Ik was gisteren in een Grieks restaurant en ik heb nog niet eerder zo lekker Grieks gegeten
Op sommige momenten wilde ik dat samenwoonde met iemand die handig is met zijn/haar handjes. Zoals wanneer je wasmachine een foutcode geeft omdat er een probleem is met de waterafvoer en een wasmachine kneiterzwaar is om te verplaatsen in je eentje. Heb wel een muntje gevonden, dus hopelijk was dat de boosdoener.
Mijn kind is nog zo heerlijk wereldvreemd, we waren net in de stad en ze roept opeens: wow die man is een enorme wortel aan het schillen! Was het een doner tent haha!
Maar ik zie nu wel meteen een vega versie voor me waar de doner idd een enorme wortel is
Ik ben voor een sportschool gegaan waar ze crossfit en boksen in groepslessen geven en kon dat maandelijks opzeggen (vond ik belangrijk want takkeduur). Heb het geld ervoor over, want vind dit leuk, omdat ik niet zelf hoef te bedenken wat ik moet doen en hoe dat moet. Basicfit is voor mij maandelijks sponsoren voor €20, terwijl ik wat ik nu doe oprecht leuk vind. Zoiets kun je misschien eens een proefles van volgen
Kans is groot! Mijn wasmachine geeft die melding vaak als er weer eens zooi vooraan in de rubbers zit. Daar zit ook een klein afvoergaatje
Ik hoop het! Heb ik niet voor niets 't ding aan de kant gesleept.
Hoop het ook! En anders zit het bij mij dus meestal in die rubbers rond de deuropening. Als die melding blijft daar even in kijken
Ja, daar zag ik ook al wat in zitten, maar krijg de deur niet open, haha.
En net ook nog eens mijn paprika’s aan laten branden. Gaat top vandaag
Edit: dit was het niet, want heb nog steeds een error
Ja, ik weet wat het probleem is met deze foutcode (problemen met de waterafvoer), maar helaas was het niet het muntje in de sifon.
Ik heb vandaag mijn spiksplinternieuwe neefje ontmoet zo trots op mn broer ook!
Ik heb opeens zin in sinasss
Ik ben ook team kickboksen. Ik heb ook van alles geprobeerd en niets hield ik vol omdat ik niks echt leuk vond. En nu ben ik helemaal om. Ondanks dat het zware trainingen zijn en ik helemaal niks gewend was. Ik ben er super enthousiast over.
Is het misschien je filter? Bij mij zat er laatst een veter in vast en toen gaf de wasmachine eenzelfde foutcode
Levi’s broek van 110 euro gekocht met korting en allerlei cadeaubonnen die nog in huis lagen. Uiteindelijk moest ik nog 12,96 zelf afrekenen. Erg blij met mezelf nu.
Net een heel gezellige dag gehad met @anon43983847 in Groningen. De volgende keer is Utrecht aan de beurt, al is jouw stad beter in vintage schatzoeken.
Tip! Vond bij de Lidl pizza’s van Ristorante met het oude recept
Lol, ik heb net via whatsapp mijn spreekbeurt gehouden over de kromsnavel. Waarschijnlijk zal de ontvanger het helemaal niet boeien want ze vroeg eigenlijk alleen specifiek naar hoe oud een (mijn) dwergpapegaai kan worden. Maar ik heb even uitgelegd wat het verschil tussen een papegaaiachtige en parkiet achtige is, hoe de spijsvertering van een vogel werkt. Dat een kromsnavel een hersencapaciteit heeft van een kind van vier. Dat de leeftijd van een kromsnavel kan verschillen qua soort, maar ook door wild of gehuisvest. Dat de mijne in gevangenschap rond de 15 wordt maar in het wild rond de 30 zou kunnen worden, dat er ook papegaaien zijn die rond de 80 kunnen worden. Dat ik een mutatie heb die lutino heet. Dat de papegaai in de film rio een hyacint ara is die als ik het goed heb alleen met een vergunning gehouden kan worden en dat de waarde van zo’n vogel rond de 15 000 ligt. etc etc.
Nou ook voor jullie, dit was mijn spreekbeurt.
Ik zie op tiktok best vaak kinderen langskomen die achter de kassa werken bij de supermarkt en dan live gaan. Is dat tegenwoordig normaal? Als ik dat had geprobeerd als 16jarige achter de kassa dan was ik sowieso ontslagen
En ik heb door dat ik nu echt als een oma klink
Ik had per toeval een heel mooie lamp gevonden op Marktplaats en hij geeft zulk gezellig licht dat ik nu steeds even naar dat hoekje van de kamer loop om te kijken hoe 'ie staat te shinen
Ik ben vannacht eindelijk weer eens wezen dansen, was echt zo leuk! En was pas half 6 thuis, damn wist niet dat ik het nog in me had. Wel confronterend trouwens, dat ik als dertiger inmiddels nog naar precies 2 plekken kan…