Ik weet niet of het per regio verschilt maar hier bezorgt bol.com op dezelfde dag met PostNL. Misschien hebben ze het veranderd? (Als je het überhaupt mist haha, anders maakt het niks uit)
Hier was de bezorging ook met postnl maar kwamen ze ook gewoon steeds niet opdagen. Heb 1 x 2 euro teruggekregen, maarja ik had natuurlijk al zo’n abonnement genomen.
Middagdutjes zijn the best
Ik heb een nieuw notitieprogramma op m’n laptop (Obsidian) en er gaat echt een wereld voor me open. Het heeft allemaal mooie themes en je kan supermakkelijk checklists invoegen en linken naar andere bestanden of headings en previews daarvan zien als je hovert Ben benieuwd hoe lang het duurt maar ik ben helemaal gemotiveerd om productief te zijn nu
Wow ik ging door jouw post ook naar m’n oude Tumblr maar het meeste is best wel een vibe nog steeds eigenlijk?
Vond dit wel een highlight
Er is wel een rare hoeveelheid Cole Sprouse (of Dylan idk) terwijl ik me niet kan herinneren dat ik ooit een ding voor hem gehad heb
Hahahahaha ja Tumblr was wel de definitie van special snowflake syndrome he
edit: snowflake in de niet-alt-right context uiteraard
Meer aan de emo girl van het snowflake spectrum
Net bericht gekregen van de woningstichting dat ze mijn huis energiezuinig gaan maken
Elke keer als ik die tamaris reclame ziet, hoor ik We are pacemakers ipv peacemakers
Ik heb een hele pan soep op, dat wordt een leuke nacht met veel plaspauzes
Ik heb 20 dagen geleden nog op mijn oude tumblr gepost misschien moet dit in het biechttopic.
Ik vind dat echt zo nostalgisch als ik verder niks te doen heb.
Zelf maar geopperd om zowel 2e paasdag als koningsdag de hele dag te werken, kom maar door met de dubbele centen Ik werk eigenlijk ook standaard elke zondag, ook dubbel betaald, ik neem bijna geen genoegen meer voor minder
Ohhh vriendin net: he heb je zaterdag wat te doen, wil je mee naar Paaspop? Super leuk, nooit geweest, helemaal zin in, ondanks de niet zo boeiende timetable en een ander bevriend stel van haar wat ik niet ken.
Gaan er nog anderen zaterdag?
Als het trombose was was ie al lang gebeld, dat is een spoed-uitslag die zodra die bekend is en verhoogd is direct wordt doorgebeld naar de huisarts, die dan direct in actie moet komen, aangezien trombose zsm behandeld moet worden, dus maak jezelf maar niet gek.
Goed om te weten; dankjewel
Ik wil graag dat het donderdag is want dan krijg ik de sleutel van m’n nieuwe huisss
13 uur gewerkt en het was verschrikkelijk. Ouders veroorzaken het lerarentekort, in de komende tien jaar verlaat ik het onderwijs dankzij hen. 100%. Slopend. Geen enkel idee van onze werkdruk.
Heb om 16:30 gedineerd met een salade dus nu honger maar ja wat kies je: eten of slapen?
M’n telefoon kon ik niet meer zo goed opladen en las op internet dat je dan de ingang schoon kan maken. Dus heb net met zo’n zacht tandenstokertje erin zitten wroeten en kwam echt mega veel stof uit! Dat m’n telefoon überhaupt nog oplaadde… nu gaat de oplader er weer lekker soepel in
Zo herkenbaar! Hopelijk kan je vanavond nog even ontspannen.
Oké ik wil hier nog één ding over kwijt: als je een haakje openen typt geeft 'ie je automatisch een haakje sluiten en je kan zo goed als alles met je toetsenbord, ook headerniveaus bepalen enzo, het is net alsof je aan het programmeren bent met automatische code formatting maar dan gewoon in je aantekeningen