Ik vind tumblr eigenlijk nog steeds leuker dan zo ongeveer alle andere social media
Morgen mag ik een rondleiding geven aan een groepje mensen met een verstandelijke beperking, heb er echt zin in. Ben ook zo benieuwd naar alle vragen.
Urghhh ik ga mijn broer over 15 minuten naar Schiphol brengen en ik heb spijt dat ik ja heb gezegd. Wat een pokke tijd en het is 1,5u heen en 1,5u terug. Grrrr ik wil gewoon slapen
Vreselijk ja. Ik moest herhaling van oxytocine neusspray hebben. Kan dat wel normaal uitzoeken, behalve op dat receptenbandje. Oskytoxine maakte ik er van, beschamend.
Ben jarig vandaag en de enige die me tot nu toe gefeliciteerd heeft is de trut van een bijna ex filiaalmanager. Toch een beetje jammer.
Het is … half 8?
Gefeliciteerd! Nu is ze iig niet meer de enige!
Oh echt maak je geen zorgen, ik heb een zomer ingevallen als assistente bij een huisartsenpraktijk en dit zou ik niet eens meer opmerken. Je kan vaak de medicatielijst er gelijk bij pakken dus ze weten echt wel wat je bedoelt.
Het irritantste waren mompelende, ratelende mensen, mensen die niet eerst hun naam en geboortedatum zeiden (‘ja hoi met Truus ik heb nieuwe medicijnen nodig’) of mensen die als het bandje al loopt pas gaan bedenken wat ze ook alweer nodig hebben en hoe dat heet haha, 3 uur verder
T gaat meer om wie wel dan dat de rest t niet heeft gedaan. Kan leukere dingen verzinnen dan wakker worden en dan een berichtje van iemand die je echt niet oke vind plus dr hoofd te zien. Dat is t meer. Niet dat de rest t niet heeft gedaan.
Genoeg te doen maar ben niet vooruit te branden.
Aaah succes!! Zet hem op! En die alsof je een hoogopgeleide witte man van middelbare leeftijd bent. Jij verdient dit! Jij bent de beste! Je bent gemaakt voor Het Grote Geld!
(Laat even weten hoe het ging )
Hoop dat het goed ging!
Ben je inmiddels ook weer een beetje opgeknapt?
Volgens mij heb ik zojuist drie ratjes gereserveerd voor eind volgende maand.
Klinkt als een Tinderervaring die ik had voor Corona.
Dan komen ze iig niet meer bij je terug
Hahaha meteen geen zorgen meer of iemand koffie wil
Huh ik weet niet hoe ik het voor elkaar gekregen heb dit in een ander topic te quoten
Er zijn een paar berichten verplaatst naar het durf te vragen topic.
Oh dat verklaart
Ratten zijn de leukste huisdieren