Update; mijn vriend heeft het net uit de vuilnisbak gevist haha
Heeft je kat 'm niet opgegeten ofzo? En anders ff al je tassen langsgaan, misschien heb je 'm onbewust afgedaan en daarin gestopt ofzo (ik doe dit altijd als ik m’n handen ga wassen bijv).
Lekker?? Ik ben wel benieuwd naar of dat Sundae effect boeiend is
Ik vind dat Sundae gebeuren het lekkerste aan deze smaak
De laaste letter van mn naam is een A maar mensen schrijven t vaak met een E omdat lezen en luisteren moeilijk is blijkbaar. En op tinder vind ik het leuk om dan een klinker van diegenes naam die mijn naam verkeerd schrijft in een E te veranderen.
Maar nu deed ik het laasts bijna in een email naar iemand die mn naam verkeerd schreef haha.
Soya
Ah nee wat ongelofelijk balen dit!! Hoe lang geleden heb je 'm afgedaan en daar bewaard? Stofzuigerzak al gecheckt? Weet niet of ie nog tussen handdoeken kan zijn gevallen die misschien in de wasmand of wasmachine terecht zijn gekomen? Kan je partner 'm misschien nog hebben meegenomen? Hopelijk is je ring snel terecht!
Ik ga zo voor Iftar naar mijn schoonouders, maar had net al zo’n honger dat ik per ongeluk gedachtenloos een hele zak chips heb zitten wegkanen
(Ik doe zelf dus overduidelijk niet mee aan ramadan haha)
Ik heb bij mijn leidinggevende aangegeven dat ik het niet eens ben met de verdeling van mijn uren (ik heb twee functies op mijn werk) en het daarbij behorende salaris, want het valt een paar honderd euro lager uit dan is besproken/dan ik dacht. En hij is het gelukkig met mij eens, maar nu moet ik naar de 'opper’baas om het te bespreken en een voorstel te doen en ik vind het zo eng. Waarom is dat toch zo moeilijk? Ik heb allerlei goede argumenten maar toch vind ik het spannend. M’n vriend doet daar zo makkelijk over maar ik denk dan van ja: jij bent een man! (En hij werkt in een commerciëler werkveld)
Ik weet niet of je op ongevraagde tips zit te wachten, maar ik heb laatst ook een sierraad teruggevonden door alle was in de wasmand 1 voor 1 uit te kloppen. Opeens viel hij op de grond. Dus misschien dat proberen en even in je wasmachine kijken?
Ik zag net een ad voor een Samsung wasmachine en droger op insta. Maar mijn oog viel op een kast die er naast stond. Bestaan en sinds een aantal jaar stoom kasten, waar je gewoon je kleding in kan hangen verwijderd geuren, bacteriën/virussen en huisstofmijt. Lijkt mij echt ideaal als je geen vlekken hebt. Jammer dat de prijs €1650 is. Zou het wassen een stuk makkelijker maken. Niet wassen drogen en strijken.
Linkje
Airdresser | DF60A8500WG | Samsung Nederland61a8w0_up*MQ…&gclid=Cj0KCQjwgYSTBhDKARIsAB8Kukt8ip8ssFuwkVeFfWj2pi6tsnL2Ih2S20gUTDFiDQKja8rTpX_sjfEaAh_5EALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Nee ik heb geen Samsung aandelen.
vet, dit zijn echt de dingen die ik zou kopen als ik heel veel geld zou hebben
Ik had Snickers ijs gekocht maar per ongeluk Creamy Peanut Butter ipv de normale. En daar zitten geen stukjes pinda in, wat een teleurstelling
Ik vond die heel lekker maar wel echt anders dan de gewone. Wel goeie pindaskaassmaak
Ja ze zijn niet echt vies maar ik mis toch echt de crunch van die nootjes
Ik heb geen eigen wasmachine! Dus dat kan ik niet checken helaas.
@Reflect al gechecked heb alle kussens van de bank gehaald.
Het mooiste meisje van de klas is pas net begonnen en ik jank nu al
Omdat het zo kut is of omdat je het zo zielig/ontroerend vindt?
Tweede