Ik wilde een nachtje weg in eigen stad (Rotterdam). Ik wil even alleen weg en dacht om te winkelen. Maar een andere stad kan dus ook! Maar ik zal daar eens kijken!
Ah wat treurig😭 Ik vind het ook jammer hoe snel het toch ineens is gegaan. Kunnen jullie er alsnog geen gezellig dqgje van maken?
Ja, we hebben alsnog samen afgesproken in een ander stad
Veel plezier!
Nou hij is thuis hoor, katjelam uit de sneuste kroeg van de stad gerold (die blijkbaar nog open was). Succes met de kater maat
Ik zou hier echt zware stress van krijgen dus wel fijn dat ie terecht is. Die zal het vandaag en morgen inderdaad wel zwaar hebben😬
Pff ja hij maakt het altijd laat, dus wat dat betreft ben ik het gewend, maar zelfs hierbij begon ik me ook al zorgen te maken. Hij moest wel huilen dat hij nu zn laatste dag met mij (ik ga morgen weekje weg voor het werk) verpest heeft, dus dat was wel weer aandoenlijk.
Chippen die vent. Scheelt iedereen een hoop kopzorgen.
Like voor de herkenning! Ik heb het ook volledig onderschat terwijl ik dacht dat ik de afgelopen weken al “lekker bezig” was.
Gisteravond was ik op de bank in slaap gevallen terwijl ik daar geen tijd voor had. Toen werd er opeens aangebeld en dacht ik dat het weer iemand via Marktplaats was (??) haha. Was het de buurman met lekkernijen voor ramadan
Als ieh gevaccineerd is heeft hij als het goed is al een chip.
Heeft het een track & trace functie? Zo niet, moet er nog een chip er in.
Mijn nichtje is nu 2 en ik zat toevallig van de week te denken hoe het zou zijn als ze ouder is en ik met haar kan appen haha
Nu baal ik dat ik in een dorp woon zonder flits bezorgers en ik écht te lui en geïrriteerd ben om naar de supermarkt te gaan.
Ik heb over een paar uur het eerste optreden van ons musical koor.
Zit al sinds een uur in de Monkeytown, maar nu wel met het boek van Diederik Gommers. Vind het tot nu toe lekker makkelijk weg lezen en ergens ook “leuk” dat het zo herkenbaar is wat er allemaal is gebeurt en hoe het ons in de zorg overviel. Daarbij zo leuk dat de microbioloog waar je bijna dagelijks contact mee had ook opeens een BN- er werd.
Ik ga morgen een week weg met mijn dochters op vakantie zonder hun vader, ik ben überhaupt sinds wij samen zijn (meer dan 10 jaar haha) misschien een paar keer één nacht van huis geweest, dus ik ben helemaal trots op mezelf. Allemaal leuke uitjes gepland om samen te doen, fietsen gehuurd, gezichtsmaskertjes etc. mee. Girls trip!
Er zit chocolade in de bank opgedroogd door mijn vriend en ik ben nu zo pissig.
Edit: Heb hem boos naar de winkel gestuurd voor HG en nu is het weer schoon.
Ik heb altijd katten uit het asiel gehad. En hier zitten momenteel geen katten in de asiels die geschikt zijn voor mijn gezinssituatie. Anders had dat alsnog de voorkeur gehad. Er komt sowieso in de toekomst een vriendje uit het asiel bij
Ik ben mijn mobiel kwijt. Tenminste ik heb hem ergens thuis laten slingeren en dat ding staat op stil, dus mijzelf bellen heeft geen nut
Heb je een iPhone? Dan kun je via Find my iPhone een geluidje laten afspelen.