik blijkbaar âŹ73,- per maand en kreeg ik aan het einde vh jaar iets van âŹ200,- terug. Ik gebruik in mijn woning maar 1 verwarming (in de woonkamer, verder geen een) maar ik ben me nu gaan verdiepen in mijn verbruik maar je ziet daar ook gewoon nĂ©rgens wat je betaald per eenheid. Ik zie op de website can mijn leverancier wel hoeveel eenheden ik heb verbruikt maar wil ook zien hoeveel dat in euroâs is. Misschien toch maar even contact met mijn woningcorporatie opnemen.
Ik zit nu tegen over het zoontje van mn leidinggevende. En hij zit naast de vrouw waar mn leidinggevende mee vreemd gaat
âDusseeeh wat vind je van je nieuwe moeder?â
Dus wanneer ga je hier een sitcom over schrijven? Of een soap?
Ben nog extra info aan het verzamelen
Helemaal niemand? Er is toch wel een vertrouwenspersoon oid?
Ik wilde vanmorgen uit mân auto stappen en toen kwam er een rukwind en gooide keihard mân deur tegen de auto van een collega. Best veel lakschade bij hem en een flinke deuk (bij mij is weinig te zien)
Heb ik even geluk dat hij zijn auto leaset bij mân zwager en hij het gratis voor me gaat fixen.
Maar ben er wel een beetje verdrietig om.
Ik ging dinsdag met een dikke trui en sjaal naar werk (ook overheid) en het is echt belachelijk heet bij ons! Nog warmer dan voor het nieuws dat de thermostaat 2 graden naar beneden gezet zou worden. Gisterochtend was het zelfs direct al 21,5, toen hebben we het raam maar open gezet.
Hoe oud en heet is iedereen in kwestie?
Bij het kind alleen hoe oud pls
Putin = kort = niet hot