Wat je even kwijt wil #59

Nou je hele post klinkt heel erg herkenbaar :sweat_smile: Na lang aandringen op een nieuw modem stemden ze daar eindelijk mee in, maar dat aanbod trokken ze ineens ook weer in? En toen kregen we een upgrade naar koper 2 (ik heb geen idee wat dit is) maar dat heeft niets veranderd

Is jouw modem ook verouderd? Die van mij heb ik al langer dan 7 jaar

Edit: ik lees nu wel dat KPN volgend jaar gaat stoppen met die koperverbinding, dus ben benieuwd of het daar toch wat mee te maken heeft

1 like

Wat een nachtmerrie :sob:

1 like

Ik weet eigenlijk niet van wanneer onze modem is, want het is meer de afdeling van mijn man haha. Maar wij wonen hier bijna 6 jaar en volgens mij is ie in die tijd sowieso niet vervangen

2 likes

Het is momenteel super rustig zoals iedere vrijdag. We hebben net al broodjes besteld die om 12 uur geleverd worden en we hebben Q-Music met het foute uur op staan.

Zo is de vrijdag toch nog een beetje draaglijk

4 likes

Ik heb een liedje met oa Jody Bernal (papacito) op repeat staan. Hierna zijn mega hit maar opzoeken.

1 like

Hier kijkt vast niemand koffietijd? Maar het gaat over een vrouw die beweert een heks te zijn en uit een heksenfamilie te komen omdat haar vader een strandtent heeft en veel kennis heeft over water en wind. En dat ze binnenkort gekroond gaat worden. Ze is helemaal in to de maankalenders. En andere bekende heksen zijn Kaag, Merkel en Clinton.

12 likes

Vanmiddag naar onze trouwlocatie om van alles door te spreken voor het diner.
Nog 5 weken en dan feestje!

34 likes

Kan iemand mijn hersenen uitzetten? Tijdens mijn pauze moest ik heb wat informatie opzoeken over een schoenmaker en toen ging mijn hoofd automatisch die zinnen verbeteren. :sob:

2 likes

Dat klinkt als iets wat ik terug wil kijken als mijn kind op bed ligt. :rofl:

5 likes

Gekroond tot wat precies? Opperheks?

5 likes

Nog drie weken en dan ben ik weer een carrièrevrouw.

@Nora89 ze is nu nog in de Moederfase en dan wordt ze koningin begreep ik.

7 likes

Ik heb best wel wat met hekserij, maar daar heeft dit zo te horen echt niets mee te maken :joy:
Beetje jammer wel, want dit is weer een bevestiging van de heks als een gestoorde vrouw.

4 likes

:cry: Ik had vorig jaar een mierennest in een klimop die binnen stond. Ze liepen overal, zelfs op de muren van de badkamer. Dus ik snap je ellende.

Nog 2 en half uur en dan heb ik eindelijk weekend!!

8 likes

Ik moet vanavond uit als in dansen en ik weet gewoon niet meer hoe je dat urenlang kan doen.

Vroeger rookte ik ook nog dus dan had ik breaks maar nu??? Hoe kom ik aan de kracht?

2 likes

afbeelding

47 likes

Ik had dit ook maar het ging als vanzelf!

Dit weekend ga ik helaas niet voor het eerst in 3 weken en ik baal

4 likes

wodka redbull

6 likes

Ik weet niet of pannenkoeken met poedersuiker zullen helpen

Ik had dit een paar weken terug en het dreigde helemaal mis te gaan
Lange rij voor garderobe, veel te lang wachten op drank, slechte DJ
En toen kwam ineens dit nummer

En toen zei ik UH OHHHHHHH
En toen ging de tijd juist te snel voorbij :star_struck:

22 likes