Wat je even kwijt wil #59

Zo lekker mijn bed in, elektrische deken aan en Bridgerton lezen. Mijn avond kan niet meer stuk haha

7 likes

Kom ik weer met mijn ov gedoe. Dat het irritant is als er mensen praten in de stilte coupe, is wel bekend. Daarom vind ik het wel echt schattig als mensen die elkaar kennen met elkaar gaan fluisteren omdat we geen andere plek is dan de stilte coupé.

@anon91169173 grappig ik had het vandaag precies andersom. Niet schat gegraven in Utrecht wel veel toffe dingen gescoord.

1 like

Het is zo leuk om weer forum meets te hebben haha. Best veel mensen ontmoet van het forum de afgelopen maanden. Na al die jaren zijn jullie toch wel een beetje m’n vrienden geworden haha.

@anon91169173 Je vintage jas is zo cool haha. Hele gave kleur.

8 likes

Vind die nieuwe paasreclame van Aldi echt goed. Er zit daar een jongetje in die gebarentaal gebruikt. En het is allemaal heel subtiel gedaan en niet HEY KIJK ‘ns DIE JONGEN PRAAT NIE

9 likes

Ugh fuck my life. Ik heb fissa vanavond en ik heb de hele toko al opgeruimd, moet alleen nog de afwasmachine uitruimen en glazen klaarzetten etc. Maar ik zit aan me schoonmaaktaks

2 likes

Ik heb een broek besteld waarvan iedereen in de reviews zegt dat je 2 maten kleiner nodig hebt en nu hoop ik echt dat dat klopt haha. Zo extreem. Maar het zal vast wel kloppen als meer dan 200 mensen dat zeggen.

1 like

Er zat een schroef in de waterpomp (?) vast en die zat er blijkbaar ook al een tijdje. Heb hem er uiteindelijk uit moeten wrikken met een nijptang. Ik vond trouwens nog een muntje, een magneet en nog wat rommel in de wasmachine. Toch beter mijn zakken legen. Ook nog wel even hulp gehad trouwens.

6 likes

Ik kom net van mn vriend en kom er nu bijna thuis achter dat ik mn huissleutels bij hem heb laten liggen (in een andere stad). Kan ik weer terug. :smiling_face_with_tear:

1 like

Dat ik vandaag 1 fles zonnebloemolie heb gekocht bij de Ah. :grinning:

19 likes

Ik wilde het bestellen. Is het ineens 3 euro😭 ben nu maar over aan het gaan op andere olie

2 likes

Mijn moeder zit blijkbaar tegenwoordig de hele avond op haar iPad filmpjes op Facebook te kijken en als ik even mee kijk ziet het er zo saai uit en ook niet zoals YouTube dat je zelf dingen opzoekt maar echt Facebook voor je laten bepalen??

3 likes

Heb je er voor moeten knokken?

6 likes

Haha nee liep langs de schap er er lagen er stuk of 10 maar mocht er maar 1 kopen.

@Mango ja wij langzaam ook over naar koolzaadolie. Was wel 3 euro bij een Poolse zaak.

4 likes

Zoveel spijt dat ik toch nog even de wasmachine heb aangezet voor was 2. Deze oma wil naar bed :yawning_face:

3 likes

Ik blijf steeds maar weer zoeken naar rattenkooien. Ik denk dat het een teken is. Heb ze ooit al gehad maar weggedaan omdat ik nooit meer thuis was maar mis ze stiekem wel.

2 likes

Gatverdamme, dacht hersenloze meme’s te kunnen scrollen op 9gag.
Nu ben ik weer helemaal up to date van alle monstrosities die bezig zijn in Venezuela, Ski-Lanka, Oekraïne, China en 1973618 andere landen.
Nu kan ik niet slapen erdoor en dat voelt ook als een first world problem nu.

1 like

Nooit op meme paginas kijken. Ali express is veel leuker. Daar heb je bijv dit.

Samenvatting

Nah ik las hier laatst over babka. Ik aan mn moeder verteld kom ik thuis heeft ze babka gekocht. Heujj.

13 likes

Gvd ik heb tegenwoordig telkens als ik drink de hik, zo’n fucking pijnlijke waarbij je hele lijf meehikt, voel me net een kleuter ofzo.

Edit: nu is ie weg, maar krijg ik een soort kramp in m’n hals door het gapen, haha nu voel ik me weer meer een bejaarde. :older_woman:t2:

15 likes

Lieve moeder heb je.

Ondertussen zit mijn vader in een fase dat hij talentenjacht clipjes op YouTube kijkt. Prima, zolang ik er geen last van heb.

4 likes

Als je echt wil heb ik nog een rattenkooi met super veel extras die ik wel wil verkopen!

2 likes