Jaja, het is een gast van mijn buren. Gelukkig niet iemand random die hier binnen is. (ook al gebeurd, was de stalker van een andere buurvrouw toen)
Ik ben wakker geworden van het vage, mechanische geluid van hun bel. Ze heeft er echt al 100 keer op geduwd sinds 6.48 en ook vaak 5 - 10 seconden na elkaar.
De buurman is blijkbaar helemaal ‘weg’ door alcohol, de buurvrouw onduidelijk en de onbekende vrouw ruikt ook naar alcohol.
Ik denk dat ze rond 6 uur zijn thuis gekomen en toen is ze dus verkeerd naar het toilet gelopen. Normaal als je de voordeur opent per vergissing, merk je dat je op de gemeenschappelijke gang bent. Misschien is ze met haar verward hoofd verder gelopen?
Ik ben weer gaan vragen of alles ok was. Buurman blijkbaar ‘weg’ en buurvrouw zou ok zijn.
Ik weet dat de buurvrouw koppig kan zijn en een sterke mening heeft. Ik vermoed eerder ruzie.
De buurvrouw is een slechte slaper, maar nu kan ze al wel een uur een super vervelende bel negeren? Alcohol, andere middelen, ruzie?
De onbekende zit ondertussen op een fitness matje met fleece deken, kussen, koffie, water en tissue’s op de gang.
Ze kent geen nummers uit haar hoofd en kan dus niemand bellen. En ik weet eigenlijk ook niet of ik ze wel binnen bij mij wil. Raar verhaal dit.