ik heb echt zooo’n hekel aan Wouter de Winther, echt wat een ongelofelijke flapdrol is dat
Slaap lekker!
Een tip: koop een verspakket met asperges erin! Die zijn vaak maar 5/6 euro en daar zit ook 500g asperges in dus omgerekend is het goedkoper!
Gewoon paar weken wachten, is nu nog weinig oogst dus hoge kg prijs maar dat is over een paar weken wel anders. Dan stunt elke supermarkt ook weer met veel leukere prijzen
Waarom ben ik de laatste tijd steeds om 04:00 wakker
Respect voor de postbode btw die nu al aan het werk is
Ik kan niet meer slapen van de adrenaline en stress omdat m’n drugsrun niet helemaal goed ging en m’n auto is weggesleept door de politie. In m’n droom! Echt waarom?! Het is niet eens echt en ik ben een veel te brave schijtluis om zoiets ooit te doen
Ik lig wakker omdat ik in mijn droom moest wandelen voor mijn gezondheid maar bijna op werd gegeten door witte haaien en wolven.
Het is zo’n dag dat ik de hele dag wil webshoppen/browsen puur voor de dopamine boost
Pleur wel alles op een verlanglijstje en kijk later wel of ik die meuk nodig is. En anders spam ik wel Show je laatste aankopen topic.
Ik dacht gisteren echt beter te zijn nadat ik al vier dagen ziekgemeld stond op werk (en twee weken daarvoor ook een paar dagen thuis zat door corona), dus gisteren laten weten dat ik vandaag zou werken en ze me beter mogen melden. Maar ik word nu dus weer wakker met zieke buikpijn en hoofdpijn en voel me dan zo’n debiel dat ik nu dus weer moet laten weten dat het dus nog niet gaat… Voelt zo zwak of zo en ben dan weer bang wat ze van me denken, vooral omdat ik twee keer binnen korte tijd flink ziek ben. Kan dat echt niet loslaten, laat staan dat m’n capaciteit nu echt compleet in de soep loopt deze maand
9 uur weten te slapen
Is vrij accuraat ja.
Dat van die atoombom had ik gemist Was dat toen of nu?
Ik heb een aparte brief binnen gekregen van mijn vorige gemeente, hij is gedateerd op morgen en ik denk dat ze de alinea “en dit betekent voor u” vergeten zijn. Heb maar gemaild want als ik een paar honderd euro zou moeten aftikken mag ik aan een bezwaarschrift gaan werken
Op het egf volgens mij.
Nog steeds
Ben benieuwd of die vriendin nog steeds zo vaak cancelt voor tennis
Nog niet toch? Hier was ze iig nog bezig met plannen.
En zwanger.
Ik ben nu heel nieuwsgierig naar hoe ze eruit ziet
Huh ik had haar een insta dm gestuurd over mn baby (toen ik dacht dat ze nog gewoon sem was) en nu zoek ik dr op en heeft ze me geblokt? Waarom? Takke teef.
Lekker scheldwoord is dat ook, takke teef. Bekt lekker.