Wat je even kwijt wil #59

Retour kan gewoon nog naar DHL of Postnl! Heb ik vorige keer gedaan met H&M.

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Marktplaats/Vinted

Wajoo het paasassortiment bij de AH is bijna groter dan die van kerst joh

5 likes

Omg love mijn werkgever. We hebben een paaspakket gehad met oa twee flessen Sangria :heart_eyes:

30 likes

Gatver wat eng, was veel beter geweest als ze die ogen en mond weg hadden gelaten. Is nog leuker ook, kunnen kinderen er zelf een gezichtje op versieren

8 likes

Ohja zij komen vanaf 17.30 tot 22.30 echt kapot irritant

1 like

Doet me aan dat Donnie Darko konijn denken

23 likes

Wel echt vooral voor brunch en bijna niks voor diner (wat ik altijd een leuker assortiment vindt met feestdagen)

1 like

@DonnieDarko je bent te koop

4 likes

Ik ga denk een middagdutje doen.
Gewoon omdat het kan en ik moe ben

8 likes

Hhahhaah Nice.

1 like

Ik heb zo’n zin in Kinder doordat het steeds in het nieuws is. Maar zelfs hier worden producten uit de winkel gehaald.

11 likes

Mijn oma wilde mij alcoholvrij bier voeren om 12:00 met paasstol. :joy:

7 likes

Als je dat met stroop eet en oprolt zit alles erover :sob: oke ik ben een ekte huisvrouw geworden

2 likes

Zie het probleem niet

5 likes

Gevoelsmatig vind ik het gek om bij haar en dan vooral op dat tijdstip iets van bier te nuttigen.

2 likes

Ik ging opruimen en toen vond ik gewoon een bijna vol flesje parfum. Moet ik vaker doen

6 likes

Mn werkbuddy is zon kletskous. En verder heel aardig. Echt zo fijn als je zelf nog onzeker erover bent.

16 likes

Na ruim een uur is het gelukt mijn auto open te laten breken. Sleutel zat er nog in toen ik de deur dicht deed :persevere: Gelukkig stond dochter ook al naast de auto en was het mooi weer :sunny:

2 likes

Ik heb er zelf helemaal geen ervaring mee haha, zei alleen dat het hetzelfde bedrijf is. Maar wel irritant ja, kan me voorstellen dat je daar gauw klaar mee bent

3 likes