Wat je even kwijt wil #59

Omg nieuwe brillenglazen, wat een wereld van verschil. Niks geen slechtere sterkte, de glazen waren gewoon af. De wereld is ineens weer een stuk zonniger

4 likes

God ja, zal mijn bril eens schoonmaken. Waarschijnlijk is het dan niet meer bewolkt :sweat_smile:

3 likes

De coating was helemaal los gegaan blijkbaar. En dat kijkt echr kut. Maar Even een doekje over je bril kan nooit kwaad natuurlijk :joy:

1 like

Ja ik haat werken zo erg he ben hier niet voor gemaakt.
Wat wel leuk was is dat ik iedereen een hartaanval bezorgd heb omdat ik even random door een buis aan het tuuteren was.

10 likes

Ik dacht aan een snottebel die je pakt en doorslikt, vraag me niet waarom en nee dit heb ik nooit gedaan

1 like

Waaaarom moet hier altijd iemand eten verpesten met een semi lollige vergelijking met iets smerigs. Gaat heen plies

6 likes

Dat noemen we in het oosten van het land een paasvuur

4 likes

Ik heb het in spoiler gezet

Waarom is courgette zo vies. Echt een snoskommer gewoon

11 likes

Hopelijk zijn de aardbeiautomaten weer gevuld ook. Zo leuk om daar nog snel even te stoppen op weg naar huis van bij m“n schoonouders.

2 likes

ok gvr

3 likes

As we speak eet ik asperges :heart_eyes: met saus, een eitje en gerookte zalm want vind ik lekkerder dan ham.

Koop wel aspergetips trouwens, want dat schillen vind ik teveel gedoe.

14 likes

Ben er trots op dus kom het ff melden: ik ga nu sporten (eerste x nieuwe sportschool :rofl:)

37 likes

Ik ben echt zo blij dat ik voor mijn werk maar om de zoveel tijd een presentatie hoef te geven, want ik ben alweer dagen zenuwachtig ervoor. Haat aan spreekangst

2 likes

Ze zijn altijd wel duur, maar de eerste asperges komen meestal nog uit de kas, die worden daar speciaal verbouwd omdat mensen per se asperges willen kunnen eten met Pasen. Later komen er ook asperges die gewoon buiten groeien en die zijn goedkoper!

5 likes

Ik kreeg vandaag de uitslag van een knobbel in mijn been en het was goed, godzijdank.
Was er al ruim een week zo zenuwachtig over want momenteel lijkt het alsof al mijn geliefden kanker hebben of krijgen, het is echt verschrikkelijk triest. Ben daardoor ook extra alert.

53 likes

Omg fomo

3 likes

Wat een arremoe (ik betaal ook al een euro voor icloud opslag, maar mn tel is gewoon oud en vol met apple troep omdat ze willen dat ik upgrade)

4 likes

Soms eet ik tortillachips met kaasdip en dan eet ik gelijk veeel te veel dip en dan haat ik mezelf want misselijk. Al-tijd.

Ps Banderos kaasdip is wel echt 10/10

6 likes

Ik neem slaapmedicatie als het echt niet lukt. De laatste weken was het weer erbarmelijk qua slapen dus vanmiddag wat gehaald. Net ingenomen en het is als een mokerslag… ging normaliter veel geleidelijkrr maar heb mezelf net stapvoets van de bank naar bed bewogen. Wel zin in een goede nacht :partying_face:

2 likes