Wat je even kwijt wil #59

Het gaat om de gedachte

7 likes

Ja wat een ondingen zeg, vind hem ook eigenlijk al veel te groot haha :smiling_face_with_tear:

Besef me net dat ik de oude krabpaal ook nog uit elkaar moet halen. Echt spijt van dit idee, maar m’n drie katten zitten wel de hele tijd om me heen dus hopelijk vinden ze de nieuwe mooi.

3 likes

Daarom neem ik tegenwoordig flex abonnementen van 1 tm 6 maanden :grimacing: kan je altijd tussentijds omzetten als je wel opeens een fitgirl blijkt

2 likes

Waarom ga je niet kijken welke sport je eventueel wel leuk vind. Ik vind sportscholen echt geen bal aan. Maar ik sport met een klein clubje via mn gli traject en ik dans en dat vind ik 10x leuker. Plus dat is ook op vaste dagen en als je niet kan moet je je afmelden dus dan is het moeilijker om te zeggen neh ik ga morgen wel nu geen zin.

13 likes

Ik hoefde maar 45 cent af te rekenen bij Gorrillas en nu voel ik me zo’n extreme couponing wifey :money_mouth_face:

13 likes

Ik ben echt boos op de jumbo. Ze komen nu ineens met een mexicaanse börek. Echt het is een x genoeg gekke fusion tattas.

15 likes

Maar wat zit erin? Bonen en tomaten ofzo?

1 like

Jumbo kennende gehakt met taco kruideb

2 likes

Zelfs ik ben niet wit genoeg ervoor om dat te kopen.

4 likes

Ik blijf me echt verbazen over extreme couponing in Amerika. Wat moet je met al die spullen als je het niet doneert en vaak zo’n bulk inkoopt.
En dat het kan zoveel in 1 keer. Echt week boodschappen zijn het ook niet.

5 likes

Jaaa was heel gezellig en helemaal niet anders dan anders

7 likes

Haha love it! Welke coupons/kortingscodes had je gebruikt?

Nee! En dan dat commentaar van “hier kan ze haar gezien een jaar mee van voedsel voorzien”. Met chips, frisdrank en cakemixen? Het is vrijwel altijd ongezond spul en dan in belachelijke hoeveelheden.
Voorraadjes zijn handig, maar wat moet je met 100 tubes tandpasta? Die zijn toch bedorven voor je ze kunt gebruiken?

5 likes

Geloof me, ik heb van alles geprobeerd de afgelopen jaren :joy:, maar ik heb gewoon een hekel aan bewegen en vooral omdat ik het (nog) niet kan

Ik ben onder andere net voor corona begonnen met een teamsport en de sport was wel leuk, maar een team joinen dat al 10+ jaar bestaat en samen speelt vond ik vreselijk, altijd de outsider

Nu had ik me trouwens wel aangemeld voor proeflessen tennis maar dat zat vol dus ja voor nu wordt het toch weer de sportschool

Misschien hebben ze wel zumba of andere groepslessen dans, dat vind ik dan alweer ietsiepietsie leuker
 :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ga kickboksen, je kunt je frustratie omdat je het nog niet kan en sport haat er meteen in kwijt, superhandig!

8 likes

Ja en ook je frustratie over allerlei andere dingen.
Van de week had ik een vervelend gesprek op mn werk, 's avonds ff goed los met zaktrainen en daarna alle frustratie kwijt

2 likes

Een persoonlijke van 15 omdat ik iemand geinfluenced had die nog nooit gorillas had gebruikt en een van 10 euro die ook geldig was vanaf 20 euro. Kennelijk mag je meerdere tegelijk gebruiken :+1:t4:

3 likes

Ik vroeg net op tinder " En wat zoek jij hier op tiktok"
Schiet mij maar lek.

23 likes

Ik ben iets kwijt in mijn eigen huis en ik snap gewoon écht niet waar het is? Ben al 25 minuten aan het zoeken. Wtf.

IK HEB HET GEVONDEN JAAA. Had wat dingen opgeruimd in een oud (heel groot) theeblik
 Nieuwe opbergplek.

16 likes

Ik word voor het eerst in m’n leven tante :sob::orange_heart:

Dat m’n schoonouders even tussen neus en lippen door vertelde dat ze wel hadden verwacht dat wij eerder zouden zijn vergeten we maar even :gun:

52 likes