Haha is echt altijd hetzelfde. Het meisje waar aaaaalle jongens in de klas verliefd op waren, maar zij zag ze niet staan. Ze was zooo bijzonder…en dan gaat ze reizen en emigreren. Oja en heeft het uiteraard heel moeilijk ook gehad in het leven en een traumatische ervaring mee gemaakt.
Hoe bevalt het?
Vandaag is dag 1! Vond mezelf alleen net wel behoorlijk flets tijdens een zoom overleg
Maar het gaat vast goedkomen.
Hier heb je dus niets aan/ ik weet niet meer waar precies, maar ze schonken het bij een tentje op de meent of witte de with
Omg er is iemand zonder het te melden heeeel erg tegen mijn auto aan geschaafd. Iemand een tip om het zelf weg te kunnen poetsen? Al vraag ik me af of dat voldoende is. Wat kut zeg.
Ik zou met een vriend naar de film en daar had ik echt zin in ondanks dat ik superbrak ben en maar drie uur heb geslapen. Is hij in de verkeerde stad??? Nu komt ie alsnog wel hierheen maar gaan we niet meer naar de film en daar baal ik van. En ik ben dus brak en hij chagrijnig ik kan dit helemaal niet aan. Nu zit ik ergens op straat m’n levenskeuzes te overdenken.
Soms zie ik dat een bericht op het forum heel veel likes heeft gekregen en dan ben ik huiverig om erop te klikken omdat ik niet wil dat me faves er tussen staan en ik teleurgesteld ben. Maar dat gebeurt echt zelden. Altijd een geruststelling dat je niemand hoeft te cancelen voor het weekend
Maar je ziet alleen maar de eerste 30 likers toch
Ik heb een taart gewonnen.
Het is niet gelukt dus nu ben ik dubbel zo verdrietig en teleurgesteld. Ik kon dit zo goed gebruiken na alle ellende en dit weekend staat me weer iets heftigs te wachten. Dus ik lig nu lekker in bed te janken tot ik weer aan de bak moet:(
Ik zit tegenover twee vrouwen in de trein, volgens mij twee collega’s. Die ene vrouw praat de heeeele tijd, die andere vrouw probeert af en toe wat te zeggen maar komt er gewoon niet tussen. Als ze aan haar zin begint gaat die vrouw weer door met haar eigen verhaal. Luistert echt 0,0.
Ik heb echt een hekel aan dat soort mensen, die niet kunnen luisteren en alleen maar zelf praten
Vanavond naar War on Drugs, zoveel zin in
Inclusief alle privégesprekken, toch?
Heb ik vandaag €9 betaald voor twee liter zonnebloemolie? Oh jazeker! Het schap werd net helemaal bijgevuld en als die prijs niet zo hoog was geweest had ik er wel veel meer meegenomen.
Ik krijg (slag om de arm) een chille huurwoning!!! Volgende week krijg ik het contract, omg zo blij
ja, nog steeds veel te duur voor wat het is, maar ik woon straks wel in de stad waar ik werk. Aka ik hoef niet meer 2 uur te reizen naar kantoor. En het is ook nog eens op een fijne locatie, relatief netjes onderhouden en aardig ruim
Ik heb best wel vliegangst, maar het viel echt zo erg mee zelfs op het einde uit het raampje gekeken haha.
Er loopt hier een hond in de buurt die zo erg op Rick James lijkt en ik moet elke keer weer zo lachen om de gelijkenis.
Ik ging daardoor wel even googelen en de album covers van deze man
Rick James
Heb je een linkje naar dit bericht?
Wordt wel in rap tempo duurder zeg
Ik betaalde zondag nog 3€ voor een liter en dat voelde als belachelijk veel.