Ahh ik weet hoe kut dit is, fijn dat het gelukt is!
Ik heb allebei mān ouders afgesnauwd omdat ze me allebei wakker hebben gemaakt. Nu voel ik me schuldig maar laat me dan ook met rust
Is ook wel heel erg rot, lijkt me moeilijk dat te parkeren. Hoop dat je desondanks een beetje kunt genieten van het mooie weer en lekker eten/paaschocolade oid.
Sterkte!
God mān zus begint nu al met de domme vragen over de bekerfinale. Die moet me ook met rust laten. Was ik maar naar huis gegaan dramaaaa
Ze zat echt een paar rijen voor me met de rug naar ons toe. Een man zei nog van: ājoh wil je niet liever naast elkaar zitten?ā. Aangezien er nog plek is voor twee naast elkaar maar dat wou ze niet want dicht bij de deur (we maakten geen tussenstops oid). Uiteindelijk is het kind gelukkig niet gevallen en is het stil geweest Maar raar was het wel.
Ik was demonstratief opgestaan hoor en had dat ook aangegeven, dat dat mens even heel snel normaal mag doen en haar kind bij zich mag houden.
Mijn H&M pakket lag bij 1 van de buren⦠en die had het weer aan iemand anders gegeven (persoon die eerst in dat huis woonde want volgens mij hebben ze woningruil gedaan). Ging die man nog moeilijk doen ook, pakket is ook open. Toen ik schreeuwde: Wees er gelukkig mee en ik ga melding maken stond hij ineens 10 minuten later toch voor mijn deur met mijn (open) pakket.
Mocht die man al nooit, was ook blij dat hij weg was. Wilde nog sorry zeggen omdat pakket daar was afgeleverd maar mooi niet gedaan. Volgende keer als het zou kunnen dat er in t weekend iets komt dan doe ik briefje op de deur dat het daar niet heen mag.
Ja de kennedymars, vriendin heeft hem uitgelopen.
Ik heb me toch echt zoān mega kater, wat een avond geweldig. Nog met een meisje mee naar huis gegaan man man man wat een avond hahah
Ik ben kapoooot. Eindelijk weer eens 20 km op een dag gefietst hoor met mān luie hol
man wat duren de dagen lang
Mn kat ving net een vlieg. Twee keer zelfs. Maar het sukkeltje weet niet wat ze er daarna mee moet doen en nou vliegt de vlieg weer vrolijk rond. Die vlieg irriteert me al dagen, ik had even hoop
Dat kan ik je niet beloven. Of ik sta je kei dronken in de ochtend succes toe te wensen. Of ik sta een x langs de kant ergens op de mannen in uniform te geilen.
Haha moet je niet bij mij wezen. De vroegste trein naar nimma hier gaat om 6 uur vgm en dan moet je al onderweg zijn.
Bedankt voor jullie berichtjes. Het heeft mij ook stof tot nadenken gegeven. Ik heb hier heel veel aan.
Heerlijke dag gehad! Eerst bijna de hele ochtend en middag in de tuin gezeten , toen met 2 vrienden een borrel gedaan en
gegeten bij een Ɣndere vriend daarna weer met een andere vriend op het strand met zonsondergang een fles bacardi mojito gedronken.
Nu heerlijk richting bed!
Ga je de Vierdaagse lopen? Ik zeg doen, onvergetelijke ervaring! Ik heb hem in 2019 gelopen. Zowel mijn ouders als ik wonen langs de route dus altijd welkom voor een plaspauze of een maaltijd
Same haha, maar heb wel enorme FOMO en verander iedere dag van mening hahaha. Ze moeten gewoon de inschrijving sluiten, dan wordt de keuze voor me gemaakt. Slaapplek komt wel goed, mocht je het echt overwegen dan kan ik altijd met je meedenken. Die blauwe medaille is ook heeeel wat waard!!
Urgh ik heb een vroege dienst en lenzen in doen is dan echt mij minst favoriete ding. Mijn ogen zitten ook gewoon nog half dicht hahaha. Meestal zet ik dan mijn bril op, ne pas de problem. Alleen ik weet dat het zonnig gaat worden vanmiddag dus dan heb ik weer spijt van mijn bril, want dan kan in geen zonnebril op.
Ik voel hetzelfde, weet eigenlijk zeker dat ik mij morgen ziek moet melden maar voel me nu al schuldig.
In de gemeenschappelijke gang van mijn appertement is een vreemde vrouw (bekende van de buren) al 45 minuten aan het bellen bij de buren.
De buren hun bel is duidelijk hoorbaar bij mij, dus er is een reden dat ze niet willen open doen.
De vrouw is aangekleed, maar geen schoenen, telefoon, handtas,⦠dat ligt bij de buren binnen.
Ze wilde naar het toilet en heeft de verkeerde deur genomen en haar toen buiten gesloten.
Beetje raar verhaal.
Ik weet niet wat ik moet doen. Ik heb haar al een deken, kussen en zakdoeken gegeven.
Ik haar gevraagd of de buren binnen ok zijn en of ik de politie moet bellen.
Ik hoor amper leefgeluiden van mijn buren, tenzij erg luide dingen, dus ik snap echt niet wat hier gaande is.