Wat je even kwijt wil #59

Zelfs ik ben niet wit genoeg ervoor om dat te kopen.

4 likes

@Zemraluani heb je het dansen volgehouden?

Aaah ik had echt een gekke avond met een bijeengeraapt stelletje mensen en het was zo leuk, ben helemaal blij.Wel weer veel te kort geslapen pfff en heb zo afgesproken met een vriendin en vanavond misschien weer uit.

8 likes

Ik blijf me echt verbazen over extreme couponing in Amerika. Wat moet je met al die spullen als je het niet doneert en vaak zo’n bulk inkoopt.
En dat het kan zoveel in 1 keer. Echt week boodschappen zijn het ook niet.

5 likes

Jaaa was heel gezellig en helemaal niet anders dan anders

7 likes

Haha love it! Welke coupons/kortingscodes had je gebruikt?

Nee! En dan dat commentaar van “hier kan ze haar gezien een jaar mee van voedsel voorzien”. Met chips, frisdrank en cakemixen? Het is vrijwel altijd ongezond spul en dan in belachelijke hoeveelheden.
Voorraadjes zijn handig, maar wat moet je met 100 tubes tandpasta? Die zijn toch bedorven voor je ze kunt gebruiken?

5 likes

Geloof me, ik heb van alles geprobeerd de afgelopen jaren :joy:, maar ik heb gewoon een hekel aan bewegen en vooral omdat ik het (nog) niet kan

Ik ben onder andere net voor corona begonnen met een teamsport en de sport was wel leuk, maar een team joinen dat al 10+ jaar bestaat en samen speelt vond ik vreselijk, altijd de outsider

Nu had ik me trouwens wel aangemeld voor proeflessen tennis maar dat zat vol dus ja voor nu wordt het toch weer de sportschool

Misschien hebben ze wel zumba of andere groepslessen dans, dat vind ik dan alweer ietsiepietsie leuker… :smiling_face_with_tear:

4 likes

Ga kickboksen, je kunt je frustratie omdat je het nog niet kan en sport haat er meteen in kwijt, superhandig!

8 likes

Ja en ook je frustratie over allerlei andere dingen.
Van de week had ik een vervelend gesprek op mn werk, 's avonds ff goed los met zaktrainen en daarna alle frustratie kwijt

2 likes

Een persoonlijke van 15 omdat ik iemand geinfluenced had die nog nooit gorillas had gebruikt en een van 10 euro die ook geldig was vanaf 20 euro. Kennelijk mag je meerdere tegelijk gebruiken :+1:t4:

3 likes

Ik vroeg net op tinder " En wat zoek jij hier op tiktok"
Schiet mij maar lek.

23 likes

Ik ben iets kwijt in mijn eigen huis en ik snap gewoon écht niet waar het is? Ben al 25 minuten aan het zoeken. Wtf.

IK HEB HET GEVONDEN JAAA. Had wat dingen opgeruimd in een oud (heel groot) theeblik… Nieuwe opbergplek.

16 likes

Ik word voor het eerst in m’n leven tante :sob::orange_heart:

Dat m’n schoonouders even tussen neus en lippen door vertelde dat ze wel hadden verwacht dat wij eerder zouden zijn vergeten we maar even :gun:

52 likes

Ik was gisteren in een Grieks restaurant en ik heb nog niet eerder zo lekker Grieks gegeten :greece:

6 likes

Op sommige momenten wilde ik dat samenwoonde met iemand die handig is met zijn/haar handjes. Zoals wanneer je wasmachine een foutcode geeft omdat er een probleem is met de waterafvoer en een wasmachine kneiterzwaar is om te verplaatsen in je eentje. :pensive: Heb wel een muntje gevonden, dus hopelijk was dat de boosdoener.

Mijn kind is nog zo heerlijk wereldvreemd, we waren net in de stad en ze roept opeens: wow die man is een enorme wortel aan het schillen! Was het een doner tent haha!
Maar ik zie nu wel meteen een vega versie voor me waar de doner idd een enorme wortel is

80 likes

Ik ben voor een sportschool gegaan waar ze crossfit en boksen in groepslessen geven en kon dat maandelijks opzeggen (vond ik belangrijk want takkeduur). Heb het geld ervoor over, want vind dit leuk, omdat ik niet zelf hoef te bedenken wat ik moet doen en hoe dat moet. Basicfit is voor mij maandelijks sponsoren voor €20, terwijl ik wat ik nu doe oprecht leuk vind. Zoiets kun je misschien eens een proefles van volgen

3 likes

Kans is groot! Mijn wasmachine geeft die melding vaak als er weer eens zooi vooraan in de rubbers zit. Daar zit ook een klein afvoergaatje

1 like

Ik hoop het! :smile: Heb ik niet voor niets 't ding aan de kant gesleept.

1 like

Hoop het ook! En anders zit het bij mij dus meestal in die rubbers rond de deuropening. Als die melding blijft daar even in kijken