Putin = kort = niet hot
Klacht indienen bij zijn baas over ongewenste spiritualiteiten.
Vrouw en man 40 allebei heet.
Kind ik denk 15. Hij zit op de middelbare en doet hier nu snuffelstage
Ohja en het is niet de eerste vrouw waar hij mee flirt op werk haha.
eigenlijk vat dit mn hele adolescentie samen, wat een cheesy gedoe ook
Dat is alsnog beter Engels dan de meeste Duitsers spreken hoor.
ik had vanochtend, dacht ik, een rondleiding + college van twee uur in een jongeren streetsport venue, maar iets was met de planning misgegaan dus besloten ze maar een hiphop les van 2 uur te geven
mn powernap net werd een coma:weary:
Ik ken het deels.
En ik wil allereerst zeggen dat ik dit eigenlijk een fantastische eigenschap vind. Van onverschilligheid wordt de wereld niet beter, van empathie wel.
Ik ben het dan ook met je eens dat je helemaal afsluiten geen optie is. Dat lost waarschijnlijk ook niks op voor jezelf, dan kan je empathie nergens heen. Ik zou je adviseren om er iets mee te doen.
Zou je je stem willen gebruiken? Zou je durven demonstreren bijvoorbeeld voor dierenrechten? Zou je een blog durven beginnen waar je je gevoelens kwijt kan? Een baan zoeken waar je dat kan? Als je je verdriet/woede weet om te zetten in iets constructiefs, kan dat supermooie dingen teweegbrengen! Zowel voor de maatschappij als rust voor jezelf.
Hahaha ja dit heb ik ook zo erg. Ik spreek prima Engels (al zeg ik het zelf) maar on the spot kan ik zulke onzin uitkramen. Laatst in een hotel ook vroegen ze of alles naar wens was en ik stond zo stom knikkend ‘yes yes verie nijs’
Ik ben al een week niet wezen hardlopen want ik weiger in april, nadat ik al weken in korte broek kan sporten, natgeregend te worden. Alleen nu die WIND is nog veel erger dus ik wil nog steeds niet
In dat geval zou ik in je achterhoofd houden dat goed in je vel zitten een belangrijke voorwaarde is om je in te kunnen zetten voor andere mensen/dieren/de goede zaak etc. Het heeft geen zin om je druk te maken over dingen waar je op dit moment niks aan kan veranderen. Ik snap dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan hoor.
En wat @Era zegt, misschien zijn er juist wel dingen die je nu kunt doen die én goed zijn voor jouw mentale gezondheid en voor de maatschappij. Dan sla je twee vliegen in één klap. Het hoeft ook helemaal niet meteen groot, ook kleine dingen kunnen een groot verschil maken. Zeker als je anderen ook in beweging kan zetten!
Ik vind Iris van @ikbenirisniet op Insta hier een heel fijne visie op hebben! Haar verhaal is wel wat anders, maar ik zie wel wat parallellen en ze is heel leuk en schrijft goed. Misschien is haar boek een tip? Het heet Een steekje los.
Volgens mij was er ook iets met een overhaast geadopteerde kat die weer terugging naar het asiel.
wow ik kom een oud-collega tegen op insta, is zij helemaal mommy influencer geworden, niet verwacht na 15 min scrollen weet ik nu tenminste wel alle ins en outs van haar leven (en haar zoontje) na de laatste keer dat ik haar gesproken heb!
Ah thanks voor het delen, leuk om te luisteren, lekker sentimenteel
Nu The Fray, ben nog eens naar hun concert geweest toen ze net waren doorgebroken met ‘How to save a life’ door Grey’s Anatomy toen. Maar ze waren dus populair genoeg om Paradiso uit te verkopen, maar ze hadden nog niet genoeg nummers eigenlijk om een concert vol te maken dus toen gingen ze how to save a life gewoon 2x spelen
Ik herken dit op het werk. Ik heb een collega die heel gebrekkig nederlands spreekt. En me niet begrijpt als ik gewoon praat. Dus ik maak de hele dag zinnen als " Jij mij help?" " Ohnee jij kapot maak?"
Wie is hamtaro?
Heb 1 glas wijn op en lig er al helemaal af. Dus nu pizza besteld. Zo volwassen
Kleine hamsters grote avonturen
Hahaha wat een intriges
Dus iemand post “ik ben zo’n empatisch persoon echt vervelend voor mezelf”
En dan blijkt er een hond geslagen, een kat overhaast geadopteerd en teruggebracht en ook nog iets met een hamster.
Lijkt Rusland wel qua zelfinzicht
Waar was zij eigenlijk toen Harambe vermoord werd in Ohio?!
Hamsterhandel!