Wat je even kwijt wil #59

Ik wil iets afronden, voordat ik vandaag met verlof ga, maar er ontbreekt nog 1 stukje info en ik krijg van niemand respons :smiling_face_with_tear: Sowieso lijkt het alsof de komende drie weken iedereen “mei” vakantie heeft haha.

5 likes

Ik op Whatsapp: Goede reis!
Mijn vader: ok

36 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Het niet zo lekker in je vel-topic

Je kan het poortje van de zelfscan bij de appie openen met je bonuskaart! Wat een heuglijke dag

22 likes

Uhm nou tbh heb ik het gewoon nagemaakt van tiktoks en me niet aan hoeveelheden gehouden haha. Zo’n pak lotus koekjes, mascarpone, slagroom, en de speculoos spread. En dan zet je koffie, daar doop je de koekjes in en dan doe je een laag koekjes. De mascarpone en slagroom mix je samen met wat van de spread die je vloeibaar hebt gemaakt door even de pot in de magnetron te zetten, dan daar een laag van, weer een laag koekjes, een laag van de mix, en dan koekjes er bovenop verkruimelen en wat van de spread overheen.

En dan lijkt het waarschijnlijk hierop en doe je het een paar uur in de koelkast

33 likes

Wow, we krijgen gewoon 500 euro terug van de energierekening??? Dat had ik echt niet verwacht met die belachelijke prijzen joh. Maar goed, ons maandbedrag afgelopen jaar was gebaseerd op de vorige bewoners en dat waren twee oude besjes die dag en nacht, zomer en winter, de verwarming op 25 hadden staan haha.

29 likes

Mijn schoenen piepen enorm in een deel van het kantoor en ik voel me echt een clown als ik dan al piepend langs loop.

12 likes

Je krijgt dit jaar meer compensatie van de overheid. Zo’n €2,- per dag krijg je :slight_smile:

5 likes

Ik wilde net mijn automatische bericht aanzetten, omdat ik nu vakantie heb. Krijg ik ineens nog een mail met allemaal verzoeken. Ze wachten maar hoor :joy:

3 likes

Ik heb zo’n goede dag vandaag: online sollicitatiegesprek ging goed, het zonnetje schijnt, ben gaan lunchen met m’n oma’s die ik al maanden niet had gezien én op de terugweg kwam ik m’n beste vriendin tegen (ook na maanden). We hebben niet zoveel contact maar als we elkaar zien is er veel te vertellen dus nu hebben we een koffieafspraak gepland voor ik weer naar Parijs ga :smiling_face:

(Oh en Merol heeft mn concertstory gerepost dus ben ik ook weer een succesful fangirl :+1:)

59 likes

Lief, helaas niet zo goed geslapen maar ach

6 likes

Ik heb een hersenschudding door een fietsongeluk en het is zo klote

13 likes

Ik zit na een lange werkdag met een koud pilsje in de trein en oh, wat is dit toch een van de geneugtes des levens

26 likes

De landwijnen van de Coop zijn in de aanbieding 3 voor 10 dus ik heb de chardonnay meegenomen, die heb ik wel vaker en is lekker. Nu maak ik net een fles open en die hele wijn bruist en heeft koolzuur, echt als een champagne. Dit heb ik nog nooit gehad bij deze wijn en lijkt me ook niet normaal? Weet iemand hoe dit kan? Isn het een productiefout of is er iets mis met de wijn? Heb om te checken de andere fles ook open gemaakt en daar is het ook!!!

1 like

Ligt dat bakje op je nachtkastje? Heb je al gekeken tussen het bed en het matras?

1 like

Boven de wasbak op een plankje? Misschien dat die dan in de zwanenhals zit, dat heb ik wel eens gehad. Wel echt halen joh! Hopelijk vind je de ring snel weer

4 likes

Aah hopelijk kan je hem toch nog terugvinden. :kissing_heart: Ik heb hetzelfde, niet iets met emotionele waard hoor maar ik heb tijdje 2 zilveren armbandjes afgedaan en ik ben ze ook gewoon kwijt? Hoe dan. Liep gisteren ook al te zoeken.

3 likes

Netflix is het ook niet helemaal meer hè

1 like

Thanks, ik hoop het ook. Het is ook gewoon frustrerend he? Hoe kan het opeens weg zijn? Vooral omdat het mij dus al een keer eerder is gebeurd dus ik was er heel zorgvuldig mee, altijd op dezelfde plek bewaren enzo. Hopelijk vind je ze nog terug!

2 likes

Slechte mental health dagen, maar dacht toch een pakketje weg te brengen en boodschappen te doen om iig even buiten te komen. De 5 minuten dat ik er heen liep al lekker door iedereen aangestaard en die gast van het pakketpunt bleef ook maar van alles vragen over m’n tattoos en piercings. Moest eerst online m’n pakket aanmelden, maar heb maar gezegd dat ik het wel thuis doe en ben snel weggegaan. Durf nu natuurlijk ook nooit meer naar dit pakketpunt.

Nou weet ik dat mijn opvallende(?) uiterlijk en m’n (sociale) angsten niet een top combo zijn, maar normaal kan ik opmerkingen enzo wel redelijk handelen. Ben nu alleen thuis in janken uitgebarsten en nou brengt m’n vriend alsnog het pakketje weg en doet hij ook maar de boodschappen.

Was weer leuk om buiten te zijn :+1:t2:

10 likes