Wat je even kwijt wil #59

Fucked up he? Al die baby’s zorgen hier ook echt voor een financiële drainage. En dan nog de inflatie er bovenop… ‘Moet’ ook op 2 kraamvisites en die meiden zijn tantoe ver weg gaan wonen dus als ik geen anderen hossel om tegelijk te gaan ben ik alleen al aan benzine 75 euro kwijt :sob::sob: stop met baby’s maken!!! (Ok nee want iemand moet later mijn AOW ophoesten :upside_down_face:)

5 likes

@Mademoiselle wel beetje lullig dat je @Leverworst geen fijne nacht gunt :joy: zal vast een onbewuste duim beweging zijn geweest :joy:

5 likes

M’n favo park :sparkling_heart: Echt mooi die lucht!

3 likes

Ik heb een probleem maar kan het nergens echt kwijt en hier op het forum is er ook niet echt een topic voor. Voel me er echt heel kut door want het beïnvloed me wel heel erg en kan op dit moment echt even geen moeilijkheden bij hebben :sob:

3 likes

OMG ik heb gewoon mijn droombaan binnengesleept :scream::scream::scream::scream:. Er moeten nog wat details uitgewerkt worden maar fuck yes :cheer:.

157 likes

Onverwachts uit eten gaan is toch wel het leukste, al ben ik wel tot de conclusie gekomen dat 4 uur daarvoor misschien wat te vroeg is op de meeste plekken.

6 likes

Je mag een pb sturen als je dat fijn vind!

3 likes

Nog 1 dag en daarna 4 dagen vrij. Ga echt elk uur aftellen vandaag

7 likes

Ik heb al bijna twee weken dat mijn leven zo vol en druk zijn met veel slaaptekort en de ene kant baal ik ervan, want ik wil gewoon rust, maar aan de andere kant twijfel ik bijvoorbeeld weer om vanavond niet even naar de sauna/yoga te gaan, want het is weel te lang geleden :roll_eyes:.

1 like

Ah ik heb dit gezien gisteren, wat een leuk mens!

1 like

Ik heb gisteren niet eens op halve kracht gepaaldanst maar eerder op een achtste omdat ik nog in die net-griep-gehad-fase zit waarin je 0 conditie hebt, maar m’n hele lichaam doet alsnog pijn vandaag :weary:

3 likes

Iemand in het zwembad vroeg vanochtend aan mij of het verplicht was je met shampoo/douchegel te wassen.
En ik zei “moet je zelf weten”.
En toen zei hij “ja omdat chloor ook al een schoonmaakmiddel is” hahaha wat :grimacing:

10 likes

Ik vind het zo bijzonder hoe dingen in een paar maanden tijd zo kunnen veranderen, merk dat ik echt in een soort roes zit en bijna geen slaap nodig heb omdat ik vol adrenaline zit :o_o:

9 likes

Op een goede manier?

1 like

Ja absoluut! :blush: Nou ja tegelijkertijd ervaar ik wel stress/verdriet maar dat gevoel wordt wel echt overschaduwd door blijheid, opluchting en dankbaarheid dus het is echt een mengelmoes van veel emoties :sweat_smile: Maar ondanks alles ben ik nog nooit zo gelukkig geweest dus het is zeker op een goede manier!

31 likes

Tomas Ross heeft lang geleden een boek geschreven met 42 in te titel. Ik denk dat als je zoekt op bol dat je het wel kunt vinden.

3 likes

Je bent weer terug in Nederland zag ik? Dat is de grote verandering denk ik? Had je de aanleiding om terug te komen ook gedeeld of houd je dat privé?

1 like

Ik ga eigenlijk nooit in de stiltecoupé zitten omdat er toch altijd mensen zitten te praten, maar vandaag om de een of andere reden wel. Er zaten twee dames van middelbare leeftijd te kletsen en ik dacht okeee ik laat het gaan vandaag.

Komen er 4 boomers binnen met koffers en alles en die hebben ook niet door dat ze in de stiltecoupé zitten. Ze maken ook foto’s van elkaar. Ik zou daar ook niet bij willen zitten in een gewone coupé.

3 likes

@Oprah Het verraad van '42 - Tomas Ross | gedrukt boek | Bibliotheek.nl

4 likes

Yesss vanavond uit eten bij mn favo Italiaan, zin in. Alleen nog even de middag doorkomen poeh.

5 likes