Ik ga vanavond ook onverwachts uit eten bij mijn favoriete restaurant. Ook zo veel zin in. Ik zag dat ze nu ook een nieuwe kaart hebben en het klinkt allemaal zo goed, zou alles wel willen proberen
Hee, wat lief ik denk er even over na! Het is best een gevoelig onderwerp en wil niet onbedoeld mensen kwetsen.
Ik ga morgen voor het eerst sinds 2019 weer op vakantie naar het buitenland Maar die stress die ik altijd voel voor een vakantie heb ik niet gemist
Ik zit vandaag ruim over mn target op werk. Dus ik vind dat ik wel even mag chillen op de wc aka mn favo verstop plek.
Word ineens genoemd in de instastory van de sportschool. Dikke hartverzakking, ik denk ik ben zonder dat ik het door had gefilmd ofzo voor een of andere hippe boomerang tijdens het doen van burpees. Maar had een review gepost en ze zeiden dankjewel via hun story
Ook de beste plek voor een flinke huilsessie
Jaa true. Ik hoef nu gelukkig niet te huilen en ja ik zit er weer te chillen haha.
Heb vandaag mn geld verdiend met kletsen met een collega en rondneuzen op de site. Verder heb ik nog mn nagels gelakt en nieuwe nagellak besteld. Topdag.
Flashback naar hoe ik als 16-jarige me op het werk (kamers schoonmaken in een verzorgingshuis) soms in zo’n poetskast verstopte (waar de poetskar in staat), zat ik daar in het pikdonker op de grond m’n kater uit te zitten. 🫠
Ohhhh dit doet zo nostalgisch aan he Het sentiment is herkenbaar
Haha waren wel zware tijden; met een kater en drie uur slaap fysieke arbeid moeten verrichten hartje zomer is iets waar ik niet naar terugverlang.
Ik heb vandaag heerlijk op het terras gezeten met een vriendin. En we hadden ook een lekker broodje besteld. Ik moet glutenvrij eten maar dat was geen probleem.
Kreeg mijn vriendin twee dikke bruine boterhammen vol eier salade en ik kreeg één klein doorgesneden bolletje van 6cm met wat salade. Heu? Daar kan ik niet op teren! (8 euro!)
Ja mevrouw maar glutenvrij brood is wat duurder.
Dan meld je dat glutenvrij brood €1,- meer kost! Dat gebeurd heel vaak maar dan heb je wel een normale portie.
Gelukkig kreeg ik uiteindelijk nog een broodje met salade. En heb ik niet meer hoeven betalen.
Zo karig had ik het nog nooit meegemaakt
Ga voor de 2e keer naar ‘X’. Zo’n zin in. Kan me niet herinneren wanneer de laatste keer was dat ik een horrorfilm meteen weer wilde zien. Daarna lekker drankjes doen in de stad, love it en heb het gemist <3
Een vriendin van mij heeft vandaag de vriendschap verbroken (nadat ik om antwoord vroeg, anders had ze mij wss doodleuk geghost) op dezelfde dag dat ik mijn YSL tas binnen kreeg.
Ik ga zo met een vriendin naar een concert en ze is te laat en we moeten nog eten mehhh
Wel goed voor alle neppe glutenvrije mutsen
Ugh ik haat dat gevoel van ‘ik moet iets doen want het is goed weer!’ maar voel het toch altijd weer. M’n weekend is begonnen, het is warm buiten, maar ik zit zo op de bank. Of ik ga weer sporten (derde dag op rij who’s dis???).
Dit was echt niet mijn week :’)
Heb mezelf nu lekker verwend met friet en shoarma
Ik had vanmiddag even zitten janken maar daarna gehele gedachteloos nog wat zooi voor de katten gehaald. Zegt de man van de dierenwinkel 'je krijgt het nog mee voor de oude prijs". Okay thanks! Kijk ik thuis even in de spiegel zie ik dat ik van die dikke mascara strepen op mijn wangen heb staan
out with the old, in with the new