Wat je even kwijt wil #59

Jezus hoe ouder je wordt hoe vaker je zo’n cliche antwoord krijgt op ‘wat wil je voor je verjaardag?’ ‘Ik hoef niks!’ :slightly_smiling_face:

6 likes

Echt hoor. En hoe ouder we worden, hoe stommer het voelt geld te geven aan mensen die een hoger nettobedrag per maand vrij te besteden hebben dan ik.

Edit: ik vind geld geven trouwens prima als er een specifiek spaardoel is, dus stel iemand wil een tattoo of een reis ofzo ermee bekostigen. Maar als ik geld krijg betaal ik daar alleen de schoonmaakster van.

13 likes

Ik ga echt lekker op al jouw posts over hoe kut werken is

23 likes

Ja maar wat moet ik dan vragen? :smiling_face_with_tear:
De 20e lipstick?

1 like

Of mensen die elkaar altijd cadeaubonnen heen en weer geven. Zo suf vind ik dat, ja het is goed bedoelt maar echt meh

4 likes

Hahha @Soy.peor same ik lach nog steeds om de post dat je make up te duur is om voor die lelijke mensen op werk te dragen :joy::joy:

10 likes

Oh ja ik vind cadeaubonnen eigenlijk best wel irritant ook! Ik krijg er voor m’n verjaardag altijd standaard minstens 1 van de Hunkemöller terwijl ik daar nooit kom en dan vaak ook nog een fashioncheque die ik vervolgens elke keer vergeet als ik ga winkelen. Het is allemaal goed bedoeld, maar ik vind het eerlijk gezegd nog chiller om een VVV bon te krijgen dan cadeaubonnen van winkels.

3 likes

Zijn de asperges elk jaar zo duur? €9 per 500 gram zag ik net, vind dat gevoelsmatig echt duur.

3 likes

Ja voor zover ik weet wel, heb je die witte of? Maar dat kan ook komen omdat mn moeder elk jaar moest zeggen hoe duur ze het vond.

Haha ja “het witte goud”

Las net dat ze goedkoper worden naarmate het seizoen langer duurt en de eerste load altijd duur is.

1 like

Ja, maar die moet dan iedereen hebben. Ik eet het zelf nooit meer maar ik vond die wel echt superlekker! Dus als je het goed klaarmaakt vind ik het absoluut waard.

1 like

Ik heb nog nooit witte asperges op, misschien meer een biecht dit :joy: maar eet wel heel vaak groene. Is er veel verschil in smaak?

4 likes

Ja, groen is lekker

9 likes

Ja witte is veel zachter, tenminste als je ze goed bereidt “glijden” ze echt naar binnen Ew haha

Ik vind ze allebei lekker, maar witte asperges met botersaus en ei erop Omg zo lekker

18 likes

Vooral in structuur, vind groen echt niks. Wit is veel zachter en verfijnder qua smaak, minder hard/bitter. Maar gewoon een keer proberen (als je het geld het waard vindt). En ook heel lekker door soep. En het zal vast ook veel uitmaken waar je ze koopt.

1 like

Ja wit smaakt een beetje alsof er

vieze vergelijking

een bittere snottebel door je keel glijdt.

6 likes

Want iedereen weet hoe dat voelt :joy:

1 like
vieze asperge vergelijking

Nouja bitter is gewoon een smaak, en als je nog nooit een snottebel hebt doorgeslikt hebben je ouders je te goed opgevoed :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Ja ohh als ze zo boterzacht zijn :heart:

Asperges komen nu nog uit verwarmde grond! Dus later in het seizoen zijn ze goedkoper

5 likes

Ja iedereen die witte asperges afkraakt heeft het denk ik nog nooit goed klaargemaakt gegeten :drooling_face: het is echt ZO lekker, en ik denk dat ik het misschien 2 keer per jaar dan in dat seizoen kreeg met alles erop en eraan. Love it. Ik weet alleen zelf niet eens hoe ik het moet klaarmaken.

8 likes