Wat je even kwijt wil #59

Misschien was het een kauw? Ik zeg ook altijd enthousiast dat ik een raad zie maar laatst wees iemand me erop dat het een kauw was :sweat_smile:

1 like

Wou even opzoeken hoe groot raven dan zijn, flinke beesten idd!

15 likes

Holy shit. Gisteren liep ik overdag te vechten tegen een te hoge bloedsuiker. Vannacht constant tegen een te lage bloedsuiker en ook ging m’n arm ging nog eens uit de kom omdat ik iets probeerde op te pakken. Ik doe niet meer mee vandaag.

3 likes

Neeee geen kauw die herken ik aan hun zwarte plek bij hun hoofd zeg maar.
@anon50301661 Hmmm het zou kunnen maar na het zien van de fotos van @Dombo denk ik toch dat het een kraai geweest moet zijn! Want de snavel was echt grijzer en als ik het google komt een kraai het dichtste bij :smiley: En raven zijn eng :’) dan denk ik dat ik misschien niet geholpen had en de vogel bescherming had gebeld.

1 like

today I learned zeg, o mijn god wat een terrorbeesten
die onderste ziet er ook echt uit alsof hij dat lammetje kapot gaat maken

2 likes

Jeetje mina wakker geworden met een enorme financiële meevaller in de mail. Nadat ik gisteren een brief met een financiële tegenvaller kreeg. Het event elkaar nu goed uit.

20 likes

ik heb een keer in het julianapark in U., toen ik gezellig kuikentjes aan het kijken was, gezien hoe een kraai (denk ik tenminste) in volle vlucht zo’n eendenkuiken oppikte en ermee vandoor vloog
je hoorde ook nog heel dramatisch steeds zachter in de verte de piep piep piep van dat kuikentje
en ik stond daar van :frowning_with_open_mouth: :frowning_with_open_mouth: :frowning_with_open_mouth: gebeurt dit echt???

6 likes

Love raven :heart:
Dit is Fable the Raven, echt heel erg lief en slim

7 likes

Maar zo mooi! :heart:
Ik zou het nooit doen maar een kauwtje als huisdier lijkt me bijvoorbeeld ook zooo leuk. Misschien als ik ooit ergens buiten woon dat ik er eentje kan lokken die alleen dagelijks even wat lekkers komt halen in mijn open keukenraam oid.

4 likes

Wisten jullie dat een groep kraaien in het engels een Murder of crows heet. Een groep raven heet in het Engels een conspiracy. Vond ik zo leuk feitje haha.

28 likes

M’n vader en oom hebben vroeger allebei een halftamme kauw gehad, volgens mij kwam dat omdat ze uit het nest waren gehaald of gevallen, maar ze gingen wel op trek :heart:
Vind het zo schattig, haha. Ook van die foto’s met zo’n kauw steeds bij iedereen te chillen.

@fahrenheit en een groep uilen is een parlement.

10 likes

Dat lijkt me zo leuk! Kraaien en kauwtjes etc zijn heel slim en kennelijk herkennen ze mensen heel snel, je kan goed bevriend met ze worden door ze aandacht en lekkers te geven en ik heb gehoord dat ze zelfs random kleine cadeautjes bij mensen op de stoep achter laten haha.

8 likes

Ik kan nog een jaar mensen besmetten met Pfeiffer, en mijn huidige date heeft het nog niet gehad :’) wat een last dit

4 likes

Ik maak de cito toetsen tegelijk met mijn klas. Sowieso dat ik dit keer wel 550 haal :sunglasses:

33 likes

Dus ze klaagt omdat ze… haar taak als ouder moet vervullen?

35 likes

Dat zit in het takenpakket van ouder zijn.

2 likes

En net voor de eerste keer 10 km gelopen!

74 likes

Snap trouwens niet wat emotioneel zwaar is aan het haren wassen van je kind. Tenzij die de boel bijelkaar krijst.

Maar dat zit ook in de ouder takenpakket

2 likes

Nu het hier over kraaien gaat moet ik direct aan dit bericht denken.

7 likes

Kraaien zijn echt ziek slim.

5 likes