Ik kom net van mn vriend en kom er nu bijna thuis achter dat ik mn huissleutels bij hem heb laten liggen (in een andere stad). Kan ik weer terug.
Dat ik vandaag 1 fles zonnebloemolie heb gekocht bij de Ah.
Ik wilde het bestellen. Is het ineens 3 euro😭 ben nu maar over aan het gaan op andere olie
Mijn moeder zit blijkbaar tegenwoordig de hele avond op haar iPad filmpjes op Facebook te kijken en als ik even mee kijk ziet het er zo saai uit en ook niet zoals YouTube dat je zelf dingen opzoekt maar echt Facebook voor je laten bepalen??
Heb je er voor moeten knokken?
Haha nee liep langs de schap er er lagen er stuk of 10 maar mocht er maar 1 kopen.
@Mango ja wij langzaam ook over naar koolzaadolie. Was wel 3 euro bij een Poolse zaak.
Zoveel spijt dat ik toch nog even de wasmachine heb aangezet voor was 2. Deze oma wil naar bed
Ik blijf steeds maar weer zoeken naar rattenkooien. Ik denk dat het een teken is. Heb ze ooit al gehad maar weggedaan omdat ik nooit meer thuis was maar mis ze stiekem wel.
Gatverdamme, dacht hersenloze meme’s te kunnen scrollen op 9gag.
Nu ben ik weer helemaal up to date van alle monstrosities die bezig zijn in Venezuela, Ski-Lanka, Oekraïne, China en 1973618 andere landen.
Nu kan ik niet slapen erdoor en dat voelt ook als een first world problem nu.
Nooit op meme paginas kijken. Ali express is veel leuker. Daar heb je bijv dit.
Nah ik las hier laatst over babka. Ik aan mn moeder verteld kom ik thuis heeft ze babka gekocht. Heujj.
Gvd ik heb tegenwoordig telkens als ik drink de hik, zo’n fucking pijnlijke waarbij je hele lijf meehikt, voel me net een kleuter ofzo.
Edit: nu is ie weg, maar krijg ik een soort kramp in m’n hals door het gapen, haha nu voel ik me weer meer een bejaarde.
Lieve moeder heb je.
Ondertussen zit mijn vader in een fase dat hij talentenjacht clipjes op YouTube kijkt. Prima, zolang ik er geen last van heb.
Als je echt wil heb ik nog een rattenkooi met super veel extras die ik wel wil verkopen!
Ik zei tegen haar wat lief dat je babka hebt meegenomen nadat ik het over had.
Dus zei huh babka? Ik zo ja dat brood met chocola.
“Ohja dat zag ik op de reclame en dat leek me wel lekker.”
De appel valt niet ver van de boom
Alleen die tweede dag bij mij met stoppels
Hahaha dit ga ik nu forever in mijn hoofd halen als ik langs een dönerzaak kom
Ik ben allergisch voor haarverf en ben ineens mega grijs aan het worden.
Dus ik ga het maar gewoon met trots dragen.
Nog even mijn 2 cents over het ABC restaurant, want ben daar al te vaak geweest vanaf kinds aan. Ik zou niet nog weer drie uur terug rijden naar huis nadat je daar hebt gegeten. Ik hield het zelf bijna niet vol een kwartiertje in de auto te zitten. Maar best een leuke plek om naar toe te gaan en ook een speelhoek voor kids en OOH JA EEN PANNENKOEKENBAR… ik wil weer gaan
Vroeger dan discussieerde ik wel eens met m’n moeder over werk/school/vrij zijn en dan zei ik “ja jij werkt maar drie dagen dus !!@##!” en dan zei ze “ik werk 24/7, wat denk je van de was, het poetsen, het koken!” nou dat vond ik altijd zó overdreven.
Bij deze: sorry mam. I get it. Wat een walgelijk concept is het huishouden. Nooit klaar. Net iets schoongemaakt, is het volgende alweer vies. Elke zondag ruim ik op en poets ik en ik ben de hele week weg, 50 uur werken, bioscoopje hier, bezoekje daar, en toch is het de zondag erna weer raak. 5 minuten iets kwijt zijn resulteert in een zieke puinhoop. Een uurtje drankjes doen bij mij thuis en m’n aanrecht is onzichtbaar. Afwas. Witte was hangt op maar zwarte was zit alweer in de machine.
Noooooit klaar.
Ik wil een partner die huisman wil zijn