Wat je even kwijt wil #59

Voorbeeld, adem rustig door

haha ahh nee ik snap je nu beter, als ik zin had in een ultiem ongemakkelijk moment had ik er inderdaad iets van moeten zeggen haha

1 like

Ik ging ff googelen op piranhas in preston maar het valt mee:

https://www.bndestem.nl/brabant/24-uur-undercover-bij-uitgaansparadijs-preston-palace-in-almelo~a5113eee/166866625/

Slaap al een week bijna niet, zelfs medicatie helpt niet. Elke nacht schrik ik wakker, helemaal bezweet en lig vervolgens uren wakker. En nu ben ik op een punt dat ik niet meer durf te slapen :woman_facepalming:t3: gaat weer lekker

6 likes

Kom living on the edge gewoon gaan

4 likes

Wat rot :slightly_frowning_face: Weet niet of je het fijn vindt als we meedenken maar: heb je iets waar je rustig van wordt? Even een boekje lezen of de afwas doen oid?

Ik viel wel eens in slaap met Frasier op de achtergrond aan :joy: inmiddels regelmatig met een podcast.
Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

2 likes

Alleen als je snoep uitdeelt in van die zakjes bij het einde van het feestje op weg naar huis,

2 likes

Lief. Heb al veel geprobeerd deze week. Sommige dingen helpen de ene dag een beetje en de andere dag totaal niet. Dus frustrerend ook. Moest het vooral ff kwijt eigenlijk, tips mogen altijd :kissing_heart:

2 likes

Party pack Epi pennen mee voor @Oprah en gaan met die banaan

1 like

Dacht dat ik al m’n social skills was kwijtgeraakt de afgelopen twee jaar maar ik ben wedergeboren. Heel de avond in een vol restaurant gezeten en slap geluld met collega’s en ik was de laatste die overbleef. :partying_face:

20 likes

Wat is warme melk met anijs toch heerlie

7 likes

Waarom ben ik zo vaak ziek :sob: klote griep weer

Mijn bed lag vanochtend zooo ontzettend lekker. En nu zit de bank lekker, maar ik moet me toch echt naar mijn bureau verplaatsen.

WiFi doet het voor de 2e keer deze week niet :angry: kut kpn

1 like

Ja hier is KPN de laatste 2 weken ook instabiel. Ik had de mazzel dat het steeds op de dagen was dat ik niet (thuis)werkte maar irritant is het wel. :worried:

2 likes

Hier ook! Echt irritant als ik in online vergaderingen zit.

1 like

Ik heb hier ook al een tijdje last van! Maar telkens als ik KPN bel zeggen ze dat alles prima zou moeten werken dus ik weet het ook niet meer

2 likes

Same. Onze wifi viel ongeveer elke dag op hetzelfde tijdstip uit. Toen is er een paar weken geleden een monteur geweest, geloof dat ie wel iets heeft gedaan en hij probeerde nog iets te verkopen (niet gelukt). Maar de wifi blijft uitvallen, ook nadat die monteur geweest is

Het kostte ons trouwens 5 telefoontjes ofzo voordat er eindelijk eens een monteur kwam. In het eerste gesprek was al toegezegd dat we een nieuwe modem zouden krijgen, maar in alle gesprekken daarna kon/mocht dat opeens niet meer. Die hebben we nu dus ook niet

5 likes

@Lichtknopje @mercurysummer @Luipaard nou we zijn dus niet de enige :sweat_smile: aan de telefoon zeggen ze dat er geen storingen bekend zijn maar ja wat koop ik daarvoor??? Heb het idee dat die mensen van de klantenservice er ook geen drol van snappen

4 likes

Wat stom. Zag in de straat vanmorgen ook al een kpn busje dus ben hier ook niet de enige.

1 like