Weet je al hoe je ze gaat noemen?
Ik was gaan sporten en durf echt nooit in de sportschool te douchen. Want vind mezelf te dik, lelijk, harig, cellulitis lipoedeem lijf en gewoon bah.
Maar nu had ik direct een afspraak dus ik moest wel van mezelf.
Thank God was er niemand die moest douchen en had ik het rijk voor mezelf. In 3 minuten gedouched maar nog steeds trots dat ik het durfde en misschien dat ik het nog wel een keer ga doen want soms is dat echt handig.
En helemaal happy want ik heb complimentjes uitgedeeld aan 2 meiden die er zo blij/goed uitzagen. Echt leuk om te zien dat als je naar iemand toe loopt, ze naar je kijken, je vervolgens het compliment geeft en echt hun complex veranderd in vrolijkheid
Goed bezig! Ik vond douchen in zo’n gezamenlijke douche ook altijd heel onwennig, maar inmiddels doe ik het nu altijd en heb ik er gewoon schijt aan. Eindstand douchen er bij mijn sportschool meestal ook alleen oudere dames en die interesseert het echt niets haha. Volgende keer gewoon weer gaan, het scheelt zoveel tijd en dan kom je ook gelijk lekker fris thuis.
Ik heb de eerste week van mei vrij en ik zit nu echt af te tellen. Waarom duurt het nog zo lang
Zo leuk! Als je wil en je hebt nog niks zou ik de kooi wel kunnen opsturen?
Wat fijn als je tuin straks klaar is en je nu inderdaad aan het leuke onderdeel kunt beginnen. Ik verhuis in de zomer naar een huis waar ik voor het eerst ook een eigen tuin heb. Ik kan niet wachten om daar ook een mooie groente tuin van te maken
Iemand heeft tosti op het werk gemaakt en het meurt hier nu zo erg.
Ik moet sowieso tot mei wachten haha ivm geld. Die man wil eigenlijk de ratjes ook nu al weg hebben. Kan je ook geen DM doen zie ik.
Nee haha, ik neem drie mannetjes en ik dacht ik noem ze Kurt, Ozzy en dan moet ik eigenlijk nog een bekende rockster met een 4 letterige naam. Mijn vriend zou Noel of Liam roepen denk ik maar betere suggesties zijn welkom haha.
Dit keer geen zin in gekut met Japanse of Russische namen of whatever haha. Met een hamster of een kat vind ik dat wel geinig maar met 3 ratten pff haha.
Omg ik heb vandaag vrij maar moet allerlei dingen doen. Was om 7 uur wakker maar daarna weer in slaap gevallen. Word ik nu pas wakker!!!
Otis of Eric
Dave, Iggy of Duff
Ik ken geen leuke rockster die zo heet. Misschien moet ik toch 1 vernoemen naar de Oasis broertjes. Dan weet ik al welke rat mijn vriend het leukste gaat vinden haha. Ik heb dus echt niks met Oasis maar oke.
Otis redding
Eric clapton (oké dat is wel een lul)
En die bedenk ik net
Gene Simmons van de band Kiss
Haha nice
Ik las hier helemaal overheen maar ook goeie suggesties ja!
Het allerleukste komt nog: straks genieten van de mooie planten en bloemen en de bijen, vlinders en vogels in de tuin
Ik vind het ook zo heerlijk om ‘s avonds na het eten nog even in de tuin te zitten en wat te plukken.
m’n beetje vreemde bovenbuurman stuurde me gisteravond “gebruik je een vibrator, de muur trilt”, ik “wtf nee misschien check je huisgenoot ipv mij”, hij “was maar een grapje”, ik “waarom”, hij “weet ik niet, sorry”
…
het is dat we gezamenlijke verantwoordelijkheid delen voor het balkon/deel gemeenschappelijke ruimte en we met ons blok van 4 van plan waren eens te borrelen maar anders had ik 'm allang een blok gegeven
Omdat het een smerig ventje is, daarom
Als ik met pasen toch ineens moet werken steek ik heel t gebouw in de fik.