Wat je even kwijt wil #59

Ik was gister op een feestje, met alleen maar vrienden van mijn ouders en ik vind het zo leuk dat mijn vriend zich dan ook zo goed vermaakt. Ben hem de halve avond kwijt geweest omdat hij weer een geanimeerd gesprek stond te voeren met een random 60 plusser, of hij gezellig met een tante stond te dansen ofzo. Echt zo leuk. Ken die jongen vlak voor corona dus dit is nog relatief nieuw voor mij

57 likes

Wauw waar is dat ongeveer? Ik dacht dat jij een OG Amsterdamse was, maar vermoed nu van niet. :sweat_smile: Geniet ervan! :deer:

6 likes

Hahah ja Waterlooplein.

Ik doe graag alsof ik og ben maar opgegroeid in de achterhoek

12 likes

Ik heb echt zo’n rotgevoel omdat het mooi weer is en nu ik het gevoel heb dat ik iets moet doen. Terwijl ik heel de week weer op werk ben en ik het ook wel fijn vind om eens thuis te zijn. Maar nu zit ik helemaal niet met een fijn gevoel thuis.

11 likes

Lekker thuis chillen hoor als je daar behoefte aan had na zo’n lange werkweek. Je moet maar zo denken, er komen nog heeeel veel zonnige dagen aan.

19 likes

Dit had ik ook altijd in de lente/zomer. En ik vind het gewoon lekker om binnen te doen waar ik op dat moment zin in heb. Telkens als ik t gevoel heb dat ik naar buiten moet omdat het mooi weer is, geef ik mezelf de reminder dat ik prima onder een dekentje serie kan gaan kijken, of lekker achter de naaimachine. Dus gewoon doen waar je zin in hebt :green_heart:

11 likes

Ik heb mezelf opgesloten op m’n zolderkamer omdat ik deze week m’n laatste 2 tentamens ooit heb en ik vind mezelf echt zo verschrikkelijk zielig. Als ik alles haal, ga ik volgend weekend echt ultiem chillen op het terras om dit weekend te compenseren.

8 likes

Ik kijk al tijden uit naar een dagje voor mezelf en nu is het eindelijk zo ver en heb ik geen idee wat ik met mezelf aan moet :joy:

4 likes

Ja daarom kunnen regenachtige dagen zo heerlijk zijn. Ik zou lekker de gordijnen dichttrekken en gaan chillen hoor

2 likes

Ja het helpt ook niet mee dat mijn vriend nog veel thuis werkt en daarom op vrije dagen vaak weg wilt. Maar ik ben juist 40 uur op locatie en geniet ook van thuis zijn. Hij wilt ook alleen maar wandelen pffff en dan zegt hij: ‘is toch zonde om binnen te zitten blabla.’

Maarja hij is nu even weg alleen ik voel me dus niet echt fijn of ontspannen. Irritant. Nouja ik ga nu even met een boek op het balkon zitten

Haha ja same, ik ga me zometeen maar even aankleden en een rondje wandelen :sun_with_face::sun_with_face:

3 likes

Ik vind het daarom ook zo kut dat ons huis nauwelijks zon heeft in de woonkamer. Ik zou vaak namelijk het liefst thuis genieten van de zon met de deuren open, maar dat gaat dus niet.

4 likes

Ik heb echt zon leuk weekend gehad met vrienden en mn ouders. Voel me echt effe zielsgelukkig.

49 likes

Ik zit in de tuin in de zon wat op mn telefoon. Elke keer als het beeld zwart is zie ik zo m’n eigen kop en een nieuwe onderkin die er voor de winter nog niet zat. Fascinerend. Zit de hele tijd gekke bekken te trekken hahaha :crazy_face:

12 likes

Gefeliciteerd!! :tada::tada:

3 likes

Mijn oma heeft al mijn ramen gelapt :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Ik ben aan het inpakken voor verhuizing. Ik doe steeds vijf minuten iets en dan moet ik tien minuten bijkomen. En ik stik de moord door al het stof

1 like

Wat is dit met die nieuwe fashion trend van je broeksknoop los?! Of hebben alle fashionista’s op Coachella teveel gegeten. I guess not.

3 likes

De lui in de friettent op een zonnige paasmaandag. :smiling_face_with_tear: Arme mensen die hier de tent draaiende moeten houden, wat een figuren zeg :sob:

2 likes

Klinkt wel als de ideale trend voor mij wanneer ik all you can eat heb gegeten

8 likes