Bleugh gisternacht ging ineens de gast weer bellen die mij lastig valt, ik dacht echt dat het na het laatste gesprek met de politie klaar was 
Ik werd anoniem gebeld en ik was net in slaap gevallen dus ik schrok al van wie belt er nu. En ik nam half slapend op en ik hoor zijn stem ik gelijk weg gedrukt. Daarna bleef hij anoniem bellen ik elke keer weg drukken. Toen ging hij ineens met een ander telefoonnummer bellen ik gelijk geblokkeerd.
Daarna kreeg ik via een instagram account die ik nooit gebruik van zijn vriendin gelijk een berichtje, dat gedeelte blijft ook super vaag hoe dat nou precies zit, ik denk nog steeds dat hij dat gewoon doet. Dus ik dat ook maar gelijk geblokkeerd + met mijn gewone insta haar opgezocht en geblokkeerd.
Hij bleef ook maar anoniem bellen dus ik heb mijn telefoon op stil gezet en had 35 gemiste oproepen 
Het was ook precies vannacht dat mijn vriend weer naar zijn eigen huis was, dus ik lag alleen bang te zijn. Ik weet ook echt niet meer wat ik moet doen, aangezien ik hem overal kan blokkeren maar als hij anoniem gaat bellen dat geen nut heeft.