Wat je even kwijt wil #59

Ik kwam deze Tweet tegen. Ik moest hier echt veel te hard om lachen🤣 Dit zijn mijn collega’s en ik, en mijn broer, vriend , etc.

36 likes

Kheb net 144 gebeld voor een verwaarloosd paard :sob: Rijd er al weken langs en hij staat in ieder geval vanaf 6.30 tot 19.30 uur alleen in de wei. In weer en wind. Geen hooi, geen water, geen overdekte schuilplek. Ging vandaag kijken en had een appeltje mee en het beest zit onder de knopen (vilt) en modder. Huis ziet er vervallen uit. Echt om te janken.

Was gelukkig een aardig meisje aan de lijn. Ze zei dat paarden nu hun wintervacht verliezen dus dat dat normaal is. En dat paarden volgens de wet geen overdekt schuilhok hoeven te hebben (:triumph:). Maar ze ging alsnog de melding maken want beter te veel inspecteren dan te weinig, zo fijn. Een paard alleen in de wei hoort iig al niet :cry:

22 likes

Loop in de supermarkt en zo’n kind gooit zo’n bak snoep om (van die smurfen en kersjes enzo). En al dat snoep ligt los op de grond en i.p.v dat die moeder het even aan een medewerker laat weten pleurt ze het weer in het bakje en zet het weer in het schap. Aso.

3 likes

Vind het zo jammer dat er geen regels zijn voor het houden van dieren, paarden hebben écht een soortgenootje, een schuilstal en onbeperkt toegang tot ruwvoer nodig… Ook dadelijk met de zomer, als het zo warm is en je al die dieren in de volle zon in de wei ziet staan :cry:. Wel fijn dat de dierenambulance er werk van maakt, hopelijk krijgt het paard het dadelijk beter.

8 likes

Mijn conditie is echt -1000 dus ik heb besloten vanaf morgen te fietsen naar mijn werk. Ben nu al moe.

9 likes

Gatver, ik kan het echt niet aan dat ze levende larven of weetikhet moeten eten bij expeditie. Ik vind dat zo barbaars en walgelijk. Waarom levend. Wat is daar de meerwaarde van. En ze doen het ook nog.

2 likes

Ik ben zo zo blij voor mn vader dat hij na 10 weken en 2 operaties eindelijk weer verlost is uit zn botbreuk. Alleen maar omdat hij toen ging schaatsen en viel. Ik weet nog dat ik er toen over vertelde. Hele ernstige pijnlijke breuk. Ik hoop dat hij het advies opvolgt het rustig aan te doen. Hij is ZO blij dat hij weer kan lopen dat ik er wel om kan huilen haha ahw.

10 likes

Oh ik heb dit ook een postje gedaan. Wat kom je het dan HEET krijgen idd. Mijn halve uurloon ging op aan de veel te dure blikjes cola die ze daar in automaten verkochten want die waren ijskoud.

3 likes

Nouja mensen noemen hun kind ook Djaylevinioa dus Nakkert is dan alsnog raar maar best ok :joy:

6 likes

Nee man, ik heet echt duizend x liever Djalevinioa dan Nakkert.

Al is Nakkert echt zo een naam voor een witte man met nog de extra privileges zoals rijke ouders van adel met dubbele achternaam en zegelring. Gewoon zodat ze ons plebs kunnen laten zien dat ze zo welgesteld zijn, dat ze hun kind Nakkert kunnen noemen en hij alsnog succesvol wordt.

28 likes

27 likes

Omg ik ben aan het experimenteren met klei en ik had iets gemaakt, maar nu kwam ik erachter dat ik dus niet op 110 graden kan bakken in mijn oven. Dus nu heb ik het maar uit ellende in de airfryer gedaan :rofl: Ben echt benieuwd wat voor gedrocht eruit komt

37 likes

Ik kwam erachter dat er een karaoke bar is in mijn strad met van die aparte ruimtes waar je met vrienden kan zingen, drank bestellen en zelf alles beslist EN HET IS DUS ECHT FANTASTISCH

heb alleen geen stem meer over

38 likes

Mood

17 likes

Och dit nummer. :smiling_face_with_tear: en het erge is ik kan het helemaal meezingen….

14 likes

Ik had me zo verheugd op een 160 bed nu ik ga verhuizen. Maar die hut is echt te klein. Dus ik moet maar weer genoegen nemen met een 140 :unamused: Wat echt nergens op slaat want ik slaap er toch alleen in en als er iemand naast me ligt kan ik toch niet slapen, ook niet in een 160 of 180

6 likes

Iconic

8 likes

Valt me nu pas op dat ze bij blauwe zee wijst naar dat grijze meer :joy: blijft wel een knaller van een hit

5 likes

Jaaa ik was daar laatst ook! Echt zo leuk vormgegeven ook. Alleen het Japanse toilet was al een hele beleving.

2 likes

Duke?

4 likes