Wat je even kwijt wil #59

Maar je ziet alleen maar de eerste 30 likers toch

2 likes

Ik heb een taart gewonnen. :sunglasses:

57 likes

Het is niet gelukt dus nu ben ik dubbel zo verdrietig en teleurgesteld. Ik kon dit zo goed gebruiken na alle ellende en dit weekend staat me weer iets heftigs te wachten. Dus ik lig nu lekker in bed te janken tot ik weer aan de bak moet:(

3 likes

Ik zit tegenover twee vrouwen in de trein, volgens mij twee collega’s. Die ene vrouw praat de heeeele tijd, die andere vrouw probeert af en toe wat te zeggen maar komt er gewoon niet tussen. Als ze aan haar zin begint gaat die vrouw weer door met haar eigen verhaal. Luistert echt 0,0.
Ik heb echt een hekel aan dat soort mensen, die niet kunnen luisteren en alleen maar zelf praten :sob:

9 likes

Vanavond naar War on Drugs, zoveel zin in :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Inclusief alle privégesprekken, toch?

7 likes

Heb ik vandaag €9 betaald voor twee liter zonnebloemolie? Oh jazeker! Het schap werd net helemaal bijgevuld en als die prijs niet zo hoog was geweest had ik er wel veel meer meegenomen.

3 likes

Ik krijg (slag om de arm) een chille huurwoning!!! Volgende week krijg ik het contract, omg zo blij

ja, nog steeds veel te duur voor wat het is, maar ik woon straks wel in de stad waar ik werk. Aka ik hoef niet meer 2 uur te reizen naar kantoor. En het is ook nog eens op een fijne locatie, relatief netjes onderhouden en aardig ruim

83 likes

Ik heb best wel vliegangst, maar het viel echt zo erg mee :grin: zelfs op het einde uit het raampje gekeken haha.

9 likes

Er loopt hier een hond in de buurt die zo erg op Rick James lijkt en ik moet elke keer weer zo lachen om de gelijkenis.

Ik ging daardoor wel even googelen en de album covers van deze man :star_struck:

Rick James

Rick_James_-_Street_Songs

Rick_James_-_Cold_Blooded

Rick_James_Throwin_Down

8 likes

Heb je een linkje naar dit bericht?

5 likes

Wordt wel in rap tempo duurder zeg :open_mouth:
Ik betaalde zondag nog 3€ voor een liter en dat voelde als belachelijk veel.

2 likes

Heel herkenbaar. Het is ook moeilijk om dan over die dingen heen te stappen.

1 like

Een vriendin stuurde net deze regels door voor koningsdag in Amsterdam:

U mag ook frisdrank in blikjes of plastic flesjes verkopen, maar géén alcohol. De verkoop van vlees (saté, kebab en dergelijke), vis/visproducten en zuivel (of producten waarin zuivel wordt gebruikt) is niet toegestaan.

Maar dan zou alles vega/vegan dus wel mogen wat opzich dikke prima is. Maar eigenlijk moet je maar verhongeren of zo? :joy: Misschien denk ik hier ook te hard over na omdat ik net flink heb zitten borrelen.

4 likes

Haha ja moet ik echt eens een keer proberen maar het is echt nog zo’n drukke puppy. Maar voor je beeldvorming: het is een zwarte cocker mèt pony.

3 likes

Dat wordt friet eten. Zullen de duiven wel blij mee zijn.

4 likes

Haha toen ik die foto’s zag dacht ik al… die hond is vast een spaniel!

4 likes

Maar dat is voor particulieren toch? Ik word ook altijd een beetje ongemakkelijk van die kraampjes met grootmoeders kipsate die dan al de hele dag achter de kraam in de volle zon in de Tupperware staat te stomen.

20 likes

Nou we vroegen het net bij het terras waar we zaten toen ik het appje kreeg en die waren het al 2 dagen druk aan het uitzoeken
Zo een particulier sla ik normaal zelf ook over maar er staan ook genoeg restaurantjes met kraampjes buiten. Stond nergens bij dat het alleen voor particulieren geld.

1 like

Mijn bank is net failliet gegaan. Amsterdam Trade bank :anguished: Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren

1 like