Het lag onder een keukenpapiertje
Ja, je mag mij uitlachen
Het lag onder een keukenpapiertje
Ja, je mag mij uitlachen
Wat heftig, kan me voorstellen hoe doodeng en misschien ook bevrijdend tegelijk het was om weg te gaan.
Heel veel sterkte en moed, klinkt iig alvast wel alsof je goed omringt bent nu
ohh als dat toch eens zou kunnen…
Jeetje wat heftig en wat erg dat hij je zo heeft behandeld. Ontzettend knap dat je jezelf hebt kunnen losmaken. Hopelijk doet de steun van de mensen om je heen je goed!
Je ziet die man echt door zo veel verschillende gedachten gaan :’)
Je weet dat je oud bent als je blij wordt van zonnebloemolie vinden in het schap. Het was belachelijk duur trouwens, maar dat mocht de pret niet drukken.
Ik wilde ook zoiets posten, alleen dan over de was buiten ophangen en de tuintafel schuren hahaha. Voel me nu wel echt volwassen
Vind de vrouw recht in beeld erger
Laf m’n pa. Hij had ineens een bonus van z’n werk, dus ik zo voor de grap ‘oh dan kun je me mee uit eten nemen’. Ineens zit ie superdruk te appen naast me, met m’n moeder die werken is. Zegt ie ineens ja we gaan binnenkort naar de Efteling en uit eten
M’n vader ligt bij elkaar nu al een maand in het ziekenhuis en nu heeft iemand ook nog eens z’n telefoon gestolen uit zijn kamer toen hij naar de wc was. snap echt niet hoe je dat kan doen.
Dan kan je samen gezellig in de Baron.
Baron skipt de Baron altijd
Ja, ik wil ook een nachtje weg met mn moeder voor haar verjaardag, maar alles is zo duur
Ik beet net per ongeluk mijn visolie capsule door
Top ik trok mn oorbel dr uit en ik bukte te snel met mn nieuwe broek die van die gaten bij de beek heeft. Nu is een been eigenlijk een groot gat haha.
Nah, wat triest is zoiets zeg! Echt waarom doen mensen dat.
Zo m’n vriend rent de 10 miles van Antwerpen en ik zit me vol te vreten in het zonnetje tot ‘ie finisht. Verschil moet er wezen
ik heb mijn kledingkast uitgemest, er zijn best wel wat kledingstukken die ik niet meer goed pas, of die me echt niet zo goed staan. Ik twijfel er nu over om met koningsdag te gaan verkopen, alleen wil ik op koningsnacht ook uit, hm misschien kan ik pas later op de dag gaan staan maar dat is wel nog een gedoe om alles mee te nemen.
Wat leuk. Veel plezier!
Ik zou zo graag een kralen/hobbyspullen winkel willen hebben.
Droogshampoo is de redding