Wat je even kwijt wil #59

is hier sinds een paar uur geleden eindelijk komen opdagen. Het is nu opeens compleet onbewolkt (gaat vannacht vriezen, hoera). De koude dagen zijn vanaf morgen in ieder geval weer voorbij (hopelijk blijft dat zo).

6 likes

Haha dacht dat dit een 1 april was, maar dit komt echt op de markt

5 likes

Ik zit Louis theroux te kijken en ik word hier zo buitenproportioneel agressief van

Ik ben jaren geleden ooit eens lid geworden van de “vogelvrienden” groep op Facebook, waarvan je op t eerste gezicht denkt dat je leuke foto’s van vogels te zien krijgt, maar elke keer als ik nu per ongeluk mijn FB app eens een keer open zie ik minstens 10 posts op mijn tijdlijn van: “Kijk, deze intense roofvogel slacht een familie pasgeboren babyvogels af, hier zijn de foto’s in full HD” en zojuist “Deze ooievaar verdrinkt een mol tot ie buiten bewustzijn is en slikt hem dan in een paar slokken door, wat is de natuur toch prachtig”.

2 likes

Ik woon sinds afgelopen week in mijn eigen huis en sinds dag 1 was mijn vriendin bij me. Maar nu slaap ik voor het eerst echt alleen en ik vind het helemaal niet leuk eigenlijk.

10 likes

Uiteraard

Fascinerend land wel hè

2 likes

Ik heb zo weinig geslapen dat ik er niet eens moe van ben haha. Ik heb ook gewoon een niet bestaand ritme.

1 like

De week met frisse tegenzin beginnen.
Van 8:00 tot 21:00 werken. Oudergesprekken, een van de redenen om het onderwijs te verlaten :nerd_face: (over het algemeen, er zijn ook leuke ouders).

9 likes

Heel herkenbaar! Ik ben drie weken geleden verhuisd naar een plek alleen voor mezelf en dat vond ik de eerste dagen echt zó kut, wilde alleen maar janken. En zo voelt het nu niet maar het went echt. Na een week was het echt al zoveel beter en nu na drie weken is dit echt mijn plek en kan ik me haast niet meer voorstellen dat ik het echt zo kut vond.

4 likes

Ik ben het begin van de week met frisse tegenzin uit de weggegaan door mezelf ziek te melden.

Altijd roep ik dat een Mental Health Day voor jezelf nemen echt goed kan zijn, maar ik kan me de laatste keer dat ik er een genomen heb niet herinneren. Dus ik heb het maar eens gedaan en ben heel erg benieuwd hoe het voor me gaat uitpakken.

22 likes

Ik moet de huisarts bellen. Duurt waarschijnlijk 3 minuten, maar ik ga het maximaal uitstellen.

11 likes

Net de receptenlijn bij de huisarts weer ingesproken. Wat is dat toch altijd weer ongemakkelijk, die mensen die het afluisteren zullen ook wel denken :upside_down_face:

13 likes

Oudergesprekken en meer contact met ouders met onrealistische verwachtingen was voor mij een van de redenen om liever op een mbo te werken.

Ik moet vandaag tig dingen regelen en het is eigenlijk mijn vrije dag.

2 likes

Ok, gebeld :muscle:
Hopelijk hoef ik niet langs te komen

11 likes

Hond is aan het mokken omdat we vandaag niet naar het strand gaan. Soms vraag ik mij af of ze niet een kat is, met haar wispelturige karakter

4 likes

Ben blij dat ik vrijdag mijn laptop van werk mee naar huis heb genomen. Vannacht een heftige migraine aanval gehad die nog niet helemaal weg is dus kan rustig vanuit huis werken. Lekker in m’n badjas nog en niemand die het ziet.

5 likes

Oef mijn collega met wie ik een kantoortje deel heeft corona.
Vanaf maandag liep ze al te hoesten (zelftest negatief)
Ik heb maandag en vrijdag met haar gewerkt en heb mijn raam de hele tijd open gehad.
Mijn weerstand (corona eind feb) is nog op peil!! :muscle:t2:

8 likes

Ik wil minder koffie drinken want ik dronk gerust 8 koppen per dag. Ik heb zondagochtend nog 1 koffie op en daarna alleen maar decaf en ik heb hooofdpijn, niet te doen

5 likes

Hele nacht zenuwachtig en niet geslapen voor mijn doktersafspraak om 8:15, belt de assistente op net toen ik weg wilde dat de dokter ziek is en nu is het morgenochtend, weer een hele dag zenuwen :cry:

11 likes

Mijn h&m pakket kan tot vanavond 22:30 komen. Echt asociaal laat zeg

3 likes