Nee die kruipen door de meest onmogelijke kieren, ugh. Maar het helpt wel tegen die doodenge hoornaars die van de zomer komen. Dat zijn echt demonen, die krijgen het voor elkaar om het kiertje van een paar centimeter openstaande raam altijd te vinden en sta ik weer als een hysterisch mens met een wegtrekker te schelden.
Hallo ik voel alles kriebelen door die gore spinverhalen
Ik ga zo mijn nieuwe auto ophalen, vind het best spannend
Wat een droombaan, gefeliciteerd!
Ik moest vandaag vroeg opstaan voor een cursusdag en op de een of andere manier vergat ik mijn bh aan te doen??? Gelukkig heb ik kleine borsten, maar heb mij de hele dag geƫrgerd.
Omg 3 uur bezig geweest, maar ik heb net gewoon zelf mijn wasmachine gemaakt! Mijn opa was Miele monteur dus ik weet zeker dat hij echt vetttt trots op me zou zijn. Overal lag water, knipperende lampjes. Vreselijk echt drama en wist niet waar ik moest beginnen. Maar ik heb goed nagedacht, beredeneerd wat het kon zijn, gereedschap gepakt en alle stappen doorlopen. En uiteindelijk is het gewoon gelukt. Ik zweet me helemaal kapot en heb echt mijn rug verpest maar dat mag de pret niet drukken. Sorry dat ik zo vol van mezelf klink want zo bedoel ik het niet haha, maar ik ben gewoon echt heel blij dat ik dit alleen heb gefixt.
Ik las “Mijn opa was Miel Monteur“
Maar wat knap van je! Ik zou niet weten hoe ik zoiets aan moet pakken.
Omg.
Er zit hier ineens van die meeuwen te skreeuwen.
Ga terug naar de kust ofzo ipv midden in een woonwijk.
Strand is max 1000 meter verderop
Het kind kan de was doen maar de vrouw kan de wasmachine repareren.
Ik ga straks naar White Lies in de Hedon. Lekker spontaan Logeerplekje gehosseld zodat ik morgen vanuit daar naar kantoor kan
Nu eerst een kind regelen
zullen wij vrienden worden
Je klinkt helemaal niet vol van jezelf! Dit is geen humble brag, dit is gewoon een echte en dik verdiende brag
Oh wat een nachtmerrie. Mān hele huis (alle 36m2) ligt vol met SHIT voor mān verhuizing en er ligt ergens een dode muis te rotten in de keuken. Laf me lefe
Mijn opa en oma zijn echt de liefste ik kwam net even wat langs brengen, maar bij thuiskomst kwam kwam ik er achter dat hun huissleutel nog in hun deur zat(want ze kwamen naar buiten om mij uit te zwaaien) en daar zit ook mijn huisleutel aan! Komt 30 seconden later mijn oma aan lopen met de sleutel
was ze gelijk achter me aan gereden om hem te brengen, maar ik fietste te snel en ze had alle stoplichten tegen
Ah heerlijk is dat, dan heb je niet een XXXL-was bij thuiskomst.
Het is 22,5 graad in mān woonkamer (door de zon) en ik lig met een T-shirt, dik vest en grote fleece deken op de bank te rillen, voel me echt belabberd
Ik ben alleen naar een concert van OneRepublic. Iedereen vond het maar gek maar ik ken niemand die ook naar hun luistert en wilde al jaren naar een concert. Over een halfuurtje begint het, zin in
Goed dat je lekker bent gegaan, veel plezier!