Wat je even kwijt wil #59

Onze lieve Hammie!! :smiling_face_with_three_hearts:
Wij zijn erg blij met haar. (Al bijna 1,5 jaar bij ons en een oude tante aan het worden)

een huisdier afstaan ter adoptie wetende dat zij uiteindelijk beter af is vind ik geen teken van zwakte.
Om hulp vragen is altijd moeilijk.

Maar elk dier, klein en groot moet een bewuste keuze zijn.

29 likes

@Gato Herkenbaar! Ik had pas een paar toeristen die per se met me op de foto wilden tijdens mijn werk, omdat ik een fiets met aanhanger mee had. :joy: Zij helemaal blij en enthousiast en ik maar: yes nice! Wist me nog wel te herinneren om te vragen uit welk land ze kwamen haha.

1 like

Ik kan in je dm sliden maar ik kom daar net uit. Anyhow het begon met een hamster en er werd hier gepost of uemand die wou hebben want geld zorgen. Toen werd de agressieve asiel hond van dr vriend geslagen die is inmiddels overgeplaatst of terug gebracht. Toen was er een te klein aquarium voor vissen. Toen werd er overhaast een kat geadopteerd terwijl heel t forum zei doe niet schat. Nu zijn er 2 katten en daar gaat het goed mee. En ziet ze nu denk ik in wat er allemaal zielig is in de huisdieren wereld.

Eind goed al goed wat is het leven toch magisch

24 likes

Ik voel Eurovision stress omdat het songfestival nog maar een maandje weg is, en ik weer een leuk feestje wil geven en ik het gevoel heb dat het steeds achterlijker moet van mezelf met mijn versieringen. Ik voel ook natuurlijk extra pressure omdat ik vorig jaar niks kon doen en het vorige feest echt de beste avond van mijn hele leven was hahahaha

21 likes

Ik sliep de laatste jaren altijd tot 9 uur ā€˜s ochtends maar was dan vaak nog niet echt uitgerust en nu in de laatste paar weken word ik uit mezelf om 7 uur met veel energie wakker :thinking:

19 likes

Ik vertel gewoon hoe ik t gelezen heb uit jouw verhalen die je hier zelf hebt geschreven. Maar als je iets wilt toevoegen of veranderen go your geng

19 likes

Vertel het zelf dan…
Vind je het gek dat dit reacties zijn?

5 likes

Hey! Jij bent lang weggeweest!

2 likes

Ik heb zo’n zin om naar zo’n ABC restaurant te gaan. Wss kennen de meeste mensen het niet want geloof dat er maar 2 zijn en alleen in limburg, maar het is echt een over de top all you can eat vreetschuur.

16 likes

Ik had gisteren en vandaag echt klote dagen en nu krijg ik ineens een voice memo van m’n vriend door waarin hij ā€˜ons’ liedje zingt. Nou ik lig weer op de grond te blaten.

16 likes

OMG ik kende dit helemaal niet, maar ik ben geĆÆnteresseerd nu. :smiley: Ik heb nu die in Velp aangeklikt, er zijn dus 10 restaurants onder 1 dak? Hoe werkt dat, stel dat ik zin heb in Aziatisch en de rest in pizza of friet, kan je dan alsnog wel met elkaar eten?

4 likes

Ja je kunt gewoon ergens gaan zitten en rondlopen om je eten te halen

5 likes

OMG OMG, dat klinkt perfect.
Ik ga het voorstellen aan wat familieleden.

4 likes

Ik weet niet waa4 je vandaan komt maar je hebt in nijmegen ook de wereld keuken. Ook zon tent.

5 likes

Vind het leuk dat je weer terug bent! (Toch?)

3 likes

Echt gemeen dat Limburg dat heeft en friet acropolis en wij gewone Nederlanders daar 3 uur voor moeten reizen.

4 likes

Midden van het land, maar ik ben bereid te reizen.
In mijn familie is het altijd gezeik met grotere feestjes, want de een houdt niet van Chinees, de ander niet van pizza, er is altijd wel iemand die een gekozen restaurant niks vindt. Ook zijn er wat koters om bezig te houden dus dit klinkt perfect. Ik ben allang blij want eten = :heart: en met zoveel keuze is misschien voor het eerst iedereen helemaal tevreden. :rofl:

4 likes

Ik was met mn moeder aan het videobellen en hoorde aan de andere kant van de lijn in de verte het geluid van mn vader die de pureestamper op de kookpot slaat (hoe leg ik dit goed uit haha) en het was zo herkenbaar dat ik meteen wist dat ze puree zouden eten :sweat_smile:
Volgende zondag ga ik voor 3 weken terug naar huis na 15 weken in Parijs en ik kan echt niet wachten, zo veel zin in!! Ik mis mn vaders eten haha

57 likes

Het is een soort straat met allerlei verschillende huisjes/restaurantjes en tussenin en aan de straat staan tafels (allemaal binnen). Ieder huisje heeft een ander thema en je loopt dus gewoon naar binnen waar je wil en dan weer terug naar je tafel haha. Er is echt mega veel keuze en ook enorm veel toetjes haha

Edit: wij kwamen wel altijd in velp (dat is idd geen limburg lol, thanks voor degene die het zei!) maar zit ook in sevenum (wel limburg).

3 likes

OkƩ ik ga boeken.
Heel veel dank voor deze tip!

2 likes