Wat je even kwijt wil #59

Ik was net de salade voor het avondeten alvast aan het maken en was aan het fantaseren om veganistisch te gaan eten. Ik ben al vegetarier, houd van groente en salade etc. Zag het al helemaal zitten. Opeens bedacht ik me alleen dat ik bijna een halve kilo feta in de salade heb gedaan.

7 likes

Een webshop zoals die van Iris (borduurt) is echt m’n ultieme droom. Ik denk alleen dat als je het nu start, zo’n website nooit goed genoeg gaat lopen ofzo.

5 likes

Ik vind de vegan feta van violife echt lekker. Het proberen waard !

2 likes

Jaa droogshampoo idd! Zonder moet ik na 2 of soms 3 dagen wassen, met kan ik dan nog net dag 4 halen. Echt top

3 likes

Ja een winkel is altijd lastig denk. Maar een hippere borduurachtige shop heeft denk ik wel een kans hoor.

1 like

Ik voel mij een extreme couponer. Ik gebruik sinds kort een nieuwe leave in conditioner en die is normaal €7.20 per stuk. Etos had een aanbieding 3 voor €8 dus ik heb 6 voor €16 gehaald. Hoef ik daar de komende 6-8 weken geen geld aan uit te geven :partying_face:

18 likes

Ik wilde wandelen, dus had bedacht om maar gewoon te gaan lopen en dan ongeveer rond de 5 km uit te komen. Nu bleek dat echter een lastige opgave want de hele heide was afgezet in verband met het broedseizoen. Uiteindelijk is het een rondje van 11,5 km geworden want ik was te eigenwijs om om te keren.

Maar nu kom ik er net achter dat er een natuurbrand is rond die plek waar ik gelopen heb. Dus al die beestjes die druk aan het broeden zijn gaan misschien dood, alle eieren, de schaapskudde :pleading_face::pleading_face: vind dit zo erg, hoop heel erg dat de schade uiteindelijk meevalt

9 likes

Blijkbaar heeft Tyra Banks tegenwoordig een ijsmerk, het heet Smize Cream en kost $20 per pot. Ik ben… in de war

12 likes

Smize cream ik giiil

24 likes

Wanna have a Tub?

10 likes

Een oogcreme zou logischer zijn

3 likes

Wat een drukke website, jeetje. I’m YUMMY!! I,M YUMMIER!! :laughing:

4 likes

Is het voor vijfjarigen bedoeld ofzo?

3 likes

Dankjewel! Het was zo leuk om weer op te treden. Ben nu helemaal warm en fuzzy van binnen. :smile:

4 likes

Ik ben net lekker een rondje wezen lopen in mijn eentje :sun_with_face::sun_with_face: Echt genieten

3 likes

Witte katten zijn zo mooi! Ik heb ook eentje :smiling_face_with_three_hearts: als ik je een ongevraagd advies mag geven; Zou je er asjeblieft om willen denken dat de poes zo min mogelijk buiten komt als het zonnig is? Ze zijn heel gevoelig voor kanker op hun oortjes neus en oogranden. Mijn kat heeft geen oren meer omdat ze werden weggevreten door huidkanker. Ik geef dit advies ongevraagd aan iedereen die een witte kat in huis neemt, sorry :grimacing:

1 like

Goede! De oortjes zijn wel donker, zou dat verschil maken nog?

Ik ben m’n tandenborstel vergeten in m’n oude huis

2 likes

Ik was met vriendinnen een weekend in center parcs en het was zo chill. Beetje zwemmen, beetje wijn drinken, beetje eten, vroeg slapen. Echt veel beter dan center parcs toen we 16 waren. Geen drama, geen gejank. Heerlijk.

39 likes

Ik ken dit alleen uit Friends, wist niet dat het ook echt bestond. Enjoy!

3 likes