Wat je even kwijt wil #59

Mijn opa en oma zijn echt de liefste :heart: ik kwam net even wat langs brengen, maar bij thuiskomst kwam kwam ik er achter dat hun huissleutel nog in hun deur zat(want ze kwamen naar buiten om mij uit te zwaaien) en daar zit ook mijn huisleutel aan! Komt 30 seconden later mijn oma aan lopen met de sleutel :smiling_face_with_three_hearts: was ze gelijk achter me aan gereden om hem te brengen, maar ik fietste te snel en ze had alle stoplichten tegen :stuck_out_tongue:

25 likes

Ah heerlijk is dat, dan heb je niet een XXXL-was bij thuiskomst. :relaxed:

3 likes

Het is 22,5 graad in m’n woonkamer (door de zon) en ik lig met een T-shirt, dik vest en grote fleece deken op de bank te rillen, voel me echt belabberd :sob:

5 likes

Ik ben alleen naar een concert van OneRepublic. Iedereen vond het maar gek maar ik ken niemand die ook naar hun luistert en wilde al jaren naar een concert. Over een halfuurtje begint het, zin in :partying_face::notes::microphone:

103 likes

Goed dat je lekker bent gegaan, veel plezier!

3 likes

Veel plezier!

4 likes

We krijgen morgen de uitslag van de onderzoeken van mijn vader, weten al dat het kanker is, maar hoe nu verder nog niet. Hij heeft er zelf totaal geen hoop meer in en hij wil absoluut niet dat er morgen iemand met hem meegaat naar het ziekenhuis.
Mijn broertje en zusje proberen er luchtig mee om te gaan, of alleen naar mij toe geen idee. Zij wonen nog alledrie samen en ik woon alleen en ik voel me ook echt alleen hierin staan

15 likes

Wat een vreselijke situatie zeg. Ik wil je wel nog wat ongevraagd advies meegeven. Ik denk dat het toch wel erg prettig is om je vader samen met iemand anders naar het ziekenhuis te laten gaan. Dit enerzijds voor emotionele support, maar vooral ook voor het kunnen herinneren van wat de doktoren hebben gezegd.
Ik heb eenzelfde situatie meegemaakt enkele maanden geleden, dus mocht je willen praten hierover dan mag je me gerust PM-en.

2 likes

Oh ik ben echt zo pro dingen alleen doen, precies om de reden die jij beschrijft. Dan leef je vind ik echt je beste leven haha, als je doet waar JIJ zin in hebt, met of zonder gezelschap.
Hopelijk was het leuk!

9 likes

Stond net tussen ekte boomers in de Ziggo Dome. Concert van de Simple Minds dat 2 jaar was uitgesteld. Wel m’n moeder een plezier gedaan door mee te gaan :kissing_smiling_eyes:

13 likes

Lief :kissing_heart:
Ja ik wil ook dat er iemand meegaat met hem, maar daar zijn we met 3 al een week over bezig tegen hem en het mag niet van hem dus dat gaat niet lukken.

3 likes

Lekker doen hoor, doe ik ook vaak. Hoop dat het leuk was :clap:

4 likes

Na een concert in een overvolle trein eersteklas zitten is toch wel heerlijk, hoor. :ok_hand: Wel 2 treinen ervoor laten gaan. Nu living on the edge met een batterij van 13%.

@Airy-fairy Ik ga regelmatig alleen. Vind dat echt prima te doen.

5 likes

Ja precies! Ik ben sowieso heel erg van dingen alleen doen (vooral als het anders betekent dat ik ze niet doe). Het was echt geweldig. Heel hard genoten! Dank voor alle lieve reacties hier :relaxed:

Edit: en had bij echt ieder nummer een bepaalde herinnering uit een fase in mijn leven de afgelopen +/- 10 jaar. Zo grappig om me te beseffen hoe aanwezig hun muziek in mijn leven is (geweest). Lekker slapen nu maar echt zo blij dat ik ze eindelijk live heb gezien :smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

Ik had gisterenavond een rondje gefietst en er zat een grote zwarte vogel (kraai?) helemaal vast in een hek.
Johhhhh van dichtbij hebben die beesten echt wel grote snavels, hij kon me ook echt niet waarderen dat ik hem eruit probeerde te halen en probeerde me echt te pakken.
Op een gegeven moment gaf hij zich helemaal over en kon ik hem na 15 minuten klootviolen eruit manoeuvreren zonder zijn vleugels te breken. Vervolgens vloog hij weg.
Vond het wel leuk om te doen :eagle:

97 likes

Ik ben blij dat dit mijn laatste groepsproject is van mijn studie. Het begon zo soepel maar er is één persoon die me bijna dagelijks irriteert met haar lakse houding. Inmiddels ben ik op het punt dat ik haar eruit wil gooien en dat is dan ook mijn doel van vandaag :muscle:t4:

11 likes

Eng! Het klinkt trouwens meer als een raaf, die hebben inderdaad grote snavels.

4 likes

Ja dat dacht ik ook, het was geen klein mereltje en de snavel was echt groot en grijs haha.

2 likes

Ik ben verliefd op deze

11 likes

Ohhh ik woon in de omgeving van de Biesbosch en het was op een open vlakte met vooral schapen en her en der water haha. Maar het lijkt wel echt op de vogel die @babushkababy post! Ach misschien was het stiekem een klein mereltje maar vond het van dichtbij echt een groot beest xD
Ik wacht op smart tot er weer een nieuwe quest komt in mijn leven haha.

2 likes