Shit, gesport maar vergeten dat de stroom eraf zou gaan vandaag en ik moet nog naar mn werk toe. Dat wordt heel koud douchen.
Wim Hof zou trots op je zijn
Weer op vrijdag op kantoor, weer helemaal alleen op de afdeling.
Vrijdag naar kantoor is ook wel heel erg gemotiveerd.
Nou ik heb nog geen zekerheid dus ben mezelf aan het opvreten van binnen en tegelijkertijd probeer ik te manifesteren
Eigenlijk wel erg jammer dat je vrijdag nooit meer iemand ziet, was voor Corona wel de dag dat je na werk nog een terrasje of een drankje deed met leuke collega’s.
Nou dat is nu overduidelijk de donderdag geworden, echt heel de binnenstad puilde uit van grote afgehuurde tafeltjes met mensen in werkkleding eraan
Ligt misschien ook wel aan het werk dat ik nu heb hahaha
Gisteren en vandaag had ik op werk echt van die pubermomenten Gisteren had ik een man aan de telefoon waar ik iets voor moest uitzoeken, dus ik vroeg zijn postcode, maar dan kreeg ik een andere naam dan die van hem. Dus toen zei hij ja het is mijn vrouw haar naam, dus ik zeg:’ Ohh mevrouw hol?’, en ik weet niet maar de manier waarop het uit mijn mond kwam, echt zo :’ mevrouw HOL?’, ik schoot gewoon in de lach. Dus hij vroeg of ik een ander telefoon nummer kon noteren, maar ik kon gewoon even geen antwoord geven omdat ik stilletjes zat te stikken in mijn lach. Dus op een gegeven moment weet ik echt piepend uit te brengen: ‘wacht even hoor meneer, ik ben aan het zoeken’, en het duurde echt veeeels te lang voordat ik die man weer normaal te woord kon staan.
En vandaag had ik ook weer zoiets. Ik vroeg om die man zijn achternaam, en hij zei :’ Van Agt’ of zoiets …ik kom het niet goed verstaan , dus ik zeg:’ van achteren?’, en toen had ik door wat ik zei en moest ik eigenlijk weer in de lach schieten om hoe raar het klonk. Ik ben 31en ben ook nog eens aan het werk, echt wtf man waarom ben ik zo gewoon hahaha
Ik heb met de baas v/h bedrijf gesproken en het wordt aangepast! Was echt zo gepiept haha. Zo fijn
Ik kijk regelmatig naar vormgeving van verpakkingen en vandaag zag ik een gin merk dat TRUT heet. Het is wel een Kroatisch merk maar ik vind het om te gieren.
Ja dit wil ik.
Het zorgt wel voor gespreksvoer.
“Wil je een glaasje TRUT gin?”
Trut&Tonic, ja ik zie het wel
Ik wil nu ook een TEEF tequila
Dat is hier op kantoor ook. Vrijmibo word niet meer gehouden omdat meer dan de helft van kantoor vrij is en ander deel nog thuis werkt. Zo jammer eigenlijk!
Na jaren niet zonder foundation naar buiten te gaan ben ik er ineens toch zo klaar mee. Kijken of het gaat lukken met alleen spf op mijn gezicht door het leven te gaan
Net therapie gehad, het liefste kruip ik onder een deken maar ik ga de muziek keihard aanzetten en met een vuilniszak door het huis en opruimen.
Sorry alvast buren
Dit werkt wel echt goed! Vaak beter dan in bed gaan liggen!
Mijn favo op dit soort momenten is simple plan, heerlijk zelfmedelijden
Ik heb een fout gemaakt op mijn werk en ik kan hier zo mee zitten. Ik heb al excuses aangeboden aan de klant en besproken met collega’s wat we verder nog kunnen doen. Collega geeft aan dat het slordig is, maar dat het kan gebeuren. Maar toch blijft het in mijn hoofd spoken en kom ik daardoor minder goed toe aan ander werk dat ik nog moet doen vandaag. Ik neem mezelf dit soort dingen zo veel meer kwalijk dan nodig is, denk ik