Misschien een tip, ik zag net dat op de site van jd sports zwarte lage allstars voor 30 euro nu te koop zijn. Wel alleen in maat 35.5 en 38 (of kleiner). Heb ze gelijk weer besteld haha. Vreselijk irritante site trouwens met hun zo en zoveel hebben dit product bekeken/gekocht. Ga weg who cares.
Er waren net twee mannen hier om een slimme meter te installeren, en echt mijn hart, wat een lieverds waren dit. Lekker een beetje keuvelen met zn tweetjes, helemaal tevreden met de koffie die ik ze gegeven had, en het klusje dat ook nog bleek mee te vallen. Gingen ze net weg, vroeg er een of hij misschien eventjes uit het raam mocht kijken want het uitzicht was zo mooi?! Ohh Gingen ze helemaal aanwijzen waar hun kinderen gewoond hadden, op welk bankje ze vroeger hun lunchpauze hielden.
Het stikt momenteel van de dikke zwarte spinnen in mijn huis, van die gigantische mini tarantulaās zeg maar. Ik ben niet echt bang voor spinnen maar dit is echt kut, gisteravond kroop er elk uur een over de muur vlakbij mān hoofd. Heb ze allemaal opgezogen met mān kruimeldief en naar buiten gegooid.
Het lijkt ook wel of ze nog groter dan normaal zijn, ik gruwel hier van. Als er ergens een nest zit ga ik wel huilen.
Ze hebben paaseieren verstopt op werk. Voel me net een klein kind die helemaal enthousiast is en dapper gaat zoeken haha
Helaas, maar Groningen is net zoān groot ongediertehol whaha. Ik woon in De NatUUr dus gewoon meer beestjes, en met dit warme weer heb ik mijn ramen open dus alles komt naar binnen. Zeg al jaren dat ik horren moet kopen maar ik ben laks.
Nee die kruipen door de meest onmogelijke kieren, ugh. Maar het helpt wel tegen die doodenge hoornaars die van de zomer komen. Dat zijn echt demonen, die krijgen het voor elkaar om het kiertje van een paar centimeter openstaande raam altijd te vinden en sta ik weer als een hysterisch mens met een wegtrekker te schelden.
Hallo ik voel alles kriebelen door die gore spinverhalen
Ik ga zo mijn nieuwe auto ophalen, vind het best spannend
Wat een droombaan, gefeliciteerd!
Ik moest vandaag vroeg opstaan voor een cursusdag en op de een of andere manier vergat ik mijn bh aan te doen??? Gelukkig heb ik kleine borsten, maar heb mij de hele dag geƫrgerd.
Omg 3 uur bezig geweest, maar ik heb net gewoon zelf mijn wasmachine gemaakt! Mijn opa was Miele monteur dus ik weet zeker dat hij echt vetttt trots op me zou zijn. Overal lag water, knipperende lampjes. Vreselijk echt drama en wist niet waar ik moest beginnen. Maar ik heb goed nagedacht, beredeneerd wat het kon zijn, gereedschap gepakt en alle stappen doorlopen. En uiteindelijk is het gewoon gelukt. Ik zweet me helemaal kapot en heb echt mijn rug verpest maar dat mag de pret niet drukken. Sorry dat ik zo vol van mezelf klink want zo bedoel ik het niet haha, maar ik ben gewoon echt heel blij dat ik dit alleen heb gefixt.
Ik las “Mijn opa was Miel Monteur“
Maar wat knap van je! Ik zou niet weten hoe ik zoiets aan moet pakken.
Omg.
Er zit hier ineens van die meeuwen te skreeuwen.
Ga terug naar de kust ofzo ipv midden in een woonwijk.
Strand is max 1000 meter verderop
Het kind kan de was doen maar de vrouw kan de wasmachine repareren.
Ik ga straks naar White Lies in de Hedon. Lekker spontaan Logeerplekje gehosseld zodat ik morgen vanuit daar naar kantoor kan
Nu eerst een kind regelen
zullen wij vrienden worden
Je klinkt helemaal niet vol van jezelf! Dit is geen humble brag, dit is gewoon een echte en dik verdiende brag
Oh wat een nachtmerrie. Mān hele huis (alle 36m2) ligt vol met SHIT voor mān verhuizing en er ligt ergens een dode muis te rotten in de keuken. Laf me lefe