Wat je even kwijt wil #59

Ja, daar zag ik ook al wat in zitten, maar krijg de deur niet open, haha.

En net ook nog eens mijn paprika’s aan laten branden. Gaat top vandaag :cry:

Edit: dit was het niet, want heb nog steeds een error :frowning:

5 likes

Ja, ik weet wat het probleem is met deze foutcode (problemen met de waterafvoer), maar helaas was het niet het muntje in de sifon. :disappointed:

1 like

Ik heb vandaag mijn spiksplinternieuwe neefje ontmoet :heart_eyes: zo trots op mn broer ook!

34 likes

Ik heb opeens zin in sinasss

1 like

@boemboem

Ik ben ook team kickboksen. Ik heb ook van alles geprobeerd en niets hield ik vol omdat ik niks echt leuk vond. En nu ben ik helemaal om. Ondanks dat het zware trainingen zijn en ik helemaal niks gewend was. Ik ben er super enthousiast over.

3 likes

Is het misschien je filter? Bij mij zat er laatst een veter in vast en toen gaf de wasmachine eenzelfde foutcode

1 like

Levi’s broek van 110 euro gekocht met korting en allerlei cadeaubonnen die nog in huis lagen. Uiteindelijk moest ik nog 12,96 zelf afrekenen. Erg blij met mezelf nu.

48 likes

Net een heel gezellige dag gehad met @anon43983847 in Groningen. De volgende keer is Utrecht aan de beurt, al is jouw stad beter in vintage schatzoeken. :slightly_smiling_face:

27 likes

Tip! Vond bij de Lidl pizza’s van Ristorante met het oude recept

11 likes

Lol, ik heb net via whatsapp mijn spreekbeurt gehouden over de kromsnavel. Waarschijnlijk zal de ontvanger het helemaal niet boeien want ze vroeg eigenlijk alleen specifiek naar hoe oud een (mijn) dwergpapegaai kan worden. Maar ik heb even uitgelegd wat het verschil tussen een papegaaiachtige en parkiet achtige is, hoe de spijsvertering van een vogel werkt. Dat een kromsnavel een hersencapaciteit heeft van een kind van vier. Dat de leeftijd van een kromsnavel kan verschillen qua soort, maar ook door wild of gehuisvest. Dat de mijne in gevangenschap rond de 15 wordt maar in het wild rond de 30 zou kunnen worden, dat er ook papegaaien zijn die rond de 80 kunnen worden. Dat ik een mutatie heb die lutino heet. Dat de papegaai in de film rio een hyacint ara is die als ik het goed heb alleen met een vergunning gehouden kan worden en dat de waarde van zo’n vogel rond de 15 000 ligt. etc etc.

Nou ook voor jullie, dit was mijn spreekbeurt.

36 likes

Ik zie op tiktok best vaak kinderen langskomen die achter de kassa werken bij de supermarkt en dan live gaan. Is dat tegenwoordig normaal? Als ik dat had geprobeerd als 16jarige achter de kassa dan was ik sowieso ontslagen :sweat_smile:

En ik heb door dat ik nu echt als een oma klink :smiling_face_with_tear:

7 likes

Ik had per toeval een heel mooie lamp gevonden op Marktplaats en hij geeft zulk gezellig licht dat ik nu steeds even naar dat hoekje van de kamer loop om te kijken hoe 'ie staat te shinen :pleading_face:

43 likes

Ik ben vannacht eindelijk weer eens wezen dansen, was echt zo leuk! En was pas half 6 thuis, damn wist niet dat ik het nog in me had. Wel confronterend trouwens, dat ik als dertiger inmiddels nog naar precies 2 plekken kan…

15 likes

Zo lekker mijn bed in, elektrische deken aan en Bridgerton lezen. Mijn avond kan niet meer stuk haha

7 likes

Kom ik weer met mijn ov gedoe. Dat het irritant is als er mensen praten in de stilte coupe, is wel bekend. Daarom vind ik het wel echt schattig als mensen die elkaar kennen met elkaar gaan fluisteren omdat we geen andere plek is dan de stilte coupé.

@anon91169173 grappig ik had het vandaag precies andersom. Niet schat gegraven in Utrecht wel veel toffe dingen gescoord.

1 like

Het is zo leuk om weer forum meets te hebben haha. Best veel mensen ontmoet van het forum de afgelopen maanden. Na al die jaren zijn jullie toch wel een beetje m’n vrienden geworden haha.

@anon91169173 Je vintage jas is zo cool haha. Hele gave kleur.

8 likes

Vind die nieuwe paasreclame van Aldi echt goed. Er zit daar een jongetje in die gebarentaal gebruikt. En het is allemaal heel subtiel gedaan en niet HEY KIJK ‘ns DIE JONGEN PRAAT NIE

9 likes

Ugh fuck my life. Ik heb fissa vanavond en ik heb de hele toko al opgeruimd, moet alleen nog de afwasmachine uitruimen en glazen klaarzetten etc. Maar ik zit aan me schoonmaaktaks

2 likes

Ik heb een broek besteld waarvan iedereen in de reviews zegt dat je 2 maten kleiner nodig hebt en nu hoop ik echt dat dat klopt haha. Zo extreem. Maar het zal vast wel kloppen als meer dan 200 mensen dat zeggen.

1 like

Er zat een schroef in de waterpomp (?) vast en die zat er blijkbaar ook al een tijdje. Heb hem er uiteindelijk uit moeten wrikken met een nijptang. Ik vond trouwens nog een muntje, een magneet en nog wat rommel in de wasmachine. Toch beter mijn zakken legen. Ook nog wel even hulp gehad trouwens.

6 likes