Wat je even kwijt wil #59

Hadden jij en @Karl_Lagerfeld dezelfde schoonmaker? :sweat_smile:

Edit: @Luipaard was me al voor haha.

2 likes

Net een sollicitatiegesprek met rondleiding gehad en ik denk dat het echt super goed ging. Super enthousiaste man ook, hadden het er ook over dat ze bezig zijn om meer vrouwen binnen het team te hebben etc. En ik kan waarschijnlijk al binnen twee weken starten. Nu nog wat motivatie bij elkaar rapen voor de laatste dagen bij mijn huidige baan.

27 likes

Waarom heb ik altijd vlak voor ik een paar dagen vrij ben hele grootse plannen over het huis opruimen en grondig schoonmaken in voorjaarsschoonmaak style met alles erop en eraan en lig ik vervolgens als het moment daar is alleen maar in bed of op de bank te forummen

18 likes

:raising_hand_woman: pijnlijk herkenbaar wel

3 likes

Jim Bakkum die gay speelt. Dit is toch wel een beetje het dieptepunt van de Nederlandse romcoms.

(Ja ik kijk ze, guilty)

5 likes

Same. Vanmorgen dacht ik oh dit weekend kunnen we wel ff ramen lappen en onkruid uit de tuin verwijderen. Uiteindelijk hebben we zondag en maamdag helemaal volgepland en zal het er vandaag en morgen ook vast niet van komen.

Terwijl het dus wel echt nodig is allebei

3 likes

Hahahah ik heb deze film ook gekeken, vond m echt saai eigenlijk. Maar geen enkele Nederlandse film zo tenenkrommend slecht als Verliefd op Cuba. :joy:

1 like

Hahaha ja er zijn eigenlijk zo veel slechte :joy:

6 likes

Haha ja ik moest er ook aan denken :sweat_smile: maar ik woon niet echt in de buurt dus er zijn meerdere schoonmakers die zomaar ontslag nemen

2 likes

a1dNVXD_700b

Als wij ooit voor een 2e kind gaan, ga ik mijn passie voor mayonaise kenbaar maken

32 likes

Echt leuk als je bewust in de stiltecoupe gaat zitten en mensen gewoon gaan zitten lullen. Vooral als je ze aanspreekt, ze je met rollende ogen aankijken en heel hard gaan zuchten. Om vervolgens een paar minuten later weer verder te praten.

Echt, hoe moeilijk is het om stil te zijn? En sowieso, er was genoeg plek in de rest van de trein dus hoezo moet je dan per se in de stiltecoupe gaan zitten?

Aaaaaaa

23 likes

Hahahaha misschien niet helemaal hetzelfde, maar onze oud-huisbaas heette Tijl. En heel vaak als mijn vriend en ik dan in gesprek met hem waren zei mijn vriend dingen als “Oh ja, chill” “Chill, weet jij of
?” etc. En ik vond het al heel raar taalgebruik tegen een oudere man, en soms kwam er ook echt een kromme zin uit. Dacht m’n vriend dus dat zijn naam ‘Tjil’ was :joy: m’n vriend schaamt zich nog steeds.

53 likes

Vandaag al voor de tweede keer dat ik net koffie had gemaakt en ik gebeld werd en mijn koffie vergat :frowning:

1 like

Om deze reden ga ik dus bijna nooit meer in de stiltecoupĂ© zitten. Geluid trek ik wel in de trein, maar als ik in de stiltecoupĂ© zit en iemand zit te lullen dan ben ik echt in alle staten :’) Dus ik ga vaak maar naar de gewone om teleurstellingen te voorkomen.

19 likes

Ik ben soms zo lomp. Trek in de supermarkt de glazen deur van de koeling open. Zo keihard tegen mn kop aan. Echt waarom?

8 likes

In Middelburg waren ze in ieder geval gearriveerd vanmiddag

1 like

Ik dacht dat ik alle trigger warnings wel voorbij had zien komen, maar zag net een trigger warning, omdat het een plaatje van een koppel was en dat is zielig voor de single mensen.
Fuck off

8 likes

Ik heb eindelijk een lang weekend. En ik ga morgen naar mn griekse supermarktje ik hoop dat ze taramata salata hebben.
Frohe ostern bitches

33 likes

Ik ga vanavond voor het eerst sinds het C-virus uitbrak naar een concert en ik vind het me toch een partij spannend. Niet meer gewend dit joh. Al zal het wel schelen dat mijn huidige situatie anders is dan toen ik voor t laatst ging.

4 likes

Mensen uit OekraĂŻne zitten voor me in de trein en het raakt me gewoon een beetje, klein kindje ook erbij.

Moet echt mijn best doen om niet te huilen. :see_no_evil:

1 like