Wat je even kwijt wil #59

Normaal liet ik Koningsdag altijd een beetje aan me voorbij gaan, gewoon vrije dag, lekker uitslapen en verder niks boeiends. Sinds kort haak ik aan bij een vriendengroep waar ik semi regelmatig mee uitga en daar heeft iedereen dus uitgebreide festival achtige plannen (niet samen maar met andere vrienden) voor Koningsdag en ik krijg me daar ineens de kriebels van. Alsof ik ook moet ofzo. Weet dat ik niks moet maar dat gevoel, bah

6 likes

M’n vriend gaat zo weg en komt vannacht of morgenochtend pas weer terug dus ik heb gewoon de hele dag + avond voor mezelf en nog 0 plannen gemaakt. Wat heerlijk.

8 likes

Je moet niks, maar anders vraag je toch of je bij een van hun plannen kan aansluiten?

4 likes

Volgens mij zouden we dan al doodgebloed zijn zoveel koffie drink ik.

7 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het niet zo lekker in je vel-topic

Het wordt maandag 14 graden en dinsdag 23 graden volgens m’n app :clap:
Alleen jammer dat het woensdag weer gaat regenen

4 likes

Heb een nieuwe krabpaal gekocht omdat m’n katten steeds samen in een veel te klein mandje gingen liggen op de oude krabpaal. En ik bang was dat er eentje van grote hoogte ging vallen.

Maar wat een rotwerk is zo’n ding in je eentje in elkaar zetten. En super onduidelijke instructies waardoor het steeds fout gaat. Echt zin om dit ding van het balkon te gooien :rage:

4 likes

Bananenbrood is echt een eitje om te maken maar toch voel ik me als het klaar is helemaal Bree van de Kamp

14 likes

Ik voel je pijn. 7 jaar geleden met bloed zweet en tranen zo’n kreng in elkaar gezet (inclusief kat die er steeds op sprong). Maar deze valt nu uit elkaar maar omdat ik echt geen zin heb dat ding te moeten monteren stel ik een nieuwe kopen steeds uit. Terwijl deze ziet er nu echt niet meer uit. Sterkte!

1 like

Straks op het fiets naar de markt. Vind dat echt een uitje elke week, lekker mensen kijken, iets goedkoper fruit en groenten halen :smiley:

6 likes

Ik denk dat ik maar mijn wallen ga omarmen. Was er niet laatst een rare tiktok trend van mensen die juist wallen maakte? :joy:

3 likes

Het moment dat ik overweeg om me aan te melden bij de sportschool is weer aangebroken.
1 maand gaan en 11 maanden betalen voor niks, here I come!

7 likes

Het gaat om de gedachte

7 likes

Ja wat een ondingen zeg, vind hem ook eigenlijk al veel te groot haha :smiling_face_with_tear:

Besef me net dat ik de oude krabpaal ook nog uit elkaar moet halen. Echt spijt van dit idee, maar m’n drie katten zitten wel de hele tijd om me heen dus hopelijk vinden ze de nieuwe mooi.

3 likes

Daarom neem ik tegenwoordig flex abonnementen van 1 tm 6 maanden :grimacing: kan je altijd tussentijds omzetten als je wel opeens een fitgirl blijkt

2 likes

Waarom ga je niet kijken welke sport je eventueel wel leuk vind. Ik vind sportscholen echt geen bal aan. Maar ik sport met een klein clubje via mn gli traject en ik dans en dat vind ik 10x leuker. Plus dat is ook op vaste dagen en als je niet kan moet je je afmelden dus dan is het moeilijker om te zeggen neh ik ga morgen wel nu geen zin.

13 likes

Ik hoefde maar 45 cent af te rekenen bij Gorrillas en nu voel ik me zo’n extreme couponing wifey :money_mouth_face:

13 likes

Ik ben echt boos op de jumbo. Ze komen nu ineens met een mexicaanse börek. Echt het is een x genoeg gekke fusion tattas.

15 likes

Maar wat zit erin? Bonen en tomaten ofzo?

1 like

Jumbo kennende gehakt met taco kruideb

2 likes