Wat je even kwijt wil #59

Vandaag is de laatste dag van mn favo leidinggevende en ben er zo niet klaar voor. Hoewel ik zelf ook bijna weg ben vind ik t zo jammer dat ik dan niet meer even langs kwam om te kletsen. Hoop echt dat er niemand gaat janken want dan doe ik mee.

5 likes

Ik ga vandaag mijn gerepareerde trui ophalen bij de kleermaakster en daar moet ik contant betalen. Nu zit ik me te bedenken wanneer ik voor het laatst contant geld in mn handen heb gehad > lukt niet dus lang geleden.

2 likes

Hoe ben ik op het punt gekomen dat ik om 8:30 denk ā€œik heb prima uitgeslapenā€

27 likes

Half 9! Klinkt als muziek in m’n oren. Hier was het 6 uur. Toen de spruit begon te kraaien van plezier (niks haan)

6 likes

Dit hoort in een moedertopic

67 likes

… dit hoort op het EGF.

7 likes

Hoi lief dagboek,

Het is zaterdag en ik wil geen zak doen vandaag.

7 likes

Oh ik lees t nu pas goed. Ik dacht dat de kraaien vroeg lawaai aan t maken waren :joy:

6 likes

Hahaha ja dat heb ik ook! Mijn vriend zei net dat hij vanavond laat pas komt en toen dacht ik ook uhhh dan lig ik waarschijnlijk al op de bank te slapen :joy:

2 likes

Nothing But Thieves is live heel goed! In elk geval de keren dat ik ze zag.

1 like

Lekker een dutje doen vanmiddag :ok_hand:t3::ok_hand:t3:

2 likes

Ik snapte ook echt niks van dat bericht! Kraaien waar

2 likes

Daar teken ik voor. Ben soms blij dat ik verhuisd ben. Anders steeds dertig keer hetzelfde Pirates of the Carribean deuntje op een fluit aanhoren. :cry:

2 likes

13 likes

afbeelding

9 likes

Weet niet wat ik erger vind. Dit plaatje of die lachende baby zon bij de Teletubbies

Ooh dit is echt zo’n ā€˜denk je dat je het zwaar hebt wacht maar tot je moeder bent-post’

Dat iemand 8.30 uur vroeg vindt klinken om uitgeslapen te zijn heeft er toch totaal niks mee te maken dat jij wakker wordt gemaakt van je kind om 6.00 uur?

94 likes

Waar scoort wakker gemaakt worden door andermans kind om 6 uur 's ochtends op de schaal van leed :smiling_face_with_tear:

6 likes

my life elk weekend :rage: maar volgende week verhuizennnn

9 likes

Alvast sorry voor de dagboekpost maar ik heb zoveel (extreem kneuterige) dingen die ik vandaag wil doen en nu de zon schijnt heb ik er helemaal zin in. Ik moet naar het tuincentrum, potgrond halen en een aantal zaden zijn op. Dan tuintje in orde maken, wat sla etc. zaaien en tomaten en paprika zaailingen verpotten naar een groter potje. Ik wil nog een rondje gaan fietsen en tulpen halen ergens en oude kaas bij de boer, die ik zo leuk in m’n rieten fietsmand kan leggen. En als ik dan nog tijd over heb denk ik alvast wat voorbereidingen voor de paasbrunch. Zin in :heart:

42 likes