Wat je even kwijt wil #59

Ligt er aan wat er in de poedersuiker zit

7 likes

Deze dus

4 likes

Ik heb verlof :tada::tada::tada:

34 likes

Ik stond op het punt om veel te veel geld uit te geven aan een toetsenbord en nu kom ik er achter dat ik ergens iets verkeerd gelezen heb en dat een onderdeel dat ik nodig heb dus helemaal niet bestaat :angry:

Mijn kind heeft een vriendje te spelen en ik kom er achter dat ik vroeger echt een graftakkehekel had aan zijn moeder… Dat was wederzijds.
Maar óf ze herkent me niet, óf ze doet gewoon alsof er niks aan de hand is (net als ik eigenlijk haha)

20 likes

De laatste tijd ben ik nog into de K drama’s en Crash Landing into you is m’n favoriet. Bij de UL hebben ze zelfs er een artikel over geschreven.

https://scholarlypublications.universiteitleiden.nl/handle/1887/3200879

Het speelt zich namelijk af in Noord Korea. Heel interessant om te zien hoe dit conflict verteld wordt door de (pop) cultuur. :smile:

3 likes

Als ik op die DPD plattegrond zie dat de bezorger 2 straten verderop is en toch nog 14 stops moet omdat eerst weer een hele andere kant op gaan blijkbaar efficiënter is denk ik echt :sob: was de route maar net iets anders ingedeeld haha

1 like

Ik heb al een dikke week mijn nieuwe telefoon op de tafel liggen, maar ik heb zo’n ontiegelijke hekel om dat om te zetten allemaal. Er gaat altijd wel iets fout waardoor iets niet op de back-up staat :joy:

14 likes

Ik heb mn dag weer lekker ingedeeld vandaag. Hele dag beetje chillen en rustig aan doen
En nu moet ik iets afmaken wat voor het weekend af moet zijn. En dat lukt niet binnen 10 minuten :sob:

2 likes

Jaaaa is ook echt een van mijn favoriete Kdramas! De hoofdacteurs zijn onlangs in het echt getrouwd! Ik ga het artikel eens lezen, lijkt me ook interessant :relaxed:

1 like

Wow wat leuk haha! Ze hebben ook echt wel chemie in de serie. Heb je nog meer aanraders? :blush:

1 like

Mijn Albert Heijn heeft zo’n armoedig display voor ramadan. Een paar flessen cherry cola, kikkererwten en zakjes bakpoeder. Doe tenminste een beetje je best.

7 likes

Ik kijk Klokhuis over Frieda Kahlo en het is zo lekker feministisch :clap:

14 likes

Ik ben normaal alleen een sociale drinker, maar ineens heb ik heel erg zin in een wijntje. En ik ben vanmiddag natuurlijk al naar de supermarkt geweest, dus waarom heb ik hier nu zo random zin in.

Edit: inmiddels zit ik lekker met een wijntje op de bank :blush:

7 likes

Jaaa echt een mooie serie! Ik vond het gedeelte in Noord-Korea ook echt leukste om te zien, dus dat hadden ze goed gedaan.

4 likes

Ze hebben het tenminste…hier zoiets nog nooit gezien.

3 likes

Ik ben altijd zo afgeleid als experts geïnterviewd worden in hun huis / woonkamer. Net met Bob Deen op het NOS journaal. Volgens mij stond hij voor een kinderboekenkast met de totale reeks van De Schippers van de Kameleon of zoiets.

6 likes

Groot gelijk heeft ie. Kluitmanboeken moeten tentoongesteld worden

1 like

Ja, ik dacht dit ook, het moet hem wel zijn toch?

3 likes

M’n neefje van ruim 2.5 ligt nu in m’n bed te slapen en ik ben zo’n overdreven trotse tante. Samen pannenkoeken gegeten (hij mocht kiezen) en het is zo bijzonder om zo’n band met hem te hebben. Hij kletst de oren van m’n kop :rofl: Morgen gaan we ons vaste uitstapje doen, naar de dierentuin.

67 likes