Wat je even kwijt wil #59

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #6

@Diamonds Wat ontzettend knap en dapper dat je die stap hebt durven zetten. Ik wens je heel veel goeds toe.

1 like

GOOOR, er land net gewoon een duif in m’n raamkozijn, (raam is open). Wegwezen met die vieze vliegende ratten.

8 likes

Ouders die de hele tijd boven hun kind hangen, zodat ze niet vallen, niets stoten, nergens tegenaan vallen.

5 likes

Controlfreaks.

2 likes

Wat een heftig verhaal en wat knap dat je uiteindelijk voorjezelf hebt gekozen :heart:

3 likes

Awww jeetje, dit is zo naar wat je mee hebt gemaakt, maar wat een kracht en moed heb je gehad om toch eruit te komen. Daar mag je zo trots op zijn.
Mocht je in omgeving Rotterdam wonen, dan kunnen we als je wilt samen boodschappen doen, misschien verlaagd dat de drempel voor je :relaxed:

17 likes

Jeetje wat een heftig verhaal en wat goed dat je voor jezelf hebt gekozen. Het komt allemaal goed :heart: en zo niet, dan toch

2 likes

Oh jeetje dat had ik niet verwacht! Ik heb je wel op insta maar dit heb ik gemist denk ik… maar wat een heftig verhaal zeg, moet denk ik heel erg eenzaam gevoeld hebben zo ver van je familie en vrienden. Super knap dat je je spullen hebt gepakt en terug bent gekomen, alles komt straks wel op z’n pootjes terecht! De moeilijkste stap heb je iig al gehad :heart:

1 like

Ik krijg een poesje​:pleading_face: ik zat enorm te twijfelen, wilde er een uit het asiel halen. Maar iemand die ik ken heeft hele mooie witte, grote katten en die heeft een nestje en ik mag een hebben. Zoiets wilde ik altijd al… dus heb me toch later overhalen voor een kitten. :grin:

29 likes

Er was donderdag op vrijdagnacht brand op m’n balkon, werd wakker van sirenes en toen keek ik uit m’n raam en zag ik ā€˜t vuur op een paar meter afstand. Gelukkig belde toen de brandweer al aan en die hebben het goed kunnen blussen, echt heel veel geluk gehad dat iemand het zo snel gespot en de brandweer gebeld heeft. Ik was wel zoooo geschrokken, vind brand in huis echt het engste idee wat er is, en was de hele dag erna ook nog best angstig en schrikachtig. Was echt bang dat dit een heel ding zou worden maar heb vannacht gelukkig gewoon normaal kunnen slapen. Wat een belevenissen weer my god

53 likes

Wat schrikken zeg :cry:… Weten ze ook hoe de brand ontstaan is??

2 likes

Lullige opmerking dit.

67 likes

Waarschijnlijk iemand hoger in de flat die een brandende sigaret naar beneden geflikker heeft en die bij ons op een pellet met plantjes gewaaid is wat toen vlam gevat heeft. Is in m’n vorige flat ook ooit eens brand bij iemand binnen geweest doordat een brandende peuk naar binnen waaide, snap echt niet dat mensen denken dat het normaal is dat zo het raam/balkon af te gooien

5 likes

Lekker dan! Hopelijk komt diegene er wel achter wat het veroorzaakt heeft. Echt schrikken zeg!

1 like

Het vermoeden van onze huismeester is dat t van uit een airbnb ergens boven me komt, daar leek ook een feestje te zijn die nacht, dus ik vrees van niet… maar gaan wel briefjes ophangen met wat er gebeurd is, hopelijk gaan mensen beetje nadenken dan voor ze zoiets doen

Het is half tien en mijn vriend is nog steeds niet thuis van zn feestje gisteravond. Echt, hoe dan?!

Hmm… de vrienden met wie hij was zijn allang thuis en zn telefoon is uiteraard leeg. Beter is hij ergens in een chille stoel in slaap gevallen.

8 likes

Ik zou vandaag met mijn moeder een dagje naar Rotterdam omdat we samen naar het concert van Jan Rot zouden gaan. Zo sip dat hij eergisteren is overleden :frowning: M’n moeder was er ook echt van ontdaan (volgt hem al tientallen jaren + zelfde leeftijd).

2 likes

Ik wilde kijken voor een nachtje weg maar ik vind hotels zo duur! Was dat altijd al zo? Bijna alles wat ik zie is al rond de 150 per nacht

3 likes

Wat zoek je precies? In het topic weg in eigen land staan veel tips, vaak wel wat goedkoper.