Ik heb vannacht toen ik wat overmoedig was door de alcohol een guy mee uitgevraagd via whatsapp. Het app contact bloedde al wat dood maar ik vond het wel een leuke gast (in het café 2 weken ontmoet en nummers uitgewisseld) dus dat vond ik zonde. Mijn intuïtie en mensenkennis zei eigenlijk: “nee niet mee uitvragen, daarvoor loopt het app contact niet soepeltjes genoeg”. Maar ik heb in het verleden ook echt leuke gasten op afstand gehouden waarbij ik nu nog soms denk: “shit neusklem, had je nu maar toch…”.
In mijn overmoedige aangeschoten bui vond ik het hebben van spijt van dingen die je niet hebt gedaan erger dan spijt hebben van dingen die je wel hebt gedaan. Dussssss ik heb hem geappt.
Eindstand: ik heb nog geen reactie, dus ik weet al hoe laat het gaat zijn (ghosten of ofwijzing). Maar weetje, mijn overmoedige aangeschoten hoofd had gelijk! Ik ben blij dat ik het in ieder geval gedaan heb!!
Ik zit overigens nog wel te overwegen om een grappig gifje of sticker te sturen over een awkward stilte. Maar daar ben ik nog niet aan uit voor mezelf haha