Wat je even kwijt wil #59

Ik ben ooit jaren een edelsteenhangertje kwijt geweest. Was er best aan gehecht maar het was onvindbaar. Toen ik ging verhuizen en mijn bed uit elkaar haalde, vond ik het terug.
Het was denk ik tijdens een keer verschonen van het beddengoed gevallen, en tussen de spiraalbodem terecht gekomen, op een plek die je niet goed ziet als je je bed verschoont. Een hele gekke plek dus maar ik was er zo blij mee.
En een kleine oorbel die ik liet vallen was onder een plint geschoten waar blijkbaar een kiertje zat.

Ik las ergens dat je een kat hebt, dan kan de ring nog achter meubels liggen. Katten hebben nog weleens de neiging om te gaan hockeyen met spulletjes die op de vloer vallen, en zo iets achter of onder een kastje schuiven.

Hopelijk vind je het terug! :crossed_fingers:

7 likes

Willen jullie even duimen voor me? Ik heb een buitengewoon aanbod gekregen voor een mini vakantie en moet goedkeuring krijgen :palms_up_together:t4:

53 likes

7e keer in de sportschool in 1.5 week

Who the fuck am I ?!?!

Daarentegen wel weer een broken heart, gedoe op werk en geen zin om te koken, dus gelukkig toch nog wat same shit as usual.

Heerlijk veel Engels in dit bericht.

20 likes

Ik heb de fout gemaakt om toch nog even op de bank te gaan zitten in plaats van direct naar bed te gaan. Ik voel mezelf steeds verder wegzakken

4 likes

Ik ga weer een boot kopen :grin::grin::grin::grin::grin: oké bootje nu max 4 meter maar ben echt blij heb t gemist

41 likes

Nog een dag werken en dan 2 weken vakantie van mijn onderwijsbaan. :smiley:

14 likes
10 likes

Wat lief je berichtje dankjewel , het gaat. Vandaag was weer een hectische drukke dag oo het werk en heb met mijn manager erover kunnen praten. Het is gewoon een hele trieste situatie om het maar even zo te zeggen.

3 likes

ik hoop echt dat je ‘m nog vindt :crossed_fingers:t2:

3 likes

Ik heb een lekkere week! Ik heb het laatste tentamen van een studie onderdeel gehaald, heb op werk gevraagd om salarisverhoging terwijl ik dat heel spannend vond (leidinggevende gaat er naar kijken) en vandaag had ik een lekkere productieve dag. Voelt zo fijn! Deze positieve energie had ik echt even nodig. Ik ben nu echt kapot, maar wel heel voldaan

19 likes

Eergister iets te hard gesport en echt zoooooo’n spierpijn in m’n benen, niet normaal. Hobbel al de hele dag wankelend rond. Trap op gaat nog net, trap af is echt de hel. Dat je jezelf dit aan kan doen :sweat_smile:

Het eerste wat ik ga doen als ik weer in NL ben is weer een paar spuiten Botox in m’n voorhoofd laten zetten. Lijkt wel de Grand Canyon.

15 likes

Je kan ook een panty om je stofzuigervoet doen en dan stofzuigen. Dan kan de ring niet in de stofzuiger maar blijft op de panty hangen. Hoop dat ik het een beetje duidelijk uitleg!

7 likes

Normaal krijg ik midden in de nacht mijn salaris gestort, maar nu niets gehad. Hopelijk heeft iedereen dat probleem en ben ik niet de enige. Het is niet zo dat ik het kan missen :sweat_smile:

1 like

Werd draaierig wakker en ik heb er nu nog steeds last van :smiling_face_with_tear:

1 like

Slaapkamer deur was dicht gewaaid met de katten bij ons in de slaapkamer. Werk om 2:45 wakker gemaakt door een pissende kat tussen m’n benen.

En ik wil die katten al zo graag het huis uit hebben

4 likes

Het hoogtepunt van vrijdagochtend is dat dan de bonusaanbiedingen van AH voor volgende week in de app staan. :nerd_face:

48 likes

Zo herkenbaar! Ga dan altijd gelijk mn lijstje voor online bestellen maken

3 likes

Ik ook. :sweat_smile: Net mijn bestelling voor volgende week zaterdag in orde gemaakt.

5 likes

Mijn appartementencomplex wordt gerenoveerd, ze zijn net begonnen en het geeft zo veel lawaai en troep op het terrein en in de gebouwen nu al. Ik wilde vanochtend uitslapen maar nee hoor om 7 uur waren ze er al. Mijn eigen appartement is ergens de tweede helft van het jaar aan de beurt en de gehele renovatie duurt nog tot eind dit jaar, word er nu al niet goed van :confounded:

2 likes