Elk geluid van een kind is om 6 uur hels
Toen ik net samenwoonde met mijn vriend, hebben we de drie deuren in de hal geverfd. Dat viel toen veel donkerder uit dan verwacht, het is heel donkerbruin geworden.Vond het meteen lelijk maar toch maar zo gelaten.
Vandaag ga ik eindelijk dezelfde kleur verf kopen als die waarmee de deuren in de woonkamer zijn geverfd. En dan wordt het mooi oud roze, echt zin in.
Ah shit sorry! Ik heb daar nog geen toegang voor
Ik zeg alleen dat het klinkt als muziek in de oren? En bedoel er alleen mee dat ik het haar gun en het mij heeeeerlijk lijkt?
Lekker invullen voor een ander!
En het was kraaien van plezierâŠ
Er is een ontzettend IRRITANTE Duitse zanger/rapper die (vind ik) op Rob Geus lijkt.
Ik krijg echt elke keer een error in mijn hoofd als ik die man op tv zie.
Mijn vriend zijn verjaardagsweek is begonnen (ja ik doe dit) dus hebben we straks lekker verrassingsbrunch bij mijn moeder
De noise cancelling headphone verdient de Nobelprijs van de Vrede én Gezondheid.
@Bathwater Ik ging naar Julien Baker.
Ik moet nog een sollicitatiebrief schrijven maar het boeit eigenlijk niks op welke dag ik dat doe tijdens dit verlengde weekend. Maar dan toch wil mijn hoofd dat ik dit vandaag doe.
Jaaa was geweldig
Maar waarom uberhaupt de noodzaak om als iemand zegt dat ie ergens van baalt te komen vermelden dat jij het nog veel erger hebt, dat is toch gewoon irritant
Ik haat sporten maar heb het deze week eindelijk al 4 keer gedaan, dus ik wilde vandaag even doorzetten voor de laatste keer deze week. Ik ken mezelf, als ik anders 3 dagen achter elkaar niet sport begin ik er volgende week niet meer aan. Gewoon thuis, met Apple Fitness+. Maar nu wilde ik net beginnen en is er een stroomstoring die naar verwachting nog tot vanavond gaat duren en mân laptop kan ik niet gebruiken want die is bijna leeg.
Kraaien van plezier of niet maakt voor je reactie niks uit denk ik. Vond het gewoon echt zoân typische moeder-reactie.
Te snel gelezen. Excuses.
Verder wil ik het hier bij laten en gezellig houden als het kan. Heb het zo echt niet bedoeld.
Door mijn kleine vakantie en de standaard vrije dagen werk ik de komende twee weken maar 4 dagen. Een heerlijk gevoel
& ook eindelijk tijd om even wat blogs te lezen voor de citytrip, die voorpret is altijd al leuk.
Ik zit met mijn croissant en nieuwe dr. Martens in de trein. Helemaal in mijn nopjes.
Had het inlopen al een beetje opgegeven, maar tot nu toe met het inlegkruisje geen lastđ„ł
Een voor en na foto in het interieur topic aub, ben benieuwd naar het verschil haha
Ik heb 2 oudere vrouwen in de straat wonen en iedere zaterdagochtend hoor ik hetzelfde haha
Bedankt voor de koffie he!!!
Ja was gezellig!!!
Fijn weekend he!
Jij ook he!
Doeeeeeeei
Joe!
Had een bakkersbon opgestuurd gekregen van mijn werk en heb hem net gebruikt bij de bakker. De bon was twv 7 en mijn aankopen hadden een totale waarde van 8 euro nog wat. En toen ik mijn pinpas wou pakken om de rest te betalen zei ze: oh nee joh, het is goed zo, en vrolijk Pasen gewenst!! Super lief
Ik heb vannacht toen ik wat overmoedig was door de alcohol een guy mee uitgevraagd via whatsapp. Het app contact bloedde al wat dood maar ik vond het wel een leuke gast (in het cafĂ© 2 weken ontmoet en nummers uitgewisseld) dus dat vond ik zonde. Mijn intuĂŻtie en mensenkennis zei eigenlijk: ânee niet mee uitvragen, daarvoor loopt het app contact niet soepeltjes genoegâ. Maar ik heb in het verleden ook echt leuke gasten op afstand gehouden waarbij ik nu nog soms denk: âshit neusklem, had je nu maar tochâŠâ.
In mijn overmoedige aangeschoten bui vond ik het hebben van spijt van dingen die je niet hebt gedaan erger dan spijt hebben van dingen die je wel hebt gedaan. Dussssss ik heb hem geappt.
Eindstand: ik heb nog geen reactie, dus ik weet al hoe laat het gaat zijn (ghosten of ofwijzing). Maar weetje, mijn overmoedige aangeschoten hoofd had gelijk! Ik ben blij dat ik het in ieder geval gedaan heb!!
Ik zit overigens nog wel te overwegen om een grappig gifje of sticker te sturen over een awkward stilte. Maar daar ben ik nog niet aan uit voor mezelf haha
Ik ga vandaag als een goede succesfull adult: wow spelen, mimosaâs drinken en pannenkoeken eten.
Gifje zou ik niet sturen, verder goed gedaan! Wie niet waagt die niet wint