Dat betekend dus dat je onsterfelijk bent
Zit daar kebab in?
M’n vader is fan van Froukje, ik wou vandaag samen met hem naar haar concert in onze stad vandaag maar heb geen kaartjes kunnen fixen.
En nu hoor ik m in de douche meezingen met haar muziek op speaker hahaha
Nee haha, lijkt me een hele bijzondere combi. Ze zijn vegan!
afkicken van neusspray is altijd weer zo’n gedoe
Ik ben geïnfluenceerd door het forum en heb een Camelbak fles gekocht. Ik dronk eigenlijk altijd te weinig maar heb vandaag al 3 flessen leeggedronken!
Ja je weet maar nooit bij de jumbo
Ik verveel me zo erg, dat ik op het Viva form ben gaan lezen.
Ik zit nu al 4 uur met mijn moeder op de SEH en iedere minuut is eindeloos…ben zo moe.
Ah wat akelig Hoop dat je moeder oké is en dat jullie gauw naar huis mogen
Was vet he? Ik was er ook
Potver, ik heb zin om verliefd te worden en niet meer die meer die act op te houden van krachtige single 29 jarige vrouw. Ik wil vieze verliefde dingen doen en vieze verliefde liedjes luisteren
Mehhh kan slecht slapen omdat ik nachtmerries heb van de komende bruiloften. Vaak dat ik te laat kom, geen jurk heb of ik de ‘dikke meid’ op de foto ben en dat de fotograaf vraagt of ik weg wil gaan want dat staat beter.
Vandaag komt ikea en m’n ijskast. Morgen eigen spullen verhuizen.
Alleen komt m’n ikea bestelling in twee delen en het ene deel is al gepland etc, tweede deel ‘wordt klaar gemaakt voor levering’ maar die levering zou vandaag tussen negen en vier moeten zijn. Daar word ik zenuwachtig van natuurlijk.
Nee joh, jij gaat die twee bruiloften gewoon rocken.
Schijt hebben en lekker genieten.
Zometeen mijn nieuwe fiets halen Moet wel 25 minuten naar de fietsenmaker lopen, dat is minder. Helaas moet ik daarna werken (en ruil ik mijn fiets in voor dezelfde fiets in een ander kleurtje en die niet van mij is), maar hopelijk kan ik vanmiddag als een echte boomer een stuk fietsen.
Staat de maan weer verkeerd want heb alleen maar over mn nieuwe werk gedroomd.
En dit is week 4 van 5/6 dagen werken en begin echt moe te worden. Voel me een watje maar ik kom van 1x per week vrij relaxt werk en deze week was best intensief.
Waarom ben jk altijd zo vroeg wakker. Heb maar 4.5 uur geslapen. Ik wil kunnen uitslapen.
5/6 dagen werken is ook veel. Vooral als je er net werkt, al die nieuwe dingen en het gaat nog niet echt op automatische piloot. Helemaal niet raar dat je moe bent.
Fantastisch 🥹 klein traantje weggepinkt hoor bij laatste nummer. Wat een goede band zeg
@kleinmaargroot zaten vlakbij! Hier 106