Wat je even kwijt wil #59

Stond de deur nou al die tijd gewoon open of hebben ze open gedaan? Fijn dat ze weer naar binnen mag in ieder geval. Super lief van je dat je zo voor haar gezorgd hebt

1 like

@Corvus
Voor mijn gebouw is dit wel een apart verhaal.

Soit, de buren zijn blijkbaar tot hun zinnen gekomen en ze is daar zonet rustig binnen gegaan.

Ik ben nu blij dat ik toch niet naar de politie heb gebeld, maar het bleef dubbel.

5 likes

Ik was 10 minuten geleden gaan kijken of ze ok was. Ze zat zittend te slapen en ik zag haar niet goed ademen met dat deken. Ik heb haar knie aangeraakt en gevraagd of ze ok was, dat was ze.
5 minuten later klopt ze op mijn deur (ze zal niet meer hebben durven duwen op de bel) en zei ze: het is ok, ik kan naar binnen. En de deur van de buren stond nu wel open.

Ik ben nu wel blij dat ik de politie niet heb gebeld, maar blijft aparte situatie. Waarschijnlijk gewoon door drank.

4 likes

Heel lief dat je je zo om haar bekommerd hebt!

2 likes

Ja maar of het een ā€˜onschuldige’ zatte nacht was kon ik dus niet inschatten.
Ik ken mijn buren als mensen die graag op stap gaan en een glaasje te veel ophebben. Maar ook dan zijn ze een soort van beschaafd: ze proberen dat stil binnen en buiten te gaan. Lukt natuurlijk niet, maar ik hoor ze dan wel tegen hun vrienden SSSSStTTTT zeggen voor overlast tegen te gaan.
Dus heel apart dat ze een vriendin die meer den 40 minuten bijna continue zit te bellen, laten buiten staan.
Alcohol is echt vies!

Soit, opgelost nu.

4 likes

Ze mogen je morgen/vandaag wel een bloemetje komen brengen! Het is niet een hele normale situatie om je bezoek een halve nacht buiten te laten liggen omdat je te beschonken bent. Het is dat ze in een relatief veilige setting was (jouw binnengang) dat scheelt. Het is dan toch altijd fijn dat andere mensen zich wel om haar bekommeren! You did well!

4 likes

Stop maar met alcohol.
Beetje grappig dat jou ervaring plots in mijn zatte-buren-verhaal staat. :smiley:

Pff, ik moet zo meteen ook voor Pasen op bezoek bij mijn ouders met alcoholprobleem. Thema van de dag precies.

7 likes

Dank je wel.
Ze heeft inderdaad minstens 3 uur op die gang gezeten. Zonder deken en matje is dat echt koud, ondanks dat het een binnengang is.

Ik ga daar nooit wat van horen. Ik kom ze toevallig 2 keer per jaar tegen in de gang/lift en ze gaan me daar waarschijnlijk nooit over aanspreken.

Ik heb met thee gemorst op mijn borstkas en het is gewoon een brandwond geworden joh :cry: En doet me toch een partij zeer.

3 likes

Ik ook, maar ja: als je het in je hoofd haalt dat iemand kan dood gaan door te stikken in eigen braaksel ofzo, dan doe je dat wel.
Ik ben misschien te bezorgd, maar komt ook wel door de verhalen dat je hoort dat iemand paar uur dood op straat ligt omdat niemand kijkt.

4 likes

Pfff ik ben echt brak en moet zo gaan brunchen :nerd_face: joepie

6 likes

Ja daar reken ik wel op

2 likes

Ik zit echt helemaal in de vakantie vibe, wat een chille dagen. Werk wat is dat?

7 likes

Het is weer lente, tijd voor mijn jaarlijkse kleding- en identiteitscrisis :black_heart: de dagen van een grote trui, docs en zwarte kleding zijn voorbij en dan heb ik werkelijk iedere dag kleding stress.

31 likes

Ik draag gewoon het hele jaar door zwarte kleding en Docs, al draag ik nu wat vaker mijn lage Docs. Want zwart :black_heart:

1 like

Ik ook veel! Alleen zou ik best graag meer kleur en licht willen dragen, maar het ā€œluktā€ me niet :joy:

Toch mijn zoektocht naar een lichte jeans maar weer oppakken, dat zal al schelen.

2 likes

Omg een van de vogelhuisjes in de tuin is bezet door een koolmeesje. :smiling_face_with_three_hearts:

Vorig jaar hadden we mussen in een ander kastje, dus die komen hopelijk dit jaar ook weer terug.

15 likes

Ik heb of herfst kleding of 30 graden zomer kleding. Deze tijden zijn echt lastig haha.

9 likes

Ik heb toevallig vandaag een blauwe jeans aan, haha. En ik heb afgelopen winter zowaar wat gekleurde truien (waaronder een knalroze hoodie) aan mijn garderobe toegevoegd. Ik draag trouwens wel regelmatig gekleurde Docs.

1 like

We paasontbijten op het terras bij mijn ouders en er lopen reeƫn door de tuin

48 likes